Anavar na hoelang mag het opnieuw...?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anavar na hoelang mag het opnieuw...?

Hey,

Ik heb even geleden een kuurtje anavar only gedaan samen met strak eetschema om te cutten en kracht bij te krijgen, dit is me aardig bevallen en zou dit graag nog eens doen, ik heb ongeveer 6 weken anavar genomen van 21 juni tot 28 juli..

nu is mijn vraag hoe lang kan je best wachten eer je het opnieuw neemt en zal het dan weer het zelfde effect hebben?

thanxs

stats:
    25j oud
    83kg
    1m78
    bf% +- 13%

bench = 15x70 10x90 8x100 6x110 20x50
    (max ff niet meer gecheckt maar was ff terug 135kg)
    Pain is just weakness leaving the body...

Heb je bloedwaardes van te voren laten prikken, en achteraf ook? Hierdoor kun je namelijk zien wat schade is, zou je moeten weten als je aan AS begint. Dus als uitslagen goed zijn, en nakuur is ook positief afgerond is het goed. Er zijn veel gasten die paar maanden er tussen laten om te kijken wat het lichaam doet. Lijkt me dus ook verstandig voor jou.

Comment

Bloed testen voor een anavar kuurtje

@TS meeste wordt tijd on = tijd off aangehouden.
      Dus minstens 6 weken niks doen als je 6 weken on bent geweest. (Dit wordt iig met injects vaak zo bekeken) Wel moet je rekening houden met de belasting op je lever van een oral anabool.

Misschien moet je verder gaan kijken dan anavar als je nu alweer meer wilt.
      Last edited by BuffAlo; 25-08-2011, 14:03.
      "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post

Dus minstens 6 weken niks doen als je 6 weken on bent geweest. (Dit wordt iig met injects vaak zo bekeken) Wel moet je rekening houden met de belasting op je lever van een oral anabool.

Waarom niet bloedwaardes testen met anavar?

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post

mja maar kan door omstandigheden nu even geen injects zetten daarom voor oral is alleen anavar echt mild he...
          Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by stijnel View Post
            mja maar kan door omstandigheden nu even geen injects zetten daarom voor oral is alleen anavar echt mild he...
            Door omstandigheden? ok.. sorry maar verklaar je eens nader..
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by stijnel View Post
              orals zijn volgens mij zeker niet mild, aangezien er 17-AA aan toegevoegd is. dit spul is zeker toxic voor je lever en tasten het dus ook aan. Dit probleem heb je dus niet met injects. Dus wat Cidious zegt, wat zijn de problemen precies met injecteren?

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                orals zijn volgens mij zeker niet mild, aangezien er 17-AA aan toegevoegd is. dit spul is zeker toxic voor je lever en tasten het dus ook aan. Dit probleem heb je dus niet met injects. Dus wat Cidious zegt, wat zijn de problemen precies met injecteren?

Behalve winnie inject die zijn volgens mij net zo giftig voor je lever als winnie tabs.

Bloed testen is helemaal niet zo gek. Er zijn atleten die dit middel gebruiken en na een bloedtest hele hoge leverwaardes hebben gemeten.
                Het kan in ieder geval geen kwaad, kan je ook gelijk je cholesterol laten meten.
                Niet geheel onbelangrijk.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

tijd on = tijd of dus als je 4 weken anavar doet mag je na 4 weken weer

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    tijd on = tijd of dus als je 4 weken anavar doet mag je na 4 weken weer
                    Was het niet altyd tijd on + nakuur = tijd off ?
                    Of moet je anavar geen nakuur nemen? (zie hier veel verschillende reacties altyd over)

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Behalve winnie inject die zijn volgens mij net zo giftig voor je lever als winnie tabs.

Klopt heb ik ook ergens gelezen op BN.

Winny op waterbasis = net zo slecht.
                      Winny depot = "beter".

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                        Klopt heb ik ook ergens gelezen op BN.

Winny op waterbasis = net zo slecht.
                        Winny depot = "beter".
                        Wat is dan precies het verschil tussen winny depot en winny op waterbasis?

Comment

Nakuur na var mag, maar onderdrukking op lage doses (<40mg) is minimaal. Verder time on= time off, klinkt altijd leuk, maar is natuurlijk gelul. Het ene middel is het andere niet, en qua doses valt er ook nog wel wat nuance in aan te brengen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Wat is dan precies het verschil tussen winny depot en winny op waterbasis?
                            Depot is op olie basis, schijnt dat wanneer het op olie basis is de afgifte geleidelijker gaat en dat dus de reden is dat het beter is voor de lever. (Deze krijgt dus niet zo'n harde klap.)

Als ik me goed herinner heb ik dit toen van jou gelezen, kan dat? Gezien ik geen interesse heb om winstrol te gebruiken, heb ik dit onthouden en verder niet meer naar gezocht.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                              Depot is op olie basis, schijnt dat wanneer het op olie basis is de afgifte geleidelijker gaat en dat dus de reden is dat het beter is voor de lever. (Deze krijgt dus niet zo'n harde klap.)

Als ik me goed herinner heb ik dit toen van jou gelezen, kan dat? Gezien ik geen interesse heb om winstrol te gebruiken, heb ik dit onthouden en verder niet meer naar gezocht.
                              Geloof niet dat ooit beweerd te hebben. Wil dat wel eens zien.
                              Winstrol depot staat zowel voor winny op waterbasis als gemengd in olie.

Met 1 punt heb je gelijk.
                              Door de olie verloopt de opname van de winny geleidelijker.

Maar op waterbasis of in olie is even slecht voor de lever, maakt niet uit.
                              Er is echter wel een verschil tussen oraal en inject, omdat een inject de eerste passering door de lever mist aangezien het niet in de maag terecht komt maar direkt in het bloed wordt opgenomen.

Weet je dat je winstrol op waterbasis eerst ietswat dient te schudden alvorens te gebruiken?

Wist je trouwens dat winstrol oraal genomen meer bied dan ipv het te injecteren ook al is het minder aangenaam voor de lever?

Hier een zeer interessant artikel.

http://www.mesomorphosis.com/articles/anthony-roberts/winstrol-oral-versus-injectable.htm

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X