Eerste kuur kiezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

lol

Comment

Oke naja goed, heb besloten eind april een test only kuur te doen voor 10 weken op 500 , ik weet nog niet of ik als kickstar de eerste 4 weken 30 mg dianabol erbij doe maar daar heb ik nog tijd zat voor om te besluiten, ga me TOT die tijd nog even goed inlezen hier en daar over het injecteren en dan Moët het volgens mij wel goed komen als ik de kuur begin komt er uiterraad een kuur logje van hier op bodynet. Bedankt voor de reacties

Comment

Week 1-10, Test-E, 500mg/w
        Week 1-4, Winstrol, 40mg/d
        Week 12-15, Nolvadex, 20mg/d

Comment

waarom nu al een kuur ga eerst het maximale uit je lichaam halen ik lees dat je nog niet heel erl lang traint. just a TIP.
          28 jaar, 1.92 m, 112 kg 19%17 3 2012

Comment

ik vind dat ik lang genoeg train om een eerste kuur te doen snaak, train nu zon beetje 4 jaar fitness en ja ik zou heus nog wel wat meer natural kunnen gainen, maar ik vind mijn stats niet te slecht om een kuur te gaan doen, ik zie veel mensen met slechtere stats die al aan kuren gaan denken

Comment

snuff-sann, zou ik niet beter die winny op het einde kunnen pakke? kom ik dan niet wat droger en harder uit de kuur of denk je dat ik er meer aan heb om meteen winny te pakken?

Comment

Antwoord Snuff Sann:

Heeft hij in vorige pagina al voorgesteld, 1 keer advies geven lijkt me genoeg. Aan jou of je er wat mee doet.

Comment

bijvoorbeeld,
                  week 1 t/m 10, Test-E
                  week 7 t/m 10, winny
                  week 12 t/m 15, nolvadex

of ik zou week 9 t/m 12, winny kunnen pakken en dan na me laaste innamen van winny gelijk nolvadex starten of is dit geen aanrader?

Comment

Originally posted by Shameless View Post
                    bijvoorbeeld,
                    week 1 t/m 10, Test-E
                    week 7 t/m 10, winny
                    week 12 t/m 15, nolvadex

of ik zou week 9 t/m 12, winny kunnen pakken en dan na me laaste innamen van winny gelijk nolvadex starten of is dit geen aanrader?
                    He pik luister even, we kunnen hier 10 paginas lang een discussie over voeren. Maar volgens mij is er al duidelijk antwoord/advies gegeven betreft de kuur/planning. Denk eens even na aub, nolvadex als na kuur met daarbij winstrol. Dat gaat niets uithalen, aangezien nolvadex is bedoeld om je eigen test weer opgang te helpen. En winstrol het juist weer onderdrukt. Maar goed, als jij denkt dat je winny samen met nolva door kunt zetten als na kuur. Waarom niet? we zien je wel weer terug als het voor geen meter loopt

nogmaals:

Comment

snuff-sann, zou ik niet beter die winny op het einde kunnen pakke? kom ik dan niet wat droger en harder uit de kuur of denk je dat ik er meer aan heb om meteen winny te pakken?
                      Heb je enig idee wat Winstrol doet, want dat vraag ik me af, aangezien bijna iedereen het als kickstart gebruikt en jij wilt het aan het einde van je kuur doen, dan merk je vrij weinig van de eerste weken van je test en lijkt me met zo'n korte kuur dat je na 1 week wat verschil wil voelen/merken.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

bijvoorbeeld,
                        week 1 t/m 10, Test-E
                        week 7 t/m 10, winny
                        week 12 t/m 15, nolvadex

Moet Hermandad wel een beetje gelijk geven.
                        Je kunt in principe al je vragen hier op BN vinden, van onlangs geopende topics.

week 1 t/m 10, Test-E
                        week 9 t/m 12, winny
                        week 13 t/m 16, nolvadex

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                          Heb je enig idee wat Winstrol doet, want dat vraag ik me af, aangezien bijna iedereen het als kickstart gebruikt en jij wilt het aan het einde van je kuur doen, dan merk je vrij weinig van de eerste weken van je test en lijkt me met zo'n korte kuur dat je na 1 week wat verschil wil voelen/merken.

Een kickstart moet je niet zien als massa-maker maar meer als een manier om meer kracht te verkrijgen. In 10-14 dagen is die krachtstoename al merkbaar.
                          Met meer kracht kun je dus ook meer gewicht aan en zul je dus meer spier-units triggeren te gaan groeien.
                          In week 4 of 5, wanneer de test gaat inkicken en er dus een snellere protein-synthese plaatsvind met een sneller herstel, zal dit in combinatie met die krachtsvermeerdering voor leuke resultaten kunnen zorgen.
                          Je voeding en rust dienen natuurlijk ook op orde te zijn.

Comment

Oke thanks voor de reactie dan gebruik ik hem wel als kickstart in de kuur , ik weet genoeg. Als ik de kuur start zal er een logje hiervan verschijnen.

Comment

Oke thanks voor de reactie dan gebruik ik hem wel als kickstart in de kuur , ik weet genoeg. Als ik de kuur start zal er een logje hiervan verschijnen.
                              In de staart van een kuur kan ook.
                              Kijk even in post 26 waar ik dus laat zien hoe winstrol toe te voegen.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Een kickstart moet je niet zien als massa-maker maar meer als een manier om meer kracht te verkrijgen. In 10-14 dagen is die krachtstoename al merkbaar.
                                Met meer kracht kun je dus ook meer gewicht aan en zul je dus meer spier-units triggeren te gaan groeien.
                                In week 4 of 5, wanneer de test gaat inkicken en er dus een snellere protein-synthese plaatsvind met een sneller herstel, zal dit in combinatie met die krachtsvermeerdering voor leuke resultaten kunnen zorgen.
                                Je voeding en rust dienen natuurlijk ook op orde te zijn.
                                was ik dichtbij het goede als leek van AAS xD.
                                Wist niet dat je pas na 4 a 5 weken wat merkt van test, kan je dan niet beter langer aan de test zitten dan 10 weken aangezien je er maar 5 weken wat van voelt..?
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X