Razzia?????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (snipke @ Dec. 02 2004,16:40)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 02 2004,13:12)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 02 2004,12:50)]Niet opgelet bij de geschiedenislessen op school Xeno?!

Uit de Dikke Van Dale:
    Razzia = politionele drijfjacht => klopjacht
    ik ben nooit een schooljongen geweest... ...... ben 18 en was al gestopt met school op me 17tiende
    Dat verklaart veel

Grtz
    maar ik ben wel een hele gezonde jongen en ben goed bezig...en dat zegt oo kweer wat over mij ..

Comment

daar heb je gelijk in xeno
      als je het maar naar je zin hebt
      Who's the Chef

Comment

Hahaha ik ben nu 25 jr. en ik moet nog kort een jaartje en dan heb ik 2 studies afgerond...

Dus BB-ers zijn bij uitstek zeker niet dom!!! en dat kan ook niet want je moet als BBer
        goed kunnen rekenen (al die mg's moeten natuurlijk wel goed kloppen   anders heb je of
        te weinig of je veel, en met je voeding is het al precies het zelfde)

xeno heb je nooit het idee dat je "stil" staat tenopzichte van je leeftijdsgenoten???
        en by the way: hbo of WO is héél anders dan je mavo, omdat je dan echt voor iets
        aan het leren bent wat je interresseerd

Was voor mij een wereld van verschil iig...

maar goed je kan altijd nog beginnen, is ook beter voor de cashflow later (als je ooit
        nog aan de hgh wil zou ik het zeker doen!   )

WeaVeR
        Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

jongens toch

jullie hebben het allemaal mis>>>> Razzia is het nieuwst aas op de markt. geen vochtophoping en 20 kg zuivere spiermassa bij...

pump sarcasm is everything man

Comment

helemaal eens met weaver
            ik doe ook hbo en bevalt me prima heb weinig school veel zelfstandig doen en daardoor dus ook veel vrije tijd om te trainen...
            en je verdiend er later ook nog wat extras mee

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (pumpman @ Dec. 06 2004,19:23)]jongens toch

jullie hebben het allemaal mis>>>> Razzia is het nieuwst aas op de markt.  geen vochtophoping en 20 kg zuivere spiermassa bij...

pump sarcasm is everything man

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (weaver @ Dec. 02 2004,23:14)]Hahaha ik ben nu 25 jr. en ik moet nog kort een jaartje en dan heb ik 2 studies afgerond...

Dus BB-ers zijn bij uitstek zeker niet dom!!! en dat kan ook niet want je moet als BBer
                goed kunnen rekenen (al die mg's moeten natuurlijk wel goed kloppen   anders heb je of
                te weinig of je veel, en met je voeding is het al precies het zelfde)

xeno heb je nooit het idee dat je "stil" staat tenopzichte van je leeftijdsgenoten???
                en by the way: hbo of WO is héél anders dan je mavo, omdat je dan echt voor iets
                aan het leren bent wat je interresseerd

Was voor mij een wereld van verschil iig...

maar goed je kan altijd nog beginnen, is ook beter voor de cashflow later (als je ooit
                nog aan de hgh wil zou ik het zeker doen!   )

WeaVeR
                en die BBers zijn erg bescheiden...

maar das slecht nieuws van die razzia...ff kijke of de mijne er nog zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X