Site injections.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ow #### dan is het wel echt verkeerd gegaan.
    hij zweert erbij maar ik kan er echt niets bij bedenken dat deze plek zo ideaal is.
    lekker lastig om er bij te kunnen, gevoelig etc....

Comment

Owké, laat ik als eerst voorop stellen dat ik injecteren opzich best wel een interessante bezigheid vind  
      Moet er wel bij zeggen dat je door goede technieken toe te passen echt pijnloos kan prikken!  

Ik heb geïnjecteerd in mijn:
      Latt's (is de enige die ik NOOIT meer zal doen!! )
      Kuiten
      Dijbenen
      Schouders
      Tricep
      Bicep (wel te doen maar geen aanrader)

Normaal prik ik in mijn dijbeen, schouder of bil en dat bevalt prima...
      En goed lang masseren en je preparaten goed op temperatuur brengen zorgt er voor dat
      je naderhand geen last hebt van heel erg beurse plekken (of het gevoel daar van).
      Douchen voor het injecteren is ook altijd goed want dan zijn je spieren meer ontspannen

WeaVeR
      Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Ik douche juist na het prikken, kan ik het onder een warme douche masseren..Vind ik ook heel goed werken.
        Biceps heb ik zelf ook wel eens aangedacht, maar leek mij toch eigenlijk wel 1 van de pijnlijkste plekken.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik prik ook meteen na het douchen.

De enige plaats waar ik het misschien nog wel eens ga proberen is in mn shcouders want die zijn wel vrij groot maar in mn armen zie ik het mezelf niet snel doen....

Of het moet synthol zijn als ik het zat ben!

Comment

Ik hou het gewoon bij m'n benen.Als je dan last hebt van je prik merk je het alleen tijdens het lopen.
            Benen train ik maar 1 keer in de week dus valt goed te combineren.Maar als je last hebt van je bovenlichaam word het al moelijker..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ben ik ook helemaal met je eens hoor want mij bevalt het ook prima maar ik was wel benieuwd naar jullie mening.

Ik zie voorlopig alle andere opties echt niet zitten dus hoop dat mn benen het nog lang toe laten....heb gelukkig geen dunne beentjes dus dat scheelt

Comment

Bil blijft natuurlijk een ideale plaats om te injecteren hè, kan je vriendin dat anders niet doen?
                Zeker gezien de lengte en regelmaat van jouw kuren lijkt meer afwisseling me érg gewenst hoor, als je te lang alleen maar in je benen blijft zetten heb je straks geen fatsoenlijk plekje meer over daar...

Comment

Daarom zat ik er dus al aan te denken,Miss S...

Maar de gedachte om op andere plaats dan been te injecteren maakt me niet vrolijk moet ik je zeggen...

Vind het ook geen fijn idee om dat door mn vriendin te laten doen al denk ik dat ze het wel zou willen doen maar doe het liever zelf.

Ben er zo aan gewend geraakt dat het een rare gedachte is om het door een ander te laten doen.

Comment

hoe zit het met de buik dan of weet niemand dat
                    Who's the Chef

Comment

Buik is voor de meesten sowieso heel lastig zetten omdat er meestal iets meer vet overheen ligt dan op bijvoorbeeld benen.
                      Daarbij moet ik persoonlijk niet denken aan de pijn als het niet helemaal lekker zit, met een stijf en pijnlijk been is nog wel te leven maar je buik voel je bij iedere beweging...
                      Zitten ook erg veel zenuwen in dat gebied dacht ik.
                      Met andere woorden, liever niet in je buik dus!  
                      Maar als er mensen zijn die er daadwerkelijk ervaring mee hebben en er anders over denken hoor ik het graag.

Comment

Alleen sth en hcg in mijn buik verder niets..

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Die twee uiteraard wel omdat je die onder de huid zet, niet in de spier.
                          Neem wel aan dat je op injecties in de spier doelde toch Been, daar ging dit topic immers over?

Comment

Sth zet je subcutaan ofwel onder de huid inderdaad. Hcg zet je in je vet ofwel intra-musculair.
                            Is wel niet direct in een spier maar zo heet het dan wel..

Verder niks geen AS in mijn buik..

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 11 2004,15:11)]Die twee uiteraard wel omdat je die onder de huid zet, niet in de spier.
                              Neem wel aan dat je op injecties in de spier doelde toch Been, daar ging dit topic immers over?
                              ja dat bedoelde ik idd
                              bedankt voor de uitleg

Who's the Chef

Comment

Ik begrijp dat niet he, ik prik altijd in mijn bips en heb daar geen enkel probleem mee, ik kan herzelfs al zittend doen, de bips beetje over de rand van de zetel ,lichaam een kwart draaien en plop erin, benen doe ik alleen als bips begint pijn te doen, kuiten heb ik ook eens aan gedacht maar niet gedaan

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X