Bulken met winny/anavar ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by mobman View Post
    ik heb zowat door de jaren heen (ik ben 20j bezig met bb) met alles geexpirimenteerd en voor mij deed deze kuur me het best ....en zonder side effects ...

week 1-6 winny 40mg /dag
    week 1-16 bold 750mg (bold slaat maar goed in na 10weken dus lang kuren en hoog doseren want bold is zeer mild )
    week 1-16 500mg testo e
    week 12-16 winny 40mg/dag
    week 10-16 proviron 50mg /dag (om alle vocht zoveel mogelijk weg te krijgen alhoewel van bold je bijna geen vocht krijgt en ook gyno tegen te gaan en ook de boel weer opgang te krijgen voor de nakuur.

nakuur nolva

Deze kuur gaf me kwaliteits spieren, kracht geen vochtkop en harde look en zelfs geen acne en geen agressief gedrag etc :-)Moet wel zeggen toen ik 30 a 35 jaar was ik wel heftiger reageerde op testo dan nu aan 46 j :-)

Ik heb tren , var , deca , testo ,substanon , winny , turinabol , d boll alle soorten combinaties door de jaren uitgeprobreerd en dat was VOOR MIJ DE BESTE KUUR .Kan voor iemand anders heel anders uitpakken
    Proviron en winny zijn wel 2 orarls maar de dosering is zo miniem vooral de proviron dat ik na de kuur liet bloedprikken en mijn leverwardes maar heel licht over het normale zaten , doe trouwens iedere 3 maand bloedprikken bij d e sportarts en laat een echo nemen van lever , nieren (door het hoog gebruik van eiwitten ) prostaat , galblaas , pancreas ....en altijd alles ok ....ik doseer ook nooit hoog want meer is niet beter , ben nooit in die 20j boven de 500mg testo gegaan of 400mg deca of 750mg bold of 400mg tren en de orals winny nooit boven de 50mg alleen anavar omdat dit heel mild is 70mg /dag maar komt duur uit voor wat je ervoor krijgt net als primo als het geen fake is :-)

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Bulken kan prima met winny of var, je resultaten zullen allen niet bizar zij. Wel is het verlies en de onderdrukking niet enorm (<40 mg, gemiddeld genomen).

@mobman
      Wat een kuur zeg. En geen last van je gewrichten? Vind het bizar. Denk ook dat je cholesterol goed naar de klote was. Verder blijft bold wel relatief lang onderdrukken ook.
      lol cholestrol staat van mij op 120 das veel onder de normale waarde , ik denk dat je eerst wat meer moet kuren en ondervinden voor je wat post ....want wat je leest geldt niet voor iedereen en das een heel normale lichte kuur voor iemand die al lang neemt .....btw ik kuur max 1 maal per jaar dus het herstel is altijd groot ....

Comment

Gaat niet alleen om het totaal he, ook om de ratio en om de absolute waarden LDL vs HDL. Verder kan het best dat jij geen last had, maar winstrol staat er echt om bekend dat het je cholesterol verneukt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bulken kan prima met winny of var, je resultaten zullen allen niet bizar zij. Wel is het verlies en de onderdrukking niet enorm (<40 mg, gemiddeld genomen).

.
          Ja dan kan je met alles bulken ik zeg je dat als jij een kuur van var doet 8 weken je max 3 kg gaat bijkomen das niet bulken he , je krachtstats gaan wel ferm verbeteren .....bulken is een kuur waar je toch in 12weken 8a 10kg neemt waarvan je er dan 6 overhoudt als je het goed doet met je voeding .....Je lag met snuff ook veel in discussie , ik discuteer niet zoveel.... ik zeg gewoon wat ik ondervind .....u schrijft wat u elders leest dit is een groot verschil......I rest my case ......

Comment

Gaat niet alleen om het totaal he, ook om de ratio en om de absolute waarden LDL vs HDL. Verder kan het best dat jij geen last had, maar winstrol staat er echt om bekend dat het je cholesterol verneukt.
            Heb jij al gekuurd met winny , bold etc ..en heb je je colestrol laten testen achteraf , indien niet post dan niets ...aub ....u maakt u belachelijk als admin ....

Comment

3kg Weinig, mag u vinden. Als je echter tweemaal per jaar zoiets pakt met minimale kosten, onderdrukking, risico's en andere bijwerkingen, lijkt het me echt geen onzinnige keuze.

Verder mag je vinden dat Snuff er meer van weet dan ik omdat hij wel van alles in zijn lichaam duwt en ik niet. Je moet ervaring alleen niet verwarren met verstand of kennis (zie ook de discussie over de leverpassages van winstrol). Brotelligence is niet meer dan vaak verkeerd geinterpreteerde kennis die tot in den treure wordt herhaald door allemaal idioten die niet zelf nadenken of research plegen. Ik zeg niet dat snuff meteen zo'n idioot is, maar hij heeft echt nog wel eens een plaat voor zijn kop betreffende de adviezen die hij uitdeelt.

Dan even over uw laatste commentaar: u mag gewoon de bijsluiter van winstrol opzoeken. Dat u er wellicht geen last van heeft, maakt niet dat deze bijwerking opeens niet meer bestaat. Met dit soort commentaar maakt u zichzelf belachelijk.
              Last edited by GeneralIx; 15-09-2011, 11:28.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Heb jij al gekuurd met winny , bold etc ..en heb je je colestrol laten testen achteraf , indien niet post dan niets ...aub ....u maakt u belachelijk als admin ....
                Ook een admin kan leren van anderen, heeft niks met belachelijkheid te maken. ook hij kan fouten maken.

Comment

3kg Weinig, mag u vinden. Als je echter tweemaal per jaar zoiets pakt met minimale kosten, onderdrukking, risico's en andere bijwerkingen, lijkt het me echt geen onzinnige keuze.

Verder mag je vinden dat Snuff er meer van weet dan ik omdat hij wel van alles in zijn lichaam duwt en ik niet. Je moet ervaring alleen niet verwarren met verstand of kennis (zie ook de discussie over de leverpassages van winstrol). Brotelligence is niet meer dan vaak verkeerd geinterpreteerde kennis die tot in den treure wordt herhaald door allemaal idioten die niet zelf nadenken of research plegen. Ik zeg niet dat snuff meteen zo'n idioot is, maar hij heeft echt nog wel eens een plaat voor zijn kop betreffende de adviezen die hij uitdeelt.

Dan even over uw laatste commentaar: u mag gewoon de bijsluiter van winstrol opzoeken. Dat u er wellicht geen last van heeft, maakt niet dat deze bijwerking opeens niet meer bestaat. Met dit soort commentaar maakt u zichzelf belachelijk.
                  Mijn vraag is welke kuren hebt u al gedaan en wat waren de sides en de ervaringen ......???????? Hoe kan je nou weten of iets werkt of schadelijk is als je het zelf nooit gedaan hebt , ik denk dat een echografie en bloedprikken toch al veel zegt over je lichaam ......... Jij antwoordt met een vraag .....Btw 2 x kuren met var is dan 2x8 weken zit je al an 16 weken voor 6 kg , doe het dan 1 keer maar goed ...geeez
                  Last edited by mobman; 19-09-2011, 13:03.

Comment

2x anavar met minimale kosten ??????????? var is met primo het duurste van allemaal .....var moet je min 70mg /dag nemen omdat het zo mild is , dus een potje van 100 tabs is na 14dagen op 8weken is 4 potjes , winny kost je de helft of dboll wat zeg jij eigenlijk en wie neemt nu alleen een var only kuur??????? Ja iemand mss die voor de eerste keer kuurt dan neemt ie toch beter winny aan de helft van de prijs krijgt kracht ook geen side effects op 40mg en massa ....Ik zou nooit argumenteren op iets dat ik zelf nooit gedaan of gebruikt heb...

Comment

Ervaringen zijn leuk, gemiddelden zijn beter. Var hoeft niet op 70mg, zijn wel wat mensen die daar gewoon goed op gingen (40 mg). Als je tren en test gewend bent, ja, dan zal var tegen vallen. Als je echter goede spiermassa wilt winnen zonder dat je daarbij meteen in de turbo moet, is var echt prima. Winstrol kent veel meer bijwerkingen mg/mg. Vraag maar eens naar ervaringen die je zo doorslaggevend vindt. Gewrichtspijn, haaruitval, erg bekend. Dan nog de dingen die je niet direct merkt, leverstress, cholesterolpanel verpest...

Overigens, nog even over waarom een gebruikerservaring niks zegt: er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld geen gyno krijgen van kuren. Dit maakt niet dat het geen risico meer is. Afgaande op slechts een paar ervaringen van mensen die dit niet hadden, geeft dus een gekleurd beeld, en potentiele onderschatting van de bijwerkingen. Daarom dat ik best kan meediscuyssieren over de bijwerkingen, ook as ik zonder ervaringen ben.

sigpic

Comment

Hoe kan je nou weten of iets werkt of schadelijk is als je het zelf nooit gedaan hebt
                        Deze is echt leuk

Wil mij er niet er niet mee bemoeien daarom laat ik hem voor GiX
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Denk niet dat ik die nog hoef te weerleggen. Mag hopen dat men die zelf wel doorziet.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X