HGH voorgeschreven gekregen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HGH voorgeschreven gekregen

Ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Ik ben 1:73 dus erg klein. Gelukkig nog in de pubertijd dus er kan iets aan gedaan worden. De arts heeft mij dus HGH voorgeschreven zodat ik wat langer kan worden. Ik heb daar wat over gelezen. Heb ik hier iets aan met trainen? Of moet ik oppassen voor bepaalde dingen?
    NO Pain, NO Gain
    stats 1:73m BP:70kg DL:80kg SQ:100kg

Je bent 1,73m en je dokter schrijft HGH voor???

Comment

Sowieso is het resultaat van hgh na lang gebruik minimaal. Snap ook niet echt waarom doktor dit voorschrijft, als 1,73m bent wat een normale leeftijd is. geeft tevens aan dat je nog in pubertijd zit.

Comment

HGH werkt niet meer na pubertijd om langer te worden. Dan zijn je groeischijven dichtgegroeid. Maar heeft het zin om tijdens de hgh meer te gaan eten?
        NO Pain, NO Gain

Comment

1m73 is niet erg klein, dat is een vrij normale lengte, wat een onzin om daarvoor hgh voor te schrijven.

en je zegt zelf:

HGH werkt niet meer na pubertijd om langer te worden.
          waarom neem je het dan?
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ik geloof niets van dit verhaal.
            Zoals gezegd is 1.73 m' helemaal niet zo klein en volgens mij is er geen arts die daar HCG voor voorschrijft.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ja ik ben nog in de pubertijd, dus het zou alleen nu nog kunnen werken. Waarom die arts het me voorschreef weet ik niet, maar mijn vraag is of ik er verder nog wat aan heb en zo ja hoe kan ik hier optimaal gebruik van maken?
              NO Pain, NO Gain

Comment

Tegenwoordig schrijven ze het makkelijker voor zei ze ivm dat veel mensen gepest worden omdat ze klein zijn.
                NO Pain, NO Gain

Comment

Optimaal je hgh benutten? Stack dat shit, maar je bent nog in de pubertijd dus aas erbij gebruiken is af te raden.
                  Volgens mij doet HGH alleen vrij weinig.

Comment

Kerel, niet gebruiken!!!

Comment

Originally posted by Davon View Post
                      Tegenwoordig schrijven ze het makkelijker voor zei ze ivm dat veel mensen gepest worden omdat ze klein zijn.

1,73m is niet klein!

Comment

HGH zorgt voor versnelde eiwitsynthese en maakt meer spiercellen aan. Dus hoe kan ik dit dan het best benutten? Gewoon heel erg bulken?
                        NO Pain, NO Gain

Comment

He mannetje, om even eerlijk te wezen. Was ik ook erg geintresseerd in HGH, en leek het zelfs relatief veilig. Maar er zijn wel degelijk nadelen aan HGH, en is niet zomaar een spulletje wat je kunt nemen. Zoals we nu al allemaal zeggen, 173 is niet klein. Groeispurten komen voor, zeker op laatste momenten. dus zet het uit je hoofd, en begin er niet aan.

Comment

Ik sluit me bij Snuff aan! rare snuiter die dokter van jou en volgens mijn nog strafbaar bezig ook!
                            Face your demons...........

Comment

Na het Dbol topic vind ik deze in het rijtje horen vragen naar de bekende weg. ga even bij je dokter langs en vraag wat hem bezielt.

bij deze een slotje erop mede vanwege je leeftijd. en alle antwoorden zijn gegeven

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X