Voorstel 2e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Hoe zie jij dat precies, wat moet ik me daarbij voorstellen, het testen van winstrol?
    omdat hij in zijn vorige kuur ook al winstrol heeft gebruikt, daarom vergelijken "testen" , met de originele.
    ik vind het altans een groot verschil!
    Beest in opleiding

Comment

Iets in mij vermoed dat er hierna nog wel een 3e kuurtje gaat komen..

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
        omdat hij in zijn vorige kuur ook al winstrol heeft gebruikt, daarom vergelijken "testen" , met de originele.
        ik vind het altans een groot verschil!
        Ow, vergelijken, zeg dat dan, das toch niet testen?

Comment

excuseer , woon nu al een tijdje in belgie , hier word dat gewoon op dees manier gezegt hoor.

vb; eens testen of deze shit net zo lekker werkt............

grtzz
          Beest in opleiding

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
            Iets in mij vermoed dat er hierna nog wel een 3e kuurtje gaat komen..
            en waarschijnlijk meer ook ,,,,
            maaruh wtf maakt het uit ? , niets om over in te zitten kerel.
            Beest in opleiding

Comment

Kuur is van de kaart, altans deze..
              Aangezien ik nu begeleiding heb kan ik niet zelf bepalen hoeveel ik eet en omdat we redelijk korte cyclussen hebben van massa/kracht/cutten en als laatste voorbereiding, nu hebben ze ook verteld dat we kracht cyclussen krijgen van 1-2 maanden zit ik eraan te denken om een d-boll only te doen, jaajaa niet geschikt als stand alone en dat test e gebruik erbij beter is maar helaas is 10- 12 weken to much en zit ik dan mischien 1 maand te cutten met test e in me lijf, dus vandaar deze gedachten, zat te denken aan 30mg - 6 weken, nakuur 4 weken nolva 20mg, arimidex bij de hand voor gyno...

1e kuur vond ik lekker op winny, alleen denk ik niet meer geschikt als 2e denk ik.. 1e kuur was schoon 2-2,5kg behouden van ug epl, dit spuletje wilde ik ook gebruiken in wedstrijd voorbereiding maar dan van scantel pharma (wel rete duur maargoed) vandaar de keuze van dboll korte hwtijd en kort gebruik voor de kracht cycles..

Dus dit wordt um dan wnnr ik mijn kracht cycles schema heb denk ik.
              0-6 weken: dboll 30mg
              6-10 weken: nolva 20mg

Arimidex potje bij de hand.

Doel: droge winst 3-4kg na de kuur....
              Make it happen, shock everyone!

Comment

laten we het houden op 3

Comment

Weet niet op wat voor een VP je nu staat maar is die te hoog zou ik geen dianabol gaan pakken. Wordt je enkel maar vetter en meer opgeblazen.

Comment

Op dit moment idd te hoog, maar de kracht cyclys zal wellicht denk ik beginnen in mei-juni, als de schema's zo doorgaan zal ik wellicht in die tijd op 13-15% staan...

Zat ook te twijfelen aan tboll maar hoor daar niet zulke goeie verhalen over.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X