Originally posted by mobman
View Post
Bulken met winny/anavar ?
Collapse
X
-
-
Originally posted by GeneralIx View PostBulken kan prima met winny of var, je resultaten zullen allen niet bizar zij. Wel is het verlies en de onderdrukking niet enorm (<40 mg, gemiddeld genomen).
@mobman
Wat een kuur zeg. En geen last van je gewrichten? Vind het bizar. Denk ook dat je cholesterol goed naar de klote was. Verder blijft bold wel relatief lang onderdrukken ook.
Comment
-
Gaat niet alleen om het totaal he, ook om de ratio en om de absolute waarden LDL vs HDL. Verder kan het best dat jij geen last had, maar winstrol staat er echt om bekend dat het je cholesterol verneukt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBulken kan prima met winny of var, je resultaten zullen allen niet bizar zij. Wel is het verlies en de onderdrukking niet enorm (<40 mg, gemiddeld genomen).
.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGaat niet alleen om het totaal he, ook om de ratio en om de absolute waarden LDL vs HDL. Verder kan het best dat jij geen last had, maar winstrol staat er echt om bekend dat het je cholesterol verneukt.
Comment
-
3kg Weinig, mag u vinden. Als je echter tweemaal per jaar zoiets pakt met minimale kosten, onderdrukking, risico's en andere bijwerkingen, lijkt het me echt geen onzinnige keuze.
Verder mag je vinden dat Snuff er meer van weet dan ik omdat hij wel van alles in zijn lichaam duwt en ik niet. Je moet ervaring alleen niet verwarren met verstand of kennis (zie ook de discussie over de leverpassages van winstrol). Brotelligence is niet meer dan vaak verkeerd geinterpreteerde kennis die tot in den treure wordt herhaald door allemaal idioten die niet zelf nadenken of research plegen. Ik zeg niet dat snuff meteen zo'n idioot is, maar hij heeft echt nog wel eens een plaat voor zijn kop betreffende de adviezen die hij uitdeelt.
Dan even over uw laatste commentaar: u mag gewoon de bijsluiter van winstrol opzoeken. Dat u er wellicht geen last van heeft, maakt niet dat deze bijwerking opeens niet meer bestaat. Met dit soort commentaar maakt u zichzelf belachelijk.Last edited by GeneralIx; 15-09-2011, 11:28."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by mobman View PostHeb jij al gekuurd met winny , bold etc ..en heb je je colestrol laten testen achteraf , indien niet post dan niets ...aub ....u maakt u belachelijk als admin ....
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post3kg Weinig, mag u vinden. Als je echter tweemaal per jaar zoiets pakt met minimale kosten, onderdrukking, risico's en andere bijwerkingen, lijkt het me echt geen onzinnige keuze.
Verder mag je vinden dat Snuff er meer van weet dan ik omdat hij wel van alles in zijn lichaam duwt en ik niet. Je moet ervaring alleen niet verwarren met verstand of kennis (zie ook de discussie over de leverpassages van winstrol). Brotelligence is niet meer dan vaak verkeerd geinterpreteerde kennis die tot in den treure wordt herhaald door allemaal idioten die niet zelf nadenken of research plegen. Ik zeg niet dat snuff meteen zo'n idioot is, maar hij heeft echt nog wel eens een plaat voor zijn kop betreffende de adviezen die hij uitdeelt.
Dan even over uw laatste commentaar: u mag gewoon de bijsluiter van winstrol opzoeken. Dat u er wellicht geen last van heeft, maakt niet dat deze bijwerking opeens niet meer bestaat. Met dit soort commentaar maakt u zichzelf belachelijk.Last edited by mobman; 19-09-2011, 13:03.
Comment
-
2x anavar met minimale kosten ??????????? var is met primo het duurste van allemaal .....var moet je min 70mg /dag nemen omdat het zo mild is , dus een potje van 100 tabs is na 14dagen op 8weken is 4 potjes , winny kost je de helft of dboll wat zeg jij eigenlijk en wie neemt nu alleen een var only kuur??????? Ja iemand mss die voor de eerste keer kuurt dan neemt ie toch beter winny aan de helft van de prijs krijgt kracht ook geen side effects op 40mg en massa ....Ik zou nooit argumenteren op iets dat ik zelf nooit gedaan of gebruikt heb...
Comment
-
Ervaringen zijn leuk, gemiddelden zijn beter. Var hoeft niet op 70mg, zijn wel wat mensen die daar gewoon goed op gingen (40 mg). Als je tren en test gewend bent, ja, dan zal var tegen vallen. Als je echter goede spiermassa wilt winnen zonder dat je daarbij meteen in de turbo moet, is var echt prima. Winstrol kent veel meer bijwerkingen mg/mg. Vraag maar eens naar ervaringen die je zo doorslaggevend vindt. Gewrichtspijn, haaruitval, erg bekend. Dan nog de dingen die je niet direct merkt, leverstress, cholesterolpanel verpest...
Overigens, nog even over waarom een gebruikerservaring niks zegt: er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld geen gyno krijgen van kuren. Dit maakt niet dat het geen risico meer is. Afgaande op slechts een paar ervaringen van mensen die dit niet hadden, geeft dus een gekleurd beeld, en potentiele onderschatting van de bijwerkingen. Daarom dat ik best kan meediscuyssieren over de bijwerkingen, ook as ik zonder ervaringen ben."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Denk niet dat ik die nog hoef te weerleggen. Mag hopen dat men die zelf wel doorziet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...37 minutes ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: