Gg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by leroyw View Post
    Aangezien ik niet veel meer post maar nog wel lees hier vond ik dit wel weer een topic om me even te laten lezen haha...

haat en liefde zit dicht bijelkaar jongens.... Het is logisch als snuff zich met zaken gaan bemoeien waar andere niet blij van worden dat daarop gereageerd word, zijn meningsuiting en hoe hij zich erover uit laat is hij helemaal vrij in en ja daar word ook vrij op gereageerd en beetje strijd onder elkaar kan nooit kwaad want daardoor komen er vaak interessante dingen op tafel, dat jij je eigen spullen maakt is jou goed recht, of het schoon is of niet schoon is dat boeit niet je spuit het in je eigen lichaam dus alleen jij merkt dat. Ik kies voor niemand zijn partij en wil me er ook niet in mengen verder, ga lekker door allemaal zo misschien komt er nog wat nuttigs langs

oh en bruce die ecay is er nog wel geloof ik had er nog wat over gelezen

over de topic vrager want we dwalen af, zoals denk ik al gezegd in het topic maakt het geen fuck uit welk merk je neemt en of het nou wel of geen troep is daar kom je toch niet snel achter tenzij je zoals red ook zegt het zelf laat testen bij een betrouwbaar lab.

Die mensen die hun eigen labels hebben gaan echt niet proberen om van al die potjes die ze kwijt raken er een lading shit bij te stoppen want ze vernietigen hun eigen merk ermee ( zie dna en alle forums ) ga er nou maar vanuit dat alle nederlandse ug labs goed hun best te doen om jullie te pleasen anders waren jullie al kapot geweest, waar een merk als lyy vandaan komt is ook niet belangrijk zolang het maar goed zijn werk doet en dat ligt vaak groten deels aan de gebruiker zelf, welke bouw heeft hij, hoe lang traint hij al, wat eet hij op een dag, hoe lang en vaak traint hij, wat traint hij en ga zo maar door....

er is bijna niemand die met dezelfde kuur dezelfde gains haalt als de ander...

kijk niet altijd naar die weegschaal maar hoe je training progessief vooruit gaat, wat had je voor het kuren kwa kracht en nu? hoe meer je op die weegschaal gaat staan hoe meer depri je word als je straks klaar bent met kuren....

keep it simple.... want zeg nou eerlijk dan was dit kuurtje iets minder ga je stoppen? voorlopig train je nog en zullen roids een deel uitmaken van je leven en welk merk jij kiest daarvoor dat is de keuze waarvan jij denkt dat het het beste is, troep is er niet zo veel op de markt hoeveel dit ook word beweerd (ug labs)

succes met de rest...
    Leroy, dat heb je mooi gezegd man!!! Dat van die weegschaal , daar zag ik mn eigen in hehehe.

Comment

Ja netjes Leroyw, gabber!

@ Bruce.

Ik gebruik momenteel ook een stack, ECAN, weleens van gehoord?
      Tis, Ephedrine, Caffeine, Asperine en Naringin.

Wat is naringin?
      Ff gejat van mijn vriend Osterich, thnx buddy.

In sommige ECA-combo's of andere cutmiddelen vind je naringin.
      Stofje dat ook in grapefruits te vinden valt.

In een nutshell is er het volgende mee: het blokkeert/legt gedeeltelijk lam het enzym P450 dat in de lever aan het werk is.
      P450 is een enzym dat in de lever zorgt dat alle "drugs" in je lichaam worden afgebroken e.d. ( Er zijn er meer die dat werk doen, maar P450 geldt als de algemene en grootse blablabla. )

Als P450 niet of minder goed zijn werk kan doen, heb je een hogere concentratie van "drugs" in je lichaam.

ECAN werkt uitstekend!

Comment

snuf goed bezig hier en leroyw wat ben je toch weer lekker bezig jongen!!! TOPPER!!!!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Ja netjes Leroyw, gabber!

@ Bruce.

Ik gebruik momenteel ook een stack, ECAN, weleens van gehoord?
          Tis, Ephedrine, Caffeine, Asperine en Naringin.

Wat is naringin?
          Ff gejat van mijn vriend Osterich, thnx buddy.

In sommige ECA-combo's of andere cutmiddelen vind je naringin.
          Stofje dat ook in grapefruits te vinden valt.

In een nutshell is er het volgende mee: het blokkeert/legt gedeeltelijk lam het enzym P450 dat in de lever aan het werk is.
          P450 is een enzym dat in de lever zorgt dat alle "drugs" in je lichaam worden afgebroken e.d. ( Er zijn er meer die dat werk doen, maar P450 geldt als de algemene en grootse blablabla. )

Als P450 niet of minder goed zijn werk kan doen, heb je een hogere concentratie van "drugs" in je lichaam.

ECAN werkt uitstekend!
          vandaar dat ik altijd grapefruit eet in de cut . , houd je bloedsuiker spiegel ook onder controle, heb ik gelezen.
          Beest in opleiding

Comment

alle beetjes helpen zeg ik maar
            Beest in opleiding

Comment

ik heb je altijd gezegd dat ik wel jaloers ben op je determination etc Snuff maar voor de rest niet.
              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                ik heb je altijd gezegd dat ik wel jaloers ben op je determination etc Snuff maar voor de rest niet.

Aaaaaah, zie je dat je ook lief kunt zijn?
                Ik heb respekt voor je kracht bro.

Comment

---

vrede op aarde en bedankt voor de fijne warme reacties

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                    vrede op aarde en bedankt voor de fijne warme reacties
                    haha, normaal lees ik enkel in deze sectie, maar goed om te zien. Dat er normale reacties geplaatst worden hier.

Of is het soms al kerst ?

Je kan elkaar maar beter helpen in dit topic, want anabolen moet je serieus nemen en niet maar wat aanklooien. Dat is wat ik geleerd heb van dingen lezen hier in ieder geval.

Verder heb ik niks nuttigs te melden..
                    "Straight outta gym"

Comment

Wie heeft ervaring met clen injects hier?

Comment

clen

vanwaar clen injects? welk doel?

Comment

zelfde doel als oral clan???

Comment

zelfde doel als oral clan???
                            VENTILPULMIN.......... SUPERRRRRRRRRRRR EN ERG VESRLAVEND.Kan je voor een uurtje of 2 tot 3 de wereld aan.Heb het zelf maar in keer gebruikt maar een vriend van mij die eet het als snoepkes.

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                              VENTILPULMIN.......... SUPERRRRRRRRRRRR EN ERG VESRLAVEND.Kan je voor een uurtje of 2 tot 3 de wereld aan.Heb het zelf maar in keer gebruikt maar een vriend van mij die eet het als snoepkes.
                              eet je vriend injects? :d

Comment

eet je vriend injects? :d
                                Ja, want dat is een fles met een pompje erop. Je neemt er ongeveer een klein koffielepeltje eruit en baaaaam.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X