Welke Orals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

That we can absolutely agree upon.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      That we can absolutely agree upon.
      I will rest my case then.

Comment

Bedankt voor jullie antwoorden en nuttige bijdrage!

Wat vinden jullie van op en afbouwen van de anavar?
        Heb ik bij dit schema ook PCT nodig in de vorm van Nolvadex?

Is Turinabol niet beter dan Anavar? men zegt dat TBoll net zo mild is als Anavar maar dat je meer massa ermee aanzet?

Als ik puur naar haaruitval kijk is Anavar dan beter dan Tboll of Dianabol?

Nogmaals bedankt!

Comment

Hm, you should have gone to specsavers.......

Comment

Geen op- of afbouw. Tboll, ik geloof er niet zo in. Er is makkelijk aan te komen, prijs is niet hoog, en toch zijn er weinigen die het gebruiken en nog veel minder ( heb er zelf nog niet een gezien) die het een tweede keer gebruiken. PCT is optioneel.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Geen op- of afbouw. Tboll, ik geloof er niet zo in. Er is makkelijk aan te komen, prijs is niet hoog, en toch zijn er weinigen die het gebruiken en nog veel minder ( heb er zelf nog niet een gezien) die het een tweede keer gebruiken. PCT is optioneel.
              PCT ook voor Anavar?
              Hoe zit het met haaruitval? is Turinabol niet veiliger dan Anavar qua haaruitval?

Comment

Een nakuur hoeft in principe niet, bij geen enkele kuur.
                Maar als je niet nakuurt heb je een enorme lange tijd nodig om te herstellen.
                En dat wil geen enkele kuurder.

Ook anavar onderdrukt, dus een kleine nakuur is zeker geen overbodige luxe.

Maar wees realistisch.
                Het doel dat jij voor ogen hebt ga je niet bewerkstelligen met je kuurplannetje.

Comment

Whahaha, Snuf en Gen, geweldig!
                  sorry even off topic.
                  On topic heb ik er trouwens helemaal geen verstand van.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sluit me aan bij de heren, 40mg heeft zeker wel effect maar niet het effect wat jij verwacht. Je zult dan inderdaad hoger moeten doseren of overstappen naar een anderen kuur (wat ik zou aanraden)

Comment

Ik vind het risico van pct middelen en de minimale snelheidswinst in herstel niet tegen elkaar opwegen. Var zal echt marginaal onderdrukken, en 4 weken een marginale onderdrukking behoeft, mijns inziens, geen nakuur.

@ TS
                      Als je zo schijt bent voor haaruitval, houd het dan op wei. Er is nu van alle kanten uitgelegd waarom geen tbol, en je lijkt er toch wel aan vast te houden. Sowieso, denk dat als je var niet aandurft, je geen enkele a.a.s. Moet proberen.

sigpic

Comment

fuckers praat is nederlands

@ topicstarter

4 weken anavar op 40mg p/d met een goed dieet erbij kan je zeker wat vet% verliezen

Comment

Ik heb al 3 keer een var only kuurtje gedaan en was hier best tevreden over, ik denk dat de gains die je zoekt wel moeilijk te halen zijn maar met goede voeding en hard trainen zal je er best tevreden over zijn...

Ik heb het 2 keer gebruikt voor zwaar te cutten / zeer laag in carbs te gaan en hierdoor geen spiermassa te verliezen dit lukte 2 keer zeer naar behoren, zelfs mids de lage Kcal inname had ik toch nog een goede krachttoename hierdoor kon ik zwaarder trainen en dus mss zelfs wat spiermassa winst.
                          dit was de eerste keer aan 40mg/d 2e keer aan 50mg/d moeilijk voor mij om te vergelijken omdat ik bij de 50mg een dikke week ziek was geweest.

een keer heb ik het gebruikt toen ik iets boven onderhoud aan het eten was met doel wat spiermassa en kracht te pakken; hier had ik op iets meer gehoopt maar dat was wss ook zoals bij jou wat onrealistisch ik wou een 6tal kg droge massa pakken en dat zijn er eerder 3-4 geworden.

de massa blijkt wel te blijven, de grote krachtwinst verdwijnt wel weer geleidelijk na de kuur maar er blijft toch wel een beetje krachtwinst over tegen ervoor natuurlijk. hier ging ik ook op 50mg/d bij 85kg

ik heb geen enkele bijwerking ondervonden en heb telkens 6weken gekuurd op zelfde mg/d en zonder nakuur.

het is in vergelijking met andere AS zeker geen wondermiddel maar het is volgens mij wel een van da ifnot DE minst schadelijke die je kan nemen en zeker als je enkel voor orals wilt gaan.

groeten,
                          Pain is just weakness leaving the body...

Comment

zotte rug btw Beaudien
                            Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by stijnel View Post
                              Ik heb al 3 keer een var only kuurtje gedaan en was hier best tevreden over, ik denk dat de gains die je zoekt wel moeilijk te halen zijn maar met goede voeding en hard trainen zal je er best tevreden over zijn...

Ik heb het 2 keer gebruikt voor zwaar te cutten / zeer laag in carbs te gaan en hierdoor geen spiermassa te verliezen dit lukte 2 keer zeer naar behoren, zelfs mids de lage Kcal inname had ik toch nog een goede krachttoename hierdoor kon ik zwaarder trainen en dus mss zelfs wat spiermassa winst.
                              dit was de eerste keer aan 40mg/d 2e keer aan 50mg/d moeilijk voor mij om te vergelijken omdat ik bij de 50mg een dikke week ziek was geweest.

een keer heb ik het gebruikt toen ik iets boven onderhoud aan het eten was met doel wat spiermassa en kracht te pakken; hier had ik op iets meer gehoopt maar dat was wss ook zoals bij jou wat onrealistisch ik wou een 6tal kg droge massa pakken en dat zijn er eerder 3-4 geworden.

de massa blijkt wel te blijven, de grote krachtwinst verdwijnt wel weer geleidelijk na de kuur maar er blijft toch wel een beetje krachtwinst over tegen ervoor natuurlijk. hier ging ik ook op 50mg/d bij 85kg

ik heb geen enkele bijwerking ondervonden en heb telkens 6weken gekuurd op zelfde mg/d en zonder nakuur.

het is in vergelijking met andere AS zeker geen wondermiddel maar het is volgens mij wel een van da ifnot DE minst schadelijke die je kan nemen en zeker als je enkel voor orals wilt gaan.

groeten,
                              Bedankt voor je reactie. Klinkt toch allemaal heel netjes qua resultaten.
                              Dus je hebt niet opgebouwd en totaal geen bijwerkingen gehad dat is heel mooi.

Comment

Ik vind het risico van pct middelen en de minimale snelheidswinst in herstel niet tegen elkaar opwegen. Var zal echt marginaal onderdrukken, en 4 weken een marginale onderdrukking behoeft, mijns inziens, geen nakuur.

@ TS
                                Als je zo schijt bent voor haaruitval, houd het dan op wei. Er is nu van alle kanten uitgelegd waarom geen tbol, en je lijkt er toch wel aan vast te houden. Sowieso, denk dat als je var niet aandurft, je geen enkele a.a.s. Moet proberen.
                                Even serieus, ik wil gewoon weten of Anavar safe is voor de haren.
                                Van Turinabol weet ik van wel en van Dianabol weet ik dat dit slecht is voor de haargrens maar van Anavar?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X