Tjonge jonge, wat is het lang geleden dat ik op dit forum ben geweest!! Schandalig eigenlijk, maar ja....
Ik zal eerst mijn stats weer ff vermelden voordat ik wat ga vragen. 29 jaar, 1,94m 101kg bf-onbekend(schat zo,n 20%).
Zit nu alweer zo'n 8 weken in een rustperiode (qua kuren dan, niet qua trainen ) en ben me nu op een volgende kuur aan het beramen. Weet alleen nog niet precies wat. Dit was mijn vorige kuur, waarop ik 8kg heb gepakt waarvan 5 overgehouden.
wk 1 t/m 4 250mg susta en 200mg deca
wk 5 t/m 8 500mg susta en 200 mg deca
nagekuurd met clomid
Wil met mijn volgende kuur graag iets droger worden(wie niet?? ) maar uiteraard ook weer een paar kg winnen.
Ben erg benieuwd naar jullie adviezen. Alvast bedankt in ieder geval!!
Greetz Marco
Ik zal eerst mijn stats weer ff vermelden voordat ik wat ga vragen. 29 jaar, 1,94m 101kg bf-onbekend(schat zo,n 20%).
Zit nu alweer zo'n 8 weken in een rustperiode (qua kuren dan, niet qua trainen ) en ben me nu op een volgende kuur aan het beramen. Weet alleen nog niet precies wat. Dit was mijn vorige kuur, waarop ik 8kg heb gepakt waarvan 5 overgehouden.
wk 1 t/m 4 250mg susta en 200mg deca
wk 5 t/m 8 500mg susta en 200 mg deca
nagekuurd met clomid
Wil met mijn volgende kuur graag iets droger worden(wie niet?? ) maar uiteraard ook weer een paar kg winnen.
Ben erg benieuwd naar jullie adviezen. Alvast bedankt in ieder geval!!
Greetz Marco
Comment