Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hahaha ik ben nu 25 jr. en ik moet nog kort een jaartje en dan heb ik 2 studies afgerond...
Dus BB-ers zijn bij uitstek zeker niet dom!!! en dat kan ook niet want je moet als BBer
goed kunnen rekenen (al die mg's moeten natuurlijk wel goed kloppen anders heb je of
te weinig of je veel, en met je voeding is het al precies het zelfde)
xeno heb je nooit het idee dat je "stil" staat tenopzichte van je leeftijdsgenoten???
en by the way: hbo of WO is héél anders dan je mavo, omdat je dan echt voor iets
aan het leren bent wat je interresseerd
Was voor mij een wereld van verschil iig...
maar goed je kan altijd nog beginnen, is ook beter voor de cashflow later (als je ooit
nog aan de hgh wil zou ik het zeker doen! )
WeaVeR
Better regret doing something, than regretting that you've never done it....
helemaal eens met weaver
ik doe ook hbo en bevalt me prima heb weinig school veel zelfstandig doen en daardoor dus ook veel vrije tijd om te trainen...
en je verdiend er later ook nog wat extras mee
Citaat[/b] (weaver @ Dec. 02 2004,23:14)]Hahaha ik ben nu 25 jr. en ik moet nog kort een jaartje en dan heb ik 2 studies afgerond...
Dus BB-ers zijn bij uitstek zeker niet dom!!! en dat kan ook niet want je moet als BBer
goed kunnen rekenen (al die mg's moeten natuurlijk wel goed kloppen anders heb je of
te weinig of je veel, en met je voeding is het al precies het zelfde)
xeno heb je nooit het idee dat je "stil" staat tenopzichte van je leeftijdsgenoten???
en by the way: hbo of WO is héél anders dan je mavo, omdat je dan echt voor iets
aan het leren bent wat je interresseerd
Was voor mij een wereld van verschil iig...
maar goed je kan altijd nog beginnen, is ook beter voor de cashflow later (als je ooit
nog aan de hgh wil zou ik het zeker doen! )
WeaVeR
en die BBers zijn erg bescheiden...
maar das slecht nieuws van die razzia...ff kijke of de mijne er nog zijn
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment