Ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Ik ben 1:73 dus erg klein. Gelukkig nog in de pubertijd dus er kan iets aan gedaan worden. De arts heeft mij dus HGH voorgeschreven zodat ik wat langer kan worden. Ik heb daar wat over gelezen. Heb ik hier iets aan met trainen? Of moet ik oppassen voor bepaalde dingen?
HGH voorgeschreven gekregen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ja ik ben nog in de pubertijd, dus het zou alleen nu nog kunnen werken. Waarom die arts het me voorschreef weet ik niet, maar mijn vraag is of ik er verder nog wat aan heb en zo ja hoe kan ik hier optimaal gebruik van maken?NO Pain, NO Gain
stats 1:73m BP:70kg DL:80kg SQ:100kg
Comment
-
He mannetje, om even eerlijk te wezen. Was ik ook erg geintresseerd in HGH, en leek het zelfs relatief veilig. Maar er zijn wel degelijk nadelen aan HGH, en is niet zomaar een spulletje wat je kunt nemen. Zoals we nu al allemaal zeggen, 173 is niet klein. Groeispurten komen voor, zeker op laatste momenten. dus zet het uit je hoofd, en begin er niet aan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment