Hoi,
Ik ben nu al eens aan het kijken naar een kuurtje voor deze zomer. Ik zou het nog altijd bij mildere anabolen willen houden maar dat zal moeilijk beginnen gaan.
Doe er dus zoveel mogelijk aan om eigen axis een beetje te sparen....
Dat ik nu alles eens in huis heb voor ik ermee begin.
niet zoals vorige keer dus.
Ik had 2 kuurtjes in het hoofd:
1/ Week1-week10 400mg boldenone
maar aangezien het lang duurt voor boldenone werkt zou ik misschien eertse 3 weken dianabol pakken..zeker niet langer voor axis dus want wil niet weer thuis zitten.
Om dikke kop te mijden pak ik direct proviron. Dus...
Week1-week3 Dianabol (15mg20mg??)
Week1-week3 1tab proviron/dag
Kuurtje 2:
week 1-10 = 400mg primo
week 1-10 = 250mg sustanon
Deze kuur kost mij wel veel meer maar ik weet niet goed wat te kiezen. Welke is dan minder belastbaar voor axis?? Ik denk mijn 1e kuurtje want dan ligt mijn axis maar 3 weken volledig plat en bij sustanon 1O weken.
Ik kan ook gewoon 10 weken boldenone nemen maar ik wil geen maand wachten op resultaat vandaar die dianabol.
En?? wat denken jullie??
grtz wim(meke)
Ik ben nu al eens aan het kijken naar een kuurtje voor deze zomer. Ik zou het nog altijd bij mildere anabolen willen houden maar dat zal moeilijk beginnen gaan.
Doe er dus zoveel mogelijk aan om eigen axis een beetje te sparen....
Dat ik nu alles eens in huis heb voor ik ermee begin.

Ik had 2 kuurtjes in het hoofd:
1/ Week1-week10 400mg boldenone
maar aangezien het lang duurt voor boldenone werkt zou ik misschien eertse 3 weken dianabol pakken..zeker niet langer voor axis dus want wil niet weer thuis zitten.
Om dikke kop te mijden pak ik direct proviron. Dus...
Week1-week3 Dianabol (15mg20mg??)
Week1-week3 1tab proviron/dag

Kuurtje 2:
week 1-10 = 400mg primo
week 1-10 = 250mg sustanon
Deze kuur kost mij wel veel meer maar ik weet niet goed wat te kiezen. Welke is dan minder belastbaar voor axis?? Ik denk mijn 1e kuurtje want dan ligt mijn axis maar 3 weken volledig plat en bij sustanon 1O weken.
Ik kan ook gewoon 10 weken boldenone nemen maar ik wil geen maand wachten op resultaat vandaar die dianabol.
En?? wat denken jullie??
grtz wim(meke)

Comment