Gg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by blocktoblock View Post
    blabla snuff, beetje je eigen gear promoten hier
    natuurlijk ga je zeggen dat je ogen gear 100% veilig is

lol
    Ogen gear???
    Is dat slang bro?

Maar je moet goed lezen of zal ik het even in het turks voor je neerzetten?

Ben emin tam olarak% 100 değilim demek çok kaliteli toz. Ancak, ben adımları güvenli ve tonoz demlemek için alması gerekmektedir eminim. Ve bu daha fazla güvenlik zaten satın demlendi daha bulunuyor.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post

Ikzelf brouw mijn eigen testosteron entanthaat. Daardoor ben ik 100% zeker van kwaliteit, geen onderdosering, geen vervuiling met andere middelen en steriliteit.
      hoe kan je hier nou zeker van zijn, beetje verkoop praatjes als je het mij vraagt
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

hoe kan je hier nou zeker van zijn, beetje verkoop praatjes als je het mij vraagt
        Kerel, doe nou eens een keertje volwassen man, gedraag je een klein beetje naar je leeftijd.
        Ik verkoop helemaal niets, wat ik heb is voor mezelf.

Comment

Kerel, doe nou eens een keertje volwassen man, gedraag je een klein beetje naar je leeftijd.
          Ik verkoop helemaal niets, wat ik heb is voor mezelf.
          sure...

Comment

Klopt, ik heb wel analyse papieren maar dan nog.
            Das al heel wat. Als je eerste hands kan krijgen, dus van de fabriek uit zit je redelijk safe. Althans dat is mijn indruk die k r van heb gekregen. Weet niet bij wie jij het haalt, maar zag laatst op net dat je een soort werkbezoek cq rondleiding kan krijgen in de fabriek. Moet je wel ff naar China reizen

Echter is het raw material en dienen nog vele stappen ondernomen te worden eer het in je reet geprikt kan worden. Van die stappen weet ik honderd procent zeker dat ze veilig zijn genomen.
            Dit is in ieder geval al iets van zekerheid wat je van aangeschafte, al gebrouwen, gear niet hebt.
            eens
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Val ik hier een merk aan dan SUFKUT...... moet je grote bek houden.... waar heb jij je analyse certificaten vandaan..... juist uit china waar ze alles namaken.... je weet dus niks... suflul.... Dat was het enig ewat ik bedoelde te zeggen je weet nooit wat er allemaal inzit... met geen 1 merk.... en als je zo,n grote mond heb stuur me ff een vail laat ik het analyseren in een lab.... kijken of je zo schoon werkt....
              Last edited by red; 01-08-2011, 14:06.
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by red View Post
                Val ik hier een merk aan dan SUFKUT...... moet je grote bek houden.... waar heb jij je analyse certificaten vandaan..... juist uit china waar ze alles namaken.... je weet dus niks... suflul.... Dat was het enig ewat ik bedoelde te zeggen je weet nooit wat er allemaal inzit... met geen 1 merk.... en als je zo,n grote mond heb stuur me ff een vail laat ik het analyseren in een lab.... kijken of je zo schoon werkt....
                Je valt mij aan slome muts......ik moet helemaal niets........bij de aldi kun je ze kopen........er bestaan ook betrouwbare bedrijven in China......meer dan jou......kutje.........ik weet wel zeker wat er inzit.....tis geen merk wat ik heb......zou je wel willen he uitgekookt wijffie.....ben 100% zeker van steriliteit.....

Comment

vanwaar die haat altijd op snuffsann, op dbb word die jongen ook al helemaal zwart gemaakt en nu hier weer, wat ik van zijn post kan uitmaken is dat die best veel kennis heeft op dit gebied en wij veel kunnen leren van zijn posts

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                    vanwaar die haat altijd op snuffsann, op dbb word die jongen ook al helemaal zwart gemaakt en nu hier weer, wat ik van zijn post kan uitmaken is dat die best veel kennis heeft op dit gebied en wij veel kunnen leren van zijn posts
                    omdat hij denkt dat hij altijd maar gelijk heeft en altijd maar mensen afkraakt

tis een lutser

Comment

omdat hij denkt dat hij altijd maar gelijk heeft en altijd maar mensen afkraakt

tis een lutser
                      Hij is kan misschien niet tegen kritiek en is wat eigenwijs, maar hij loopt tenminste niet achter de kudde aan. Hij heeft zat dingen gepost waar heel wat mensen wat aan hebben.

Comment

Originally posted by steven83 View Post
                        Hij is kan misschien niet tegen kritiek en is wat eigenwijs, maar hij loopt tenminste niet achter de kudde aan. Hij heeft zat dingen gepost waar heel wat mensen wat aan hebben.
                        ja maar hij doet te arrogant

Comment

Dan heb ik een andere interpretatie van "arrogant".

Comment

ik ga me er ook lekker mee bemoeien.
                            1. snuff heeft zeker veel zaken uiteen gezet, die ik ook niet heb onderzocht
                            maar 2. snuff jaagt echt mensen tegen zich in het harnas. hoe je het ook wendt of keert.
                            dit is niet om partij te kiezen maar ik begrijp het wel. arrogant gaat meer richting eigenwijs denk ik. en de manier van communiceren is erg direct, dus dat is redelijk snel ruzie. waarom ik me ermee bemoei ineens? ik zie dit al een half jaar steeds erger worden. snuff heeft vaak betere info dan wie ook maar veroorzaakt ook veel herrie. (sorry snuff, is objectief bedoeld)
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Heren,

Ten eerste bedankt voor diegene die ook de positieve kanten van mijn persoontje zien. Tis zo verrekte jammer dat, inderdaad zoals Spuitjunkie al aangeeft, ik direkt de negatieve volle laag krijg uitgedeelt wanneer ik enkel maar mijn mening geef. Geloof dat dat juist een onderdeel van dit forum betreft.
                              Ik ga zeker niet ontkennen dat ik een lievertje ben, geloof dat ik dat al wat vaker aan jullie heb toegespeelt. Ik kan nogal bot uit de bocht komen en wil ook zeker heel erg vaak gelijk krijgen. Het probleem daarvan ligt hem in het feit dat zolang ik geen harde bewijzen op tafel zie dat ik het bij het verkeerde eind heb, ik ook daadwerkelijk voet bij stuk hou.
                              Ik kan zeker wel tegen kritiek. Ik ben ook van mening dat Bruce voor het grootste gedeelte van zijn post gelijk heeft.
                              Maar als jullie mij een klein beetje beter leren kennen dan zullen jullie ontdekken dat ik ook iemand ben die graag jullie te hulp schiet als daarom gevraagt wordt. Maar goed, zolang er maar meteen wordt aangevallen zal de goedaardige Snuff niet op het toneel verschijnen. Ik ben ook niet de beroerdste om het bloed onder iemands nagels vandaan te halen.
                              De heer Blocko is iemand die graag het vuurtje aanwakkert, dat deed hij ook met plezier op DBB. De reden hiervoor is dat ik hem menigmaal de waarheid vertelt heb over zijn houding en onverstandige werkwijze met voeding en steroiden. Tot op heden zit hem dat dwars en vind hij het altijd zeer lollig om vervelend te doen, niet dat ik daarmee zit overigens, kan deze knul wel aan. Ook bespeur ik zo nu en dan een vorm van jaloezie vanaf zijn kant afkomen. Dat komt omdat ik net ietsjes meer discipline als de heer Blocko bezit als het aankomt op striktheid wat betreft voeding.

Even on-topic.
                              Ik geef mijn mening wat GG betreft, verkoopt zeer goed, positieve berichten maar ook zeker negatieve.
                              Ook ben ik van mening dat ik, door een nogal uitgebreide research zoektocht van enkele weken, veel know how heb mogen aanleren over het reilen en zeilen van underground labs en daarom waarschijnlijk een iets bredere kijk daarop heb.
                              Ik heb vaak mijn gedachten over UG labs op het internet neergezet. Enkel deed ik dat in hun territorium en werd dat niet in dank afgenomen.
                              Ook al heb ik vrijheid van meningsuiting, zelfs iemand zo eigenwijs als Snuff leert daarvan.

Comment

gg - dna

Aangezien ik niet veel meer post maar nog wel lees hier vond ik dit wel weer een topic om me even te laten lezen haha...

haat en liefde zit dicht bijelkaar jongens.... Het is logisch als snuff zich met zaken gaan bemoeien waar andere niet blij van worden dat daarop gereageerd word, zijn meningsuiting en hoe hij zich erover uit laat is hij helemaal vrij in en ja daar word ook vrij op gereageerd en beetje strijd onder elkaar kan nooit kwaad want daardoor komen er vaak interessante dingen op tafel, dat jij je eigen spullen maakt is jou goed recht, of het schoon is of niet schoon is dat boeit niet je spuit het in je eigen lichaam dus alleen jij merkt dat. Ik kies voor niemand zijn partij en wil me er ook niet in mengen verder, ga lekker door allemaal zo misschien komt er nog wat nuttigs langs

oh en bruce die ecay is er nog wel geloof ik had er nog wat over gelezen

over de topic vrager want we dwalen af, zoals denk ik al gezegd in het topic maakt het geen fuck uit welk merk je neemt en of het nou wel of geen troep is daar kom je toch niet snel achter tenzij je zoals red ook zegt het zelf laat testen bij een betrouwbaar lab.

Die mensen die hun eigen labels hebben gaan echt niet proberen om van al die potjes die ze kwijt raken er een lading shit bij te stoppen want ze vernietigen hun eigen merk ermee ( zie dna en alle forums ) ga er nou maar vanuit dat alle nederlandse ug labs goed hun best te doen om jullie te pleasen anders waren jullie al kapot geweest, waar een merk als lyy vandaan komt is ook niet belangrijk zolang het maar goed zijn werk doet en dat ligt vaak groten deels aan de gebruiker zelf, welke bouw heeft hij, hoe lang traint hij al, wat eet hij op een dag, hoe lang en vaak traint hij, wat traint hij en ga zo maar door....

er is bijna niemand die met dezelfde kuur dezelfde gains haalt als de ander...

kijk niet altijd naar die weegschaal maar hoe je training progessief vooruit gaat, wat had je voor het kuren kwa kracht en nu? hoe meer je op die weegschaal gaat staan hoe meer depri je word als je straks klaar bent met kuren....

keep it simple.... want zeg nou eerlijk dan was dit kuurtje iets minder ga je stoppen? voorlopig train je nog en zullen roids een deel uitmaken van je leven en welk merk jij kiest daarvoor dat is de keuze waarvan jij denkt dat het het beste is, troep is er niet zo veel op de markt hoeveel dit ook word beweerd (ug labs)

succes met de rest...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X