Anavar advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Dat zullen ze ongetwijfelt ook kerel.

Je kunt overigens pro-intake niet gaan vergelijken met een schlemielig middeltje zoals anavar.

Maarre, dan betekent het dus dat je anaver eigenlijk maar 1 of 2 keer kan nemen, daarvan de vruchten plukt, en dat je erna niets meer hoeft te verwachten wanneer je het weer zou gaan gebruiken?
    nee dat zeg ik niet, maar de gains zullen wel afzwakken als je het meermaals kort achter elkaar neemt niet?

en denk je echt dat bv. phil heath binne 10 jaar 200kg pure massa weegt?
    Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by stijnel View Post
      nee dat zeg ik niet, maar de gains zullen wel afzwakken als je het meermaals kort achter elkaar neemt niet?

en denk je echt dat bv. phil heath binne 10 jaar 200kg pure massa weegt?
      Ja, gains zwakken af, echter met een middel zo mild als anavar zou het in principe moeten kunnen. Echter doet dat het niet omdat anavar niet een dusdanige massawinst bewerkstelligt. Tevens is het ook bull dat het zo goed behouden blijft.

Na 10 jaar, binnen tien jaar, kerel, je moet wel met de zelfde uitspraken aankomen in een discussie, niet veranderen.

Phil Heath niet, die is klein van stuk maar er zijn zeker pro's die dat kunnen halen. Of men van de jury in competitie dat aangenaam vind om te zien is een tweede.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Hehehe, beste Gen, kom uit je utopie en probeer realistisch te blijven.
        2,5-3 kg kwaliteitsmassa is al een te hoge verwachting, dit ga je met 6 weekjes oxandrolone 40mg per dag echt niet bewerkstelligen, geloof me.
        Je zult een krachtstoename ervaren met eventueel een verlaging in BF en that's it!

Ik heb meerdere mensen dit doel zien behalen op 40 mg var dd. Dat jij dat veel of onhaalbaar vindt, be my guest. Maar als je het dan toch zo graag over "real world experience" hebt... Zeg dan 2-2.5 kg. Train hard, rust goed, en eet juist. 1,5 kg extra, 0.5 kg vet eraf. Zo overdreven is dat niet.

Het zou wat wezen zeg. 6 weken op, 6 weken af. Zo goed als geen onderdrukking van je hormonen-huishouding dus geen nakuur. Lever kent geen stress. 4 kuurtjes per jaar. Lekker goedkoop en je pakt 10 tot 12kg kwaliteitsmassa in z'n totaliteit, ieder jaar.
        Yep, en toen werd Gen wakker.
        Was het maar waar dan zat iedereen aan de ana.

Waar heb ik gezegd dat er geen leverbelasting optreedt? Nergens. Kom niet met argumenten aan over zaken die ik nooit heb beweerd.
        De onderdrukking op 40 mg is aanwezig, maar behoeft geen nakuur voor dat beetje snellere herstel. Ik leg de nuance erin. Ik zie de risico's op bijwerkingen en extra kosten afgezet tegen de marginale tijdswinst en niet merkbare extra gainbehoud niet in verhouding. Daarom ligt mijn voorkeur bij geen nakuur. Als jij dat graag anders ziet, prima. Maar ik geef argumenten waarom ik meen dat een nakuur niet nodig is op die dosis. Kosten/ batenanalyse. Hoeveel denk jij nou echt dat die nakuur je aan gains extra behoud oplevert? 10 Gram? 20? 300? Een kilo? Op die paar dagen verschil? Zoveel verlies je nog niet als je drie dagen gewoon niet eet (vocht terzijde).
        Het vier kuurtjes per jaar zou vast wel kunnen. Waarom zou je wel twee keer per jaar 16 weken kunnen kuren=32 weken ex nasleep, maar niet vier keer zes weken= 24 weken ex kortere nasleep? (Wel ervan uitgaande dat je leverbelasting inderdaad minimaal is, en je niet een of andere leverziekte hebt of andere comorbiditeiten, vergt metingen).

Overigens worden gezondheidsrisico's met 80mg oxandrolone per dag zwaar overdreven. En de tamo is slechts een duwtje in de juiste richting, boosten van het LH en FSH.
        Niemand had het over gezondheidsrisico's hier wel? Ik denk ook niet dat 80 mg dd je gezondheid echt zal schaden (tenzij leverziekte, andere ziekten, medicatiegebruik etc). Maar ik mis de echte meerwaarde voor een eerste kuur? Waarom zou je iemand starten op een gram test? Dat doet toch ook geen hond? Begin gewoon met het minimum. Minimale sides, prima resultaat, gewoon een relatief veilige kennismaking.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Beste heren,

Ik heb wel eens gelezen dat de winst van Anavar sterk afhankelijk is van het merk Anavar.
          Is dat zo?
          Ik zie grote verschillen in prijzen tussen de Anavar merken. Kan het zijn dat de "goedkope" versie geen echte zuivere anavar is?

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Comment

Vast wel gezien niet alle bedrijven inderdaad 10 mg in zullen doen, of wellicht een paar mg van bijvoorbeeld winstrol toevoegen ofzo. Resultaat zal dus afhangen van het merk, maar meer resultaat geeft niet per se een beter merk aan. Dus ik vrees dat niemand echt kan garanderen welk merk beter zal zijn dan de andere. Echt rommel is er weinig, maar gezien de waarden zelfs per batch nog zullen verschillen per producent, is onderling vergelijken dubbel lastig.

Prijs kan een indicator zijn, maar hoeft niet. Welke merken heb je in gedachten?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Vast wel gezien niet alle bedrijven inderdaad 10 mg in zullen doen, of wellicht een paar mg van bijvoorbeeld winstrol toevoegen ofzo. Resultaat zal dus afhangen van het merk, maar meer resultaat geeft niet per se een beter merk aan. Dus ik vrees dat niemand echt kan garanderen welk merk beter zal zijn dan de andere. Echt rommel is er weinig, maar gezien de waarden zelfs per batch nog zullen verschillen per producent, is onderling vergelijken dubbel lastig.

Prijs kan een indicator zijn, maar hoeft niet. Welke merken heb je in gedachten?
              prijs varieert op verschillende internet sites wel 70 euro voor dezelfde aantallen en mg.... is wel een groot verschil..
              Last edited by GeneralIx; 16-02-2012, 00:29. Reason: prijzen verwijderd.

Comment

Welke merken?

sigpic

Comment

Welke merken?
                  Genesis en Mutant Gear

Comment

Genesis heb ik nooit iets slechts over gehoord
                    Mutant gear weet ik niets vanaf
                    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Geen van beide ooit wat gehoord. GG is goed, EPL ook, Prodigy ook prima, nieuwe apenmerk ben ik benieuwd naar van welke gasten dat weer komt, LYY is goed (qua injects in ieder geval, geen idee of ze ook tabs maken, en zo ja of die goed zijn).

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snuff-Sann
                        Hehehe, beste Gen, kom uit je utopie en probeer realistisch te blijven.
                        2,5-3 kg kwaliteitsmassa is al een te hoge verwachting, dit ga je met 6 weekjes oxandrolone 40mg per dag echt niet bewerkstelligen, geloof me.
                        Je zult een krachtstoename ervaren met eventueel een verlaging in BF en that's it!

Ik heb meerdere mensen dit doel zien behalen op 40 mg var dd. Dat jij dat veel of onhaalbaar vindt, be my guest. Maar als je het dan toch zo graag over "real world experience" hebt... Zeg dan 2-2.5 kg. Train hard, rust goed, en eet juist. 1,5 kg extra, 0.5 kg vet eraf. Zo overdreven is dat niet.

Ik heb echter vele mensen gezien die teleurgestelt uit hun anavar kuurtje kwamen. En ik ben zeer realistisch, over het algemeen, en dat dien je aan te houden daar het een enorme persoonsgebondenheid is, vind een krachtstoename en een verlaging van VP plaats. Het is aan de genen van het kurende persoon in hoeverre daar spiermassa uit voortvloeit. Dit geldt ook voor middelen zoals oxy, diana, winny.
                        Op sommige Nederlandse forums gaan ze het al wat snappen, op de Amerikaanse is de hoge dosering een normaal iets.
                        Het zou wat wezen zeg. 6 weken op, 6 weken af. Zo goed als geen onderdrukking van je hormonen-huishouding dus geen nakuur. Lever kent geen stress. 4 kuurtjes per jaar. Lekker goedkoop en je pakt 10 tot 12kg kwaliteitsmassa in z'n totaliteit, ieder jaar.
                        Yep, en toen werd Gen wakker.
                        Was het maar waar dan zat iedereen aan de ana.

Waar heb ik gezegd dat er geen leverbelasting optreedt? Nergens. Kom niet met argumenten aan over zaken die ik nooit heb beweerd.
                        Waar beweer ik dat jij dat gezegt hebt?
                        De onderdrukking op 40 mg is aanwezig, maar behoeft geen nakuur voor dat beetje snellere herstel. Ik leg de nuance erin. Ik zie de risico's op bijwerkingen en extra kosten afgezet tegen de marginale tijdswinst en niet merkbare extra gainbehoud niet in verhouding. Daarom ligt mijn voorkeur bij geen nakuur. Als jij dat graag anders ziet, prima. Maar ik geef argumenten waarom ik meen dat een nakuur niet nodig is op die dosis. Kosten/ batenanalyse.
                        Ik ben ook van mening dat een nakuur na 40mg ana per dag niet nodig is, maar wel op 80mg.
                        Maar Gen, je somt nu theoretische aspekten van heel het verhaal op. Wat ga jij doen als ook jij een keertje besluit om met AAS te experimenteren en na een kuurtje anavar zit je opeens in een dip, libido is ver te zoeken en je hebt warempel moeite met je jongeheer overeind te houden, wat dan? Zeg je dan ook, aaaah, anavar is mild, behoeft geen nakuur. Je dient naar je eigen gemoedstoestand te kijken, niet of het geld scheelt of dat het resulteert in meer winst.
                        Hoeveel denk jij nou echt dat die nakuur je aan gains extra behoud oplevert? 10 Gram? 20? 300? Een kilo? Op die paar dagen verschil? Zoveel verlies je nog niet als je drie dagen gewoon niet eet (vocht terzijde).
                        Het vier kuurtjes per jaar zou vast wel kunnen. Waarom zou je wel twee keer per jaar 16 weken kunnen kuren=32 weken ex nasleep, maar niet vier keer zes weken= 24 weken ex kortere nasleep? (Wel ervan uitgaande dat je leverbelasting inderdaad minimaal is, en je niet een of andere leverziekte hebt of andere comorbiditeiten, vergt metingen).
                        Wie zegt er dan dat 4 orale kuurtjes in een jaar tijd niet kan?
                        Overigens worden gezondheidsrisico's met 80mg oxandrolone per dag zwaar overdreven. En de tamo is slechts een duwtje in de juiste richting, boosten van het LH en FSH.

Niemand had het over gezondheidsrisico's hier wel? Ik denk ook niet dat 80 mg dd je gezondheid echt zal schaden (tenzij leverziekte, andere ziekten, medicatiegebruik etc). Maar ik mis de echte meerwaarde voor een eerste kuur? Waarom zou je iemand starten op een gram test? Dat doet toch ook geen hond? Begin gewoon met het minimum. Minimale sides, prima resultaat, gewoon een relatief veilige kennismaking.
                        Ik heb het over gezondheidsrisico's Gen.
                        Tis een stukje informatie naar de TS toe, niet echt op jou gereflecteert.

Comment

Anavar doet voor mij ook weinig op 40mg verdeeld, ik doe 60mg en dan om 14uur 3 en om 18.30uur 3.
                          Nu merk ik dat ik meer kracht heb, maar gewicht blijft vrijwel hetzelfde.
                          Ben al wel een stuk droger geworden.

Comment

never mind

Comment

Waarom zou je iemand starten op een gram test? Dat doet toch ook geen hond? Begin gewoon met het minimum. Minimale sides, prima resultaat, gewoon een relatief veilige kennismaking.
                              Vergat hier nog even op te reageren.
                              FF alles op een rijtje, oxandrolone is totaal niet opgewassen tegen de kracht van testosteron. Oxandrolone is vergeleken met testosteron super mild.
                              Als ik iemand raad geef als hij met een eerste inject kuur start zeg ik doe voor 10 weken 500mg test/w.
                              80mg oxandrolone per dag = 560mg per week.
                              Die hoeveelheid is nog steeds niet opgewassen tegen 500mg testosteron in de week.
                              Maw is die opmerking van waarom zou je iemand laten starten op 1 gram test natuurlijk zwaar overdreven.

Geen van beide ooit wat gehoord. GG is goed, EPL ook, Prodigy ook prima, nieuwe apenmerk ben ik benieuwd naar van welke gasten dat weer komt, LYY is goed (qua injects in ieder geval, geen idee of ze ook tabs maken, en zo ja of die goed zijn).
                              Tsja, je zal wel denken daar komtie weer maar hier kan ik eigenlijk alleen maar om lachen, sorry Gen.
                              Je komt nu over als een raskuurder en wij weten allebei dat je nog geen pilletje geslikt hebt.
                              Van horen zeggen is echt zoveel anders dan het zelf te hebben ervaren.

Comment

Mannen,

aan beide kanten zeer sterke argumenten.

Zo te lezen heeft Snuff wel gebruikt, en General niet. Klopt dit?

General, hoe kom jij aan je info? Gebruikservaringen van anderen?

Oh ja, 60 mg anavar per dag. Wel of geen Nolva?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X