Nieuwe dealer /nieuwe spullen ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het lijkt allemaal op echte, de smerigheid terzijde.
    maar het is eenmaal zo dat de verschillen tussen echte en neppers bijna niet te vinden is.
    hoe ze hier staan heb ik ze alllemaal werkend meegemaakt. maar ja, tverschil zit em in de kleine dingetjes.
    wat je ook vaak ziet bij sustanon / testo, is dat de ampullen niet eens allemaal even lang zijn. zou je ook denken dat ut fake is.
    zoals al gezegd is: je kan bijnieuwe leverancier eerst beter maar alles testen, want zelfs pro's hebben wel es fake meuk.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

dbol is volgens mij wel echt heb precies de zelfde gehad wel goeie resultaten mee behaalt
      train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (JTB @ Sep. 13 2004,20:31)]Sus is 100% nep, heb ik ook ooit gehad dus weet het uit ervaring. Als het goed is (of juist niet goed) dan kun je die groene letters er zo met je nagel afkrabben. D-boll is ook nep ik heb namelijk in precies zo'n zelfde potje ooit ook zoiets onder ogen gekregen, vriend van me heeft het gepakt, resultaat nix. Deca ziet er goed uit, is waarschijnlijk echt. Waar komt de Topic Starter vandaan? Limburg toeallig, dan denk ik dat ik zijn dealer ken en dan is het knudde.
        Ik heb geprobeerd om de opdruk er af te krassen ,maar dit lukt niet !!
        En bij de deca ,zit onder het etiket ,nog een ingebrand merkje van Norma.
        En ja hoor ik kom uit limburg !!!

Greetz Ron

Comment

Blijft gissen zo laten testen en je weet het 100% zeker.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Deca is in ieder geval echt. Heb hetzelfde spul bij de apo in egypte gehaald. Sticker en prijs zijn ook precies hetzelfde.

Greatz

Comment

als bij deca idd logootje onder de sticker zit zal het wel goed zijn.
              de bollen lijken me ook goed
              nou ja en je kande tekst niet van je amps af krabben dus lijkt ook goed
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

waar kan je je a.s laten testen dan.?

Comment

dat vraag ik mij ook af. Kan je je spul niet omruilen voor test enth van g.s. dat wordt nog niet nagemaakt.
                  Nog minder prikken ook,misschien is dat een idee.

GRtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (marthijn @ Sep. 16 2004,23:45)]waar kan je je a.s laten testen dan.?
                    Moet je net ff een adresje voor weten, net zoiets als het vinden van een dealer.
                    Iemand in een die in een laboratorium werkt ofzo..

Greets...

Comment

Ik denk dat de sust wel goed is, alleen die is echt al heel oud!!!
                      Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

ok thnx mischien maar eens op zoek naar gaan

Comment

Yoh, die dianabol is methyltestosteron, dus bagger! Niet gebruiken, want het is dus geen dianabol, zoals sommigen beweren. Deca is goed. Sust heb ik niet eerder gezien!

Gr, FMM

Comment

Nou vind ik het überhaupt knap dat mensen van een foto kunnen zeggen of iets echt is of niet maar waar baseer je dat op?

Greets...

Comment

Natuurlijk weet je het bijna nooit 100% zeker, maar aan de kleur, vorm van de ampul, opdruk, materiaal enz. kun je in een aantal gevallen toch wel een eind komen

Comment

Precies, een eind komen... niet waar je moet zijn dus. Omdat mensen het wel in hun lichaam spuiten zou ik meer zekerheid willen.

Ik heb een heleboel soorten en merken AS in mijn handen gehad de afgelopen jaren en kan nog steeds niet zien of het echt is of niet. Ben meerdere keren erg verbaasd geweest over de uitslag...

Van de laatste spullen die ik heb afgenomen, waren niet eens voor mezelf, heb ik alles laten testen. Alles was helemaal oké maar was dat niet zo geweest had het terug gegaan.

Ik snap ook wel dat je maar net de mogelijkheid moet hebben om het te laten testen maar als je iemand vind die het vverkoopt moet je toch ook wel iemand kunnen vinden die het kan testen..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X