Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
was er misschien iets mis met zijn voeding?
gg werkt prima bij mij tot nu 13 kg ge gained en moet nog 2 weken...
Met 13 kilo gainen wil nog niet zeggen dat je voeding op orde is gozer.
Winst is vocht, vet en spier.
3 stappen vooruit, 2 achteruit.
Maw, als je het goed doet houd je van die 13 kilo 4 kilo VVM over.
13 kilo gainen wil zeggen dat je inname ver boven onderhoud was en veel vocht met de nodige vet hebt vastgehouden. Roids zijn ook weer geen wondermiddel en 99,9% van de mensheid bezit geen super-genen.
Of ze zetten er iets anders op dan er in zit.. Oxymetholone ipv Oxandrolone.. Geeft ook vreemde effecten als je iets anders verwacht..
Ben nu met spullen van Royal Pharma bezig.. nog relatief nieuw volgens mij.. heb nog niet echt vergelijkingsmaterial maar so far so good (test-e+bold, 4e week)
"The only thing worse than failing is not trying."
Ik heb er enige tijd geleden hele stukken over geschreven op DBB. Alles is niet in dank afgenomen en ook in z'n geheel verwijderd. Dit geeft je natuurlijk stof tot nadenken. Bijvoorbeeld, als je zelf een UG labje begint, waar zou je dan moeten gaan kijken voor de grootste afzet??? Heppie hem?
Ikzelf brouw mijn eigen testosteron entanthaat. Daardoor ben ik 100% zeker van kwaliteit, geen onderdosering, geen vervuiling met andere middelen en steriliteit.
Dat heb je niet met waar je het ook maar aanschaft, wat voor een merk het ook maar is, of het nu UG of HG is, met alles kunnen ze je besodemieteren.
En dat kunnen ze gemakkelijk, neem dat maar van mij aan. Als zij 10 euro meer per ml kunnen verdienen door ipv 250mg er 225mg in te stoppen dan zal dat ook zeker gebeuren want ze weten dondersgoed dat het nog steeds verkoopt en lab-onderzoeken zijn zo schaars als dodo's op de wereldbol. Tevens heb je nog steeds resultaat en is het wat minder ligt het natuurlijk aan je voeding en training en niet aan de gear want die is gewoon goed.
Hm hm.
Ow ja, en denk nou niet dat wanneer je een UG lab binnenstapt dat het dan net lijkt of je in een echt laboratorium bent want dan heb je het helemaal mis. UG labs zijn over het algemeen geheime plekken zoals bijvoorbeeld kelderruimten, schuren, logeerkamers, etc.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment