Anavar advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Ik zal het anders brengen.
    Snuff is de man met gebruikers ervaring.
    Gen de man met de theorie ervaring.
    Ik zal eerder het advies opvolgen van gen als van Snuf,waarom? gen heeft betere argumenten.
    Moet ieder voor zichzelf weten wat belangrijker is.
    Ja, Gen weet zich heel erg goed te verwoorden, maar toch maak je daar een verschrikkelijke fout.
    Maar goed, ieder voor zich.

Comment

Ik zet mijn geld op iemand die met hele goede argumenten komt, of die persoon nou wel of niet tamofixen heeft gebruikt is voor mij niet doorslag gevend.
      Is hetzelfde als een arts die een medicijn voorschrijft...hij heeft het zelf nog nooit gebruikt maar heeft een goed argument om het te gebruiken.
      Je kunt Gen niet met een arts vergelijken.
      Niet dat ik mezelf een guru voel maar persoonlijk vind ik praktijk-ervaring de allergrootste wetenschap die er bestaat op het gebied van AAS.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Ja, Gen weet zich heel erg goed te verwoorden, maar toch maak je daar een verschrikkelijke fout.
        Maar goed, ieder voor zich.
        En wat is die verschrikkelijke fout?
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

En wat is die verschrikkelijke fout?
          Aanname van iets theoretisch maar geen benul of het in werkelijkheid ook het geval is.

Maarre, ik hou ermee op, heb namelijk nu niet zo'n trek in die discussies met Gen, anders sla ik weer zo'n modderfiguur.

Comment

wat zei je, zo'n model figuur

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Aanname van iets theoretisch maar geen benul of het in werkelijkheid ook het geval is.

Maarre, ik hou ermee op, heb namelijk nu niet zo'n trek in die discussies met Gen, anders sla ik weer zo'n modderfiguur.
              Een endocrinoloog, alleen maar theorie maar geen praktijk.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ashley, lekker wijf.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Een endocrinoloog, alleen maar theorie maar geen praktijk.
                  Endo's hebben er voor geleerd en behandelen een grote hoeveelheid gevallen met dezelfde problemen.

Comment

Maat heeft gekozen voor 70 mg Anavar per dag.

4x 10 mg als hij opstaat en 3x10 mg uur voor t trainen.

Tevens heeft hij besloten om geen Nolva te nemen.

A) Zijn de inname momenten goed? Zo nee, verbetering graag.
                    B) Nolva bij 70 mg Anavar. Doen of geldverspilling? Waarom wel/niet?

Bedankt voor de reacties alvast.

Comment

70mg is een dosis die niet heel veel voor komt, vaker komen 50 of 80 voor. Het is maar net wat je een grote dosis vind, maar als je op 80 zou zitten gewoon in een keer doen. Omdat het dan maar 1 keer via de lever moet, anders 2 keer. Aan de anderen kant, anavar is mild dus zou prima 2 keer per dag kunnen. Conclusie is dus dat het persoonlijk is.

Ben zelf niet te spreken, dat je maat geen nolvadex gebruikt. bij inname van 40 of 50 oke, maar als je richting 80 gaat zou ik het zeker aanraden.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                        70mg is een dosis die niet heel veel voor komt, vaker komen 50 of 80 voor. Het is maar net wat je een grote dosis vind, maar als je op 80 zou zitten gewoon in een keer doen. Omdat het dan maar 1 keer via de lever moet, anders 2 keer. Aan de anderen kant, anavar is mild dus zou prima 2 keer per dag kunnen. Conclusie is dus dat het persoonlijk is.

Ben zelf niet te spreken, dat je maat geen nolvadex gebruikt. bij inname van 40 of 50 oke, maar als je richting 80 gaat zou ik het zeker aanraden.
                        Kijk maar uit dat Gen dit niet leest kerel, want hij zou je daarop gelijk aanspreken.

Comment

Vond het ook al vreemd dat hij voor 70 mg koos. Zijn uitleg was: 40 is te weinig, 100 is te veel, en 70 zit er een beetje tussen in. Vandaar dat de keuze op 70 is gevallen.

Zelf kan ik hem geen goed advies geven met betrekking tot die nolva. Ik wacht nog even op meer reacties.

Comment

Volgens mij vermeld ik hier geen kwalijk advies, of iets wat niet waar is. Juist algemeen advies?

Comment

Mannen hierboven,

bedankt voor het advies.

Dosering zal dus 70-80 mg zijn. Voor circa 5-6 weken.

Belangrijkst voor hem lijkt mij de vraag: wel of geen nolva.

Zijn supplier raadde aan van wel. Maar dat zou elke goede supplier doen

ps. als iemand nog opmerken heeft over de dosering dan hoor ik dat ook graag.

Comment

Volgens mij vermeld ik hier geen kwalijk advies, of iets wat niet waar is. Juist algemeen advies?
                                Je lever verhaal is geen zuivere koffie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X