Hoeveel kan je verbergen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Duidelijk

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Jack @ Mei. 27 2004,13:17)]ahahahaha, sorry hoor  

moet gewoon ff hard lachen. maar niemand doet slechts 1 kuur. sorry bro, het is te verslavend..

en als je het wilt, vraag je dan eens iets anders af. die 5 kg kan je ook wel op een andere manier winnen. gebruik AS om groot te worden, niet zomaar om iets aan te komen maar het mag niet opvallen. dat vind ik een bullshit reden.
      Eens!

Als je als beginner niet voor 10 tot 15 kg gaat moet je er niet aan beginnen. M'n tweede kuur bracht me na een kleine terugval al met al een kleine 10 kg. Daar heb ik veel opmerkingen over gekregen. Alles ontkennen. Dat is goed te doen als je je eiwit shake meeneemt naar je werk en mensen je altijd zien eten. Geen wonder, is dan de conclusie. Zeg ook dat het niet alleen spiermassa is en dat je eigenlijk wel een beetje op je vet% moet gaan letten (ook al wordt je b.v. niet vetter).

Als het niet op mag vallen moet je er niet aan beginnen.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Mei. 28 2004,09:58)]Logische redenering...

Ik wil groter worden, maar niemand mag het zien...

Dus dat betekent dat je alleen as kunt overwegen als je nog alleen bent op de wereld. En als je alleen was op de wereld, wat voor  nut zou het dan hebben om groter te worden? Want
        dan ben je immers al de grootste, langste, slimste ter wereld.
        Dus conclusie... Geen as mogelijk...

En je hebt dan meteen de langste piemel, vergeet dat niet...

Comment

Ik vind het onzin dat als je aan AS begint ook gelijk 10-15 kg moet willen winnen. Ik weet zeker dat, als ik tegen de mensen in mijn omgeving een lulsmoesje ga ophangen( ja, eiwitten he) zij dit niet geloven.

Daarnaast als ik van mijzelf uit ga: 86kg + 12,5kg(tussen 10&15)=
          98,5kg vind ik dit toch iets te grof.(ben 1.81m)

Als je tegen je naturel max aanzit en je wilt toch nog een paar kg'tjes vind ik er niets op tegen om een kuurtje te doen.

Comment

Eens.
            Ieder doet het voor zichzelf en met andere redenen.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X