stoppen met kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stoppen met kuur

Hey iedereen , ik ben gestopt met mijn kuur.
    het valt gewoon niet te combineren met mijn levensstijl. Ik heb een sociale job en ik ga graag uit. Op mijn werk was ik altijd lastig op iedereen en op mezelf.
    toen ik uitging daarnet wouw ik iedereen op zijn bek rammen en elk meisje verkrachten. Het spul werk dus heel hard op mij haha.
    En neen ik heb er niet op gedronken.
    Mijn dosis was eers 50mg test prop eod, 2de spuit 80mg.

volgens mij ben ik nog niet geschikt voor zo een heftige drug te relativeren.

Nu heb ik dus 6 dagen gekuurt (normaal zou ik nu een prik moeten zetten) maar ik ga stoppen. Moet ik beginnen aan mijn na kuur ? Of liggen de test waardens pas plat na 2 weken kuren?

Verstandig kerel!

Comment

Stoppen met die troep. Jij kan veel meer zonder dat. mensen om je heen zijn belangrijker, en je eigen leven natuurlijk.
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by mitcheldrets View Post
        Hey iedereen , ik ben gestopt met mijn kuur.
        het valt gewoon niet te combineren met mijn levensstijl. Ik heb een sociale job en ik ga graag uit. Op mijn werk was ik altijd lastig op iedereen en op mezelf.
        toen ik uitging daarnet wouw ik iedereen op zijn bek rammen en elk meisje verkrachten. Het spul werk dus heel hard op mij haha.
        En neen ik heb er niet op gedronken.
        Mijn dosis was eers 50mg test prop eod, 2de spuit 80mg.

volgens mij ben ik nog niet geschikt voor zo een heftige drug te relativeren.

Nu heb ik dus 6 dagen gekuurt (normaal zou ik nu een prik moeten zetten) maar ik ga stoppen. Moet ik beginnen aan mijn na kuur ? Of liggen de test waardens pas plat na 2 weken kuren?
        Na 6 dagen kuren en een totaal van 130mg testosteron gezet te hebben was jij lastig tegen iedereen en jezelf, wilde je iedereen op z'n bek rammen en elk meisje verkrachten????
        Gozer, wat een enorme lulkoek man.
        Ik denk eerder dat er geestelijk iets goed mis is met je.
        Jij bent de eerste op planeet aarde die zulk soort heftige bijwerkingen ervaart na een inname van 130mg testosteron, maw klinklare onzin!

Laat die nakuur maar zitten, zal meer schade doen dan goed.
        Zal als ik jou was in het vervolg beter nadenken en AAS laten voor wat het is.

Comment

Haha lekker impulsief kerel!
          Te snel aan een kuurtje beginnen en dan na 1 week en 1 keer stappen zeggen dat het aan het spul ligt in combi met jou. Haha, thanx voor het lachen man, zo begin ik mijn ochtend tenminste met een lach. Een uitlach wel te verstaan
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Haha, Ik denk dat het niet goed in je koppie zit, maar goed dat je stopt. Jij bent er wel zo'n eentje die gaat vechten/aanranden en de aas de schuld geeft.

Comment

WTF!!!!

Post ik eerder dat TS misschien geestelijk labiel is, zie ik op een gegeven moment een topic in de sectie geestelijke gezondheid, psychologie en verslaving, waar TS op heeft gereageert, lees zijn post en wat zegt meneer over zichzelf:

Blowers hun testosteron gehalten kunnen verlaagd worden. Daar valt wat aan te doen eh hannah

dat terzijde, heb ook lang geblowed , voelde me er een aantal maandan slecht door, gaat wel over , geef hem tijd. Mischien bezoekje aan de psycholoog ?(heb ik ook ervaring mee , echt een topper!)

Hehehe, het moet niet gekker met mij worden, begin haast te geloven dat ik paranormaal begaafd ben!

Comment

ligt eerder aan jou dan aan de test ben ik bang..

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Na 6 dagen kuren en een totaal van 130mg testosteron gezet te hebben was jij lastig tegen iedereen en jezelf, wilde je iedereen op z'n bek rammen en elk meisje verkrachten????
                  Gozer, wat een enorme lulkoek man.
                  Ik denk eerder dat er geestelijk iets goed mis is met je.
                  Jij bent de eerste op planeet aarde die zulk soort heftige bijwerkingen ervaart na een inname van 130mg testosteron, maw klinklare onzin!

Laat die nakuur maar zitten, zal meer schade doen dan goed.
                  Zal als ik jou was in het vervolg beter nadenken en AAS laten voor wat het is.
                  ben het hier volledig mee eens..
                  Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    ligt eerder aan jou dan aan de test ben ik bang..
                    Is idd niet gezond, maar beter vanaf blijven.

Comment

Wijze keus, wazige reden.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Jonguh, deze kutte mentaal fuckende drug is niks voor jou jwz......

Maar effe serieus, het riekt gewoon naar placebo. Niet iedereen is in staat om te relativeren. En zoals snuff al zegt. Laat die nakuur lekker zitten, voor zover er al schade is aangericht zal dit minimaal zijn.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Zal maar niks zeggen over de kans op een permanente impotentie, denk dat deze jongen dat dan ook meteen te pakken heeft.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

whahahaaha
                            zeg aub iets over dat hij niet meer kan computeren. heb je hier ook geen last meer van em
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Kan toch een combinatie van factoren zijn; kronkel in je kop + AAS = nog meer kronkels?

Sommige kids moeten ook niet te veel suiker, terwijl suiker op zich geen heftige drug is.
                              Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X