Nieuwe dealer /nieuwe spullen ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe dealer /nieuwe spullen ??

Hey guys ,ik heb van mijn nieuwe dealer de spullen voor mijn volgende kuur gekregen ,maar ik heb een klein beetje twijfels over het spul ,het zat in tamelijk gehavende doosjes ,en ook de batch nummers ,zagen er raar uit ,wie heeft er ervaring met de volgende spullen

Foto 1 : Dianabol
    Attached Files

foto 2 Deca
    Attached Files

Comment

foto 3 Sustanon

Thanks !!

Attached Files

Comment

de decas zien er normaal uit de sust weet ik niet
        de dboll vind ik niet normaal dat het zo smerig eruit ziet.

Comment

De Dboll weet ik niet! En over de sust heb ik serieus mijn twijfels!!! ivm Lotn en exp er zo raar opgedrukt staat en bij de ene wel en bij de ander niet!!!

Mocht er bij de Deca een groen of rood merk in het flesje onder het etiket zitten dan is het real!!!

p.s Ik denk dat het ff verplaatst moet worden naar een andere sectie!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
          Mr. HOLLAND 2007 NAC
          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Zolang er niet over prijzen gepraat wordt kan het wat mij betreft wel. Normaal post je ze onder foto`s van AS en praten we er hier verder over.

De d-boll ziet er slecht uit maar dat hoeft niks te zeggen. Deca en sust durf ik ook niet te zeggen. Zien er normaal uit maar dat zegt niet veel. Laten testen is het enige wat uitsluitsel gaat geven.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

misschien kan je eens kijken op de bodypage daar kan je ze vergelijken met afbeeldingen van fakes en echte.

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

heb ik gedaan ,maar ben niet veel wijzer geworden !

Comment

ben ik nou gek of zit bij de ene sus nou meer in als in de ander?

GRtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Sep. 13 2004,20:04)]ben ik nou gek of zit bij de ene sus nou meer in als in de ander?

GRtz..
                    Bij de linkse zit het kopje wat je afbreekt nog vol en bij de rechtse niet.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sus is 100% nep, heb ik ook ooit gehad dus weet het uit ervaring. Als het goed is (of juist niet goed) dan kun je die groene letters er zo met je nagel afkrabben. D-boll is ook nep ik heb namelijk in precies zo'n zelfde potje ooit ook zoiets onder ogen gekregen, vriend van me heeft het gepakt, resultaat nix. Deca ziet er goed uit, is waarschijnlijk echt. Waar komt de Topic Starter vandaan? Limburg toeallig, dan denk ik dat ik zijn dealer ken en dan is het knudde.
                      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

erg scherp opgemerkt,bro!

had ik nog niet eens gezien terwijl ik net als bigbardie mn twijfels heb over die sustanon.....

deca ziet er wel ok uit op het eerste gezicht en die potjes dbol kan gewoon in een viezig tasje gezeten hebben dus tsja....
                        wie zal het zeggen?

greetzz

jtb was me voor maar ik bedoelde dus dat cur het goed gezien had.

ben het wel met jtb eens dat alles bij elkaar genomen het er niet fris uitziet allemaal.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 13 2004,20:14)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (harold @ Sep. 13 2004,20:04)]ben ik nou gek of zit bij de ene sus nou meer in als in de ander?

GRtz..
                          Bij de linkse zit het kopje wat je afbreekt nog vol en bij de rechtse niet.

Greets...
                          De rechter is gewoon niet helemaal naar onder gelopen, je ziet namelijk twee vloeistof oppervlaktespiegels. Ik zie dat je deze moet zagen ipv breken. Ik had precies dezelfde die kon je ook niet breken. Ik zou als ik jou was een nieuwe dealer gaan zoeken.
                          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (bigbardie @ Sep. 13 2004,18:31)]Mocht er bij de Deca een groen of rood merk in het flesje onder het etiket zitten dan is het real!!!
                            Volgens mij bedoel je blauw

De doosjes/ ampullen van Norma Hellas veranderen vaak. Er zijn in een aantal jaren al diverse verpakkingen uitgekomen die toch allemaal echt zijn.

Waar je de echtheid goed aan kunt herkennen is de sticker op het doosje. Hou deze onder blacklight: verschijnt er een logo is het waarschijnlijk echt, ontbreekt deze is de kans op fake denk ik zo`n 95%

Comment

Mischien is de dboll wel binnengesmokkeld door een bolletjesslikker
                              oldpride.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X