Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje

Dag mensen,

Ik heb 3 jaar gelden een keer diana only kuur gedaan.

Nu zit ik er aan te denken om het volgende te gaan doen.

1*6 diana 40ml
    1*10 test enanthate 250 mg
    1*10 deca 200 200mg
    1*10 bolden undecy 200 mg
    1*10 tren 200 mg

Graag een reactie van jullie

Grtz

Originally posted by Scarface84 View Post
    Dag mensen,

Ik heb 3 jaar gelden een keer diana only kuur gedaan.

Nu zit ik er aan te denken om het volgende te gaan doen.

1*6 diana 40ml
    1*10 test enanthate 250 mg
    1*10 deca 200 200mg
    1*10 bolden undecy 200 mg
    1*10 tren 200 mg

Graag een reactie van jullie

Grtz
    Wat zijn je doelen?

Comment

test zeer laag icm die bold/deca/tren
      wat is de gedachte achter drie van die producten?
      is dat om te proberen?
      hcg wordt een must
      rare kuur, maar ik heb ook zo vaak wat geprobeerd, dus mij hoor je niet zeggen dat je het niet moet doen
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dat is gewoon een vial van elk
        Als dat is om geld te besparen zou je met dat geld beter je dosisen verhogen en voor minder verschillende producten gaan
        Zeker voor een eerste spuitkuur

Tren is zeer heftig spul, af te raden
        BP: 1x 120
        DL: 2x 100
        SQ: 8x 90

Comment

Vreemde keuze als 1e kuur,
          Zou gewoon test only gaan als je hiervoor alleen dbol oraltjes hebt gedaan.
          Evt bold OF tren maar geen combo's van.
          "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
            Vreemde keuze als 1e kuur,
            Zou gewoon test only gaan als je hiervoor alleen dbol oraltjes hebt gedaan.
            Evt bold OF tren maar geen combo's van.
            Tis zijn tweede kuur.

Comment

Hallo,

Mijn doel is om hier mee naar de 110 kg te gaan en 100 of heel mis 105 over te houden.

Eigenlijk zit ik al in het kuurtje en wou even jullie reacties horen. Een goede vriend van mij is een bodybuilde en draaid ook wedstrijden. EN heb eens met hem gebabbeld, hij omdat je ook aan gevecht sport doet stel ik jou dit voor wel zwaar heeft hij mij voor gewaarschuwd. Maar zo eigenwijs als mannen zijn he. Maar goed ben nu in vandaag in de derde week en merk aanzienlijk veel verschil.

ZOu effe foto's posten wanneer ik meer tijd heb van begin en nu. woog 90 toen ik begon en weeg nu 96.

dus laat maar komen die reacties

Comment

No offence, maar geen reacties van mij meer.

Ten eerste omdat je alles aan je maat kunt vragen. Hij zal wel weten wat het beste voor jou is. Daarom ook gelijk een kuur met vele verschillende roids.

Ten tweede omdat je niet echt eerlijk bent.
                Hoe kun je nu in vredesnaam aan ons mededelen dat je een kuur in gedachten hebt, wat wij daarvan vinden, en daar al drie weken mee bezig bent???
                Dan wil je helemaal geen raad van ons makker!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  No offence, maar geen reacties van mij meer.

Ten eerste omdat je alles aan je maat kunt vragen. Hij zal wel weten wat het beste voor jou is. Daarom ook gelijk een kuur met vele verschillende roids.

Ten tweede omdat je niet echt eerlijk bent.
                  Hoe kun je nu in vredesnaam aan ons mededelen dat je een kuur in gedachten hebt, wat wij daarvan vinden, en daar al drie weken mee bezig bent???
                  Dan wil je helemaal geen raad van ons makker!
                  Zoals ik al zij was nieuwsgierig naar jullie reactie is dat zo erg. Niet verkeert bedoelt hoor!! maar goed als er niet tegen kunt no offence en moet je het laten heb het niet gedaan om jullie in de zeik te zetten als je dat denk. EN raad is altijd welkom. Hoe meer mensen raad geven hoe beter. Maar ik weet hoe mensen hier soms kunnen reageren over sommige dingen. Nogmaals was niet de bedoeling om mensen in de zeik te zetten

Comment

Owja ben 2 weken ben ik bezig vandaag wordt de derde week

Comment

meer = niet beter. had gewoon een test-e met 1 bijstof gedaan. niet 3.

Comment

Originally posted by Scarface84 View Post
                        Owja ben 2 weken ben ik bezig vandaag wordt de derde week

"Nu zit ik er aan te denken om het volgende te gaan doen".

Dit betekent dat je er nog niet aan bent begonnen maar dat slechts de gedachte het te doen aanwezig is.
                        Is in contrast met hetgene wat je nu te melden hebt in deze post.
                        Maw ben je ons een klein beetje aan het lijntje aan het houden, of zal ik maar meteen zeggen dat je ons zwaar aan het besodemieteren bent?

Wie gaat jou nu nog geloven hier als je over dit onderwerp nog niet eens eerlijk kunt zijn?

En als jou makker je zo een kuur aanbeveelt, hoe kan hij dan zo stom zijn om HCG achterwege te laten???
                        Ik garandeer jou een enorm langzaam herstel, geen HCG en een combinatie van deca en tren, maakt geen fuck uit of het laag gedoseert is, je zult hoe dan ook een enorme onderdrukking van je eigen hormoon-axis hebben.
                        Een veel langer herstel betekent, een veel langere periode blootgestelt aan onze grote vriend cortisol, die langzaam maar zeker heel jouw gain weer wegvreet. Ooit weleens van homeostase gehoord?

Succes gozer!

Comment

Dit betekent dat je er nog niet aan bent begonnen maar dat slechts de gedachte het te doen aanwezig is.
                          Maw ben je ons een klein beetje aan het lijntje aan het houden, of zal ik maar meteen zeggen dat je ons zwaar aan het besodemieteren bent?

Wie gaat jou nu nog geloven hier als je over dit onderwerp nog niet eens eerlijk kunt zijn?

En als jou makker je zo een kuur aanbeveelt, hoe kan hij dan zo stom zijn om HCG achterwege te laten???
                          Ik garandeer jou een enorm langzaam herstel, geen HCG en een combinatie van deca en tren, maakt geen fuck uit of het laag gedoseert is, je zult hoe dan ook een enorme onderdrukking van je eigen hormoon-axis hebben.
                          Een veel langer herstel betekent, een veel langere periode blootgestelt aan onze grote vriend cortisol, die langzaam maar zeker heel jouw gain weer wegvreet. Ooit weleens van homeostase gehoord?

Succes gozer!

Hmm Waar doel jij op vriend ik jullie besodemieteren? Weet je als jij niet tegen een gein kan fuck jou kerel ik val jou niet aan jij mij nu wel. Nogmaals was benieuwd hoe er gereageerd zou worden is dat een ramp? Vind jou nu wel erg zielig bezig wezen. Maar goed no hard feelings. Ik ben tevreden zo met de kuur en merk zelf wel wat ik over hou en wat niet. En deze man is zeker ervaren weet niet of jij bekend bent met giuseppe deina? nou goed als je effe kijkt wie dat is dan snapie het wel.

Vraag aan jou kuur jij ook? en zo ja wat doe jij of hebt gedaan en wat zijn jou ondervindingen ?

Comment

Succes gozer!
                            ik garandeer jou ook een zeer langzaam herstel als jij OOIT gaat stoppen,
                            of erger geen herstel.
                            dan mag je zoveel hcg in je velltje duwen als je wilt.

kerel vreemde kuur, maar wel succes gewenst van mijn kant.
                            benieuwd naar je bevindingen.

grtz
                            Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                              ik garandeer jou ook een zeer langzaam herstel als jij OOIT gaat stoppen,
                              of erger geen herstel.
                              dan mag je zoveel hcg in je velltje duwen als je wilt.

kerel vreemde kuur, maar wel succes gewenst van mijn kant.
                              benieuwd naar je bevindingen.

grtz

Elke kuur is in mijn ogen vreemd. wil kijken wat ik hier mee bereik mis niks mis wel meer dan iedereen verwacht. we wachten het eind wel af

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X