Dianabol zonder Nolvadex?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pluksje View Post
    Heb je slechte ervaring met DNA? Lees op het internet gedeelde reacties, de ene zegt goed, de andere slecht, de andere zegt ondergedoseerd... ik weet het zelf niet meer zo goed

Trouwens, heb hier foto album gevonden van een kerel die duidelijk dianabol heeft gebruikt ZONDER nolvadex, en dit is het resultaat. Dit wil ik dus echt niet en ik zal gewoon wachten totdat ik nolvadex vind

Mobile Uploads pictures by latinoplaya777 - Photobucket
    3 jaar gelden voor mijn auto ongeluk heb ik ook gekuurd, ook dianabol zelfde potje wat jij hebt.
    heb er niks van gemerkt.
    Heb je je wel ingelezen???? Altijd een nakuur doen maar in jouw geval beter helemaal niks.
    BP (95kg)
    DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
    mp (55) kg

Comment

voor die paar extra centen altijd nolva bij de hand houden , voorkomen is beter als genezen

Comment

Originally posted by Edwin1986 View Post
        3 jaar gelden voor mijn auto ongeluk heb ik ook gekuurd, ook dianabol zelfde potje wat jij hebt.
        heb er niks van gemerkt.
        Heb je je wel ingelezen???? Altijd een nakuur doen maar in jouw geval beter helemaal niks.
        1. voeding
        2. mogelijk fakes
        3. voeding
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
          1. voeding
          2. mogelijk fakes
          3. voeding
          Waren fake, heb ze ook van een ander merk gehad toen ging ik goed.
          Heb van meer mensen gehoord die problemen hadden met dat merk.
          Nu na het ongeluk ga ik eerst weer eens 3 jaar trainen en goed eten voor ik er weer eens over na ga denken.
          BP (95kg)
          DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
          mp (55) kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X