Dianabol * Test E & Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol * Test E & Winstrol

Hallo

Ik kuur nu met Dianabol en als ik mijn kuurtje afheb doe ik nog 3 weekjes Test E dat heb ik nog liggen heb vorige kuur niet afgemaakt, Mijn vraag is als ik naar deze kuurtjes, Winstrol gebruik verlies ik dan al mijn vocht of houd dit het ook redelijk vast, Het gaat met name om dat alles niet zo snel wegzakt en ook wat echte spieren er bij kan pakken,

Ik kan nergens wat over dianabol & Winstrol vinden dus stel ik deze vraag maar en als iemand een raar andwoord wil geven bespaar mij die dan dit keer. en geef normaal advies.

Frans was jij niet diegene van de oxy blessure topic? je hebt er duidelijk niks van geleerd.. 3 weken test e? komop man je weet niet waar je mee bezig bent.

Comment

Normaal advies?

Lees je in in de middelen zijn fucking geen snoepjes..

even 3 weken test-e

Zou die test lekker laten liggen en de winstol ook; je hebt je lever al ff genoeg belast met een kuurtje van 6 weken d-bol

Comment

Originally posted by Torque View Post
        Frans was jij niet diegene van de oxy blessure topic? je hebt er duidelijk niks van geleerd.. 3 weken test e? komop man je weet niet waar je mee bezig bent.
        Luisteren naar deze man.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Torque View Post
          Die oxy blessure was een gescheurde spier en kwam niet door de oxy's verkeerde beweging met fitnessen en de volgende dag zwaar werk gedaan

en ik heb al genoeg troep in me lichaam gestopt dus geen probleem om nog een dbol & test E en winny te doen

1-6 Dbol 30mg ed
          4-8 Test E 400mg ew
          8-12 Winny 40mg ed
          12-15 Nolvadex
          Lijkt me prima?

Comment

Originally posted by fransje9000 View Post
            Die oxy blessure was een gescheurde spier en kwam niet door de oxy's verkeerde beweging met fitnessen en de volgende dag zwaar werk gedaan

en ik heb al genoeg troep in me lichaam gestopt dus geen probleem om nog een dbol & test E en winny te doen

1-6 Dbol 30mg ed
            4-8 Test E 400mg ew
            8-12 Winny 40mg ed
            12-15 Nolvadex
            Lijkt me prima?
            ben jij een mongooltje ofzo?
            Fuck zeg nog ff 10 weken tabs bijplakken terwijl die laatst nog aan de oxy zat...
            3weken test e "omdat ik het over heb" en nog normaal advies willen ook! hahaha

Comment

iedereen heeft in al jou topics met wazige dingen advies gegeven maar je blijft maar doorgaan met deze onzin. Als je toch alleen maar wil horen "stop zoveel mogelijk anabolen in je lichaam" kun je beter stoppen met topics maken.

Comment

Is een troll, kan niet anders.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

lekker gezond bezig jonge
                  zou er nog geen moeite aanbesteden aan deze gozer[fransje]
                  wie niet luisteren wilt moet maar voelen

Comment

1-6 Dbol 30mg ed
                    4-8 Test E 400mg ew
                    8-12 Winny 40mg ed
                    12-15 Nolvadex
                    Lijkt me prima?
                    hette gij nou gvd echt mijn reply niet gelezen of wa.. koekwous

Comment

Die oxy;s waren van DNa pharma en beleken fakers te zijn de test e kuur die ik gedaan had was wel real maar snel afgezakt nog niks geen troep in me lichaam gestopt behalve die test E
                      Moet alleen de juist volgorde weten hoe ik alles moet nemen en dat het slecht is weet ik. Maar als ik nou anabolen wil gebruiken dan is dat jullie probleem toch niet, Ga lekker ergens anders lopen janken dat het slecht is en fuck jullie jullie stoppen zelf ook je lichaam vol met shit ik wil 1x massa pakken en daarna verder trainen met creatine en whey's en daarbij komt nog dat die anabolen heel wat minder slecht is dan de hoeveel heden mdma en speed ik gebruikt heb<

Comment

Die oxy;s waren van DNa pharma en beleken fakers te zijn de test e kuur die ik gedaan had was wel real maar snel afgezakt nog niks geen troep in me lichaam gestopt behalve die test E
                        Moet alleen de juist volgorde weten hoe ik alles moet nemen en dat het slecht is weet ik. Maar als ik nou anabolen wil gebruiken dan is dat jullie probleem toch niet, Ga lekker ergens anders lopen janken dat het slecht is en fuck jullie jullie stoppen zelf ook je lichaam vol met shit ik wil 1x massa pakken en daarna verder trainen met creatine en whey's en daarbij komt nog dat die anabolen heel wat minder slecht is dan de hoeveel heden mdma en speed ik gebruikt heb<
                        ja mongooltje we zeggen niet voor niets deze dingen om jezelf na te latne denken dat gvd test-e voor 4 weken gene ene fuck zin heeft.
                        en ga gerust al deze kankerbende slikken verkanker je lichaam en win totaal geen massa. puur omdat je niet naar de adviezen luisterd of jezelf inleest in de roids. koop dan op zijn minst een vial test-e erbij en skip 1 van de 17-aa pilletjes
                        nabcake.
                        Last edited by Beachboy; 08-02-2011, 23:57.

Comment

speed groei je niet zo heeel goed op toch?

Comment

haha nee das zonder meer waar maar vanwaar deze switch in het topic? want heb gene flauw benul waar je op doeld en wie je nu bent

Comment

hij begon zelf ineens over speed en mdma...en ik d8 ook,nou lijkt me geen top combi in een kuur!

en al helemaal niet in zoon mooi kuurtje als hij voorsteld haha zonde van de tijd die je in het bedenken van deze pr8 kuur heb gestoken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X