Hoeveel kan je verbergen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel kan je verbergen?

Ik heb nog nooit gekuurd en zou dat nu graag doen, maar wil niet dat de omgeving dat merkt.. wat denken jullie dat het maximum aan kilowinst is dat ik kan maken zonder dat men merkt dat ik steroiden neem? 10kg, 5kg? Heb er niet direct een beeld van..

Is nogal belangerijk in mijn keuze tussen winstrol en dbol.

Mijn stats zijn 1m85 en 73kg.

No offense bro maar je wilt kuren, groter worden dus maar je wilt niet dat anderen het gaan zien..
    Doe het gewoon niet dan. Als je het doet moet je er helemaal voor gaan. Op enig moment gaan mensen toch wel roepen dat je gebruikt namelijk. Je wordt groter als de gemiddelde nederlander ( belg ) en dus gebruik je..

Als antwoord op je vraag, ik denk dat 5kg nog wel te verbergen is maar dat meer erg lastig wordt. Zorg dat mensen je veel en vaak zien eten zodat je het daar op kunt gooien.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik had hetzelfde probleem man, men ouders mochten het niet zien hé..

maar gewoon steken op heel veel eten en heel hard trainen en professionele hulp. en de pot op de rest.

greetz
      I just live once and I want the max out of it!

Comment

sluit me volledig aan bij Mr C, als je wil groot worden gaan ze het toch zien, veel eten moet je toch dus kan je het daarop steken, maar ooit gaan ze het toch zien

grtz
        stil growing

Comment

Mag zeker hopen dat mensen het gaan zien train niet voor Jan ***...

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind 73 kilogram veel te licht bij een lengte van 1,85! Ga eerst eens eten, zou ik zeggen. Vraag je moeder 2x zoveel boodschappen te halen, dan weet ze meteen de reden dat je aan het groeien bent.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik wil maar 1 keer een kuur doen, dus het verhaal van ooit komen ze het toch te weten gaat niet echt op. Ik wil gewoon dat deze 1ne keer mijn ouders het niet merken.

Het probleem met dbol is dat je heel snel veel groeit, en daarna terug wat massa verliest. Kan me inbeelden dat dat vrij verdacht overkomt zo van eerst van 73kg naar 83 en dan terug naar 77 ofzo.

@Kenshu_Etsukau: wat heb jij toen gebruikt en hoeveel heb je toen gewonnen toen je kuurde zonder dat je het ouders het merkten?

Comment

ahahahaha, sorry hoor  

moet gewoon ff hard lachen. maar niemand doet slechts 1 kuur. sorry bro, het is te verslavend..

en als je het wilt, vraag je dan eens iets anders af. die 5 kg kan je ook wel op een andere manier winnen. gebruik AS om groot te worden, niet zomaar om iets aan te komen maar het mag niet opvallen. dat vind ik een bullshit reden.

Comment

@ jack: idd, té verslavend, ik zit al te broeden op een volgend kuurtje

@ tinawi: eerste kuurtje d-boll van GS, ging goed, ongeveer vijf kilo aangekomen en vier vastgehouden, door goed te BLIJVEN trainen en te BLIJVEN eten, anders verlies je alles terug.

greetz
                  I just live once and I want the max out of it!

Comment

je weet niet wat as doen. je denkt ff 5kg mee te pakken. let wel: 5 overhouden,dus meer winnen allereerst. niemand mag het zien. waar doe je het dan voor? die 5kg kan je ook pakken door genoeg eiwitten te eten en creatine te nemen. voor mijn part hmb erbij. duzzzzzzz

as is geen speelgoed!!! doe het goed of doe het niet!
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Mei. 27 2004,21:44)]je weet niet wat as doen. je denkt ff 5kg mee te pakken. let wel: 5 overhouden,dus meer winnen allereerst. niemand mag het zien. waar doe je het dan voor? die 5kg kan je ook pakken door genoeg eiwitten te eten en creatine te nemen. voor mijn part hmb erbij. duzzzzzzz

helemaal mee eens!

Comment

Logische redenering...

Ik wil groter worden, maar niemand mag het zien...

Dus dat betekent dat je alleen as kunt overwegen als je nog alleen bent op de wereld. En als je alleen was op de wereld, wat voor nut zou het dan hebben om groter te worden? Want
                        dan ben je immers al de grootste, langste, slimste ter wereld.
                        Dus conclusie... Geen as mogelijk...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (bruce @ Mei. 27 2004,21:44)]je weet niet wat as doen. je denkt ff 5kg mee te pakken. let wel: 5 overhouden,dus meer winnen allereerst. niemand mag het zien. waar doe je het dan voor? die 5kg kan je ook pakken door genoeg eiwitten te eten en creatine te nemen. voor mijn part hmb erbij. duzzzzzzz

voila, nog iemand met mijn mening

Comment

Ben met m’n d-bol kuurtje 10 kg zwaarder geworden en kreeg hier en daar wel wat bijdehante opmerkingen. Daar moet je dus effe 100% schijt aan hebben.
                            Mensen die de ballen verstand van trainen hebben kan je heus wel wijsmaken dat het door eiwitpoeders en creatine komt.
                            Ik vind wel dat je eerlijk moet zijn t.o.v. mensen die net begonnen zijn met trainen en de zaken serieus aanpakken. Het is imho niet echt eerlijk om dat soort jongens te laten denken dat zo’n enorme vooruitgang in zo’n korte tijd mogelijk is met legale middelen. Jongens die toch niet van plan zijn serieus te trainen kan je gerust voor de gek houden. Als je tegen dat soort figuren toegeeft at je gebruikt is het gelijk van: Ja, ik kan er ook zo uitzien als jouw als ik anabolen zou gebruiken (nee dat kan je niet ruggegraatloze sukkel).

Comment

blijkbaar een misverstand..

natuurlijk mogen mensen zien dat ik gegroeid ben, ik wil gewoon niet dat de groei zo onrealistisch is dat ik het niet meer kan toeschrijven aan enorm veel eten in combinatie met supplementen. Natuurlijk zullen echte kenners altijd wel zien dat je hebt gebruikt, maar mijn ouders en vrienden zullen alleen maar argwaan krijgen als het echt onrealistisch wordt.
                              Daarom wou ik weten tot hoeveel kilo je winst kon gaan voordat het echt overduidelijk wordt dat je aan de as zit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X