Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kuur is van de kaart, altans deze..
Aangezien ik nu begeleiding heb kan ik niet zelf bepalen hoeveel ik eet en omdat we redelijk korte cyclussen hebben van massa/kracht/cutten en als laatste voorbereiding, nu hebben ze ook verteld dat we kracht cyclussen krijgen van 1-2 maanden zit ik eraan te denken om een d-boll only te doen, jaajaa niet geschikt als stand alone en dat test e gebruik erbij beter is maar helaas is 10- 12 weken to much en zit ik dan mischien 1 maand te cutten met test e in me lijf, dus vandaar deze gedachten, zat te denken aan 30mg - 6 weken, nakuur 4 weken nolva 20mg, arimidex bij de hand voor gyno...
1e kuur vond ik lekker op winny, alleen denk ik niet meer geschikt als 2e denk ik.. 1e kuur was schoon 2-2,5kg behouden van ug epl, dit spuletje wilde ik ook gebruiken in wedstrijd voorbereiding maar dan van scantel pharma (wel rete duur maargoed) vandaar de keuze van dboll korte hwtijd en kort gebruik voor de kracht cycles..
Dus dit wordt um dan wnnr ik mijn kracht cycles schema heb denk ik.
0-6 weken: dboll 30mg
6-10 weken: nolva 20mg
Op dit moment idd te hoog, maar de kracht cyclys zal wellicht denk ik beginnen in mei-juni, als de schema's zo doorgaan zal ik wellicht in die tijd op 13-15% staan...
Zat ook te twijfelen aan tboll maar hoor daar niet zulke goeie verhalen over.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment