Kuurtje gs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Dat doe je helemaal goed.....

    Jij begrijpt tenminste waar het om gaat...

    Comment


    • #62
      Hey kerels,

      Ik ben nu 2 weken bezig met kuur, zet de deca op woensdag en de susta op zondag.
      Ik wil het wel verdelen maar de flesjes van G.S. zijn 10 ml dus als ik de susta met deca combineer moet ik 10 keer prikken in het flesje, ben daar wat voorzichtig mee.
      Voorheen heb ik enthaat gehad van g.s maar die pijnlijke prikken zijn verleden tijd, andere oplossingsvloeistof.
      Ik heb een dag naar de deca van g.s pas een stijve spier, maar is goed om te doen, ik heb weer voor het eerst in mijn been gezet en dat is weer een lust, durfde het lange tijd niet meer omdat ik ooit een week niet hebben kunnen lopen van de entaat g.s in been, ben zelfs daarvoor naar de dokter geweest was niet te harden. Maar goede dealer heb meteen andere spul gekregen.
      Ik heb nu susta organon maar die doen ook pijn, achja je moet er wat voor over hebben.
      ben nu lekker op dreef, onlangs mijn buikgriep pas geleden,shitzooi.
      groetjes patrick

      patrick

      Comment


      • #63
        Zet je de sust maar 1x per week?

        Succes met je kuur verder!

        Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

        Pain is temporary...pride is forever...

        Comment


        • #64
          @Triker: Van de deca van GS heb ik niks van last gehad maar kheb me eergisteren een testo enanthate gezet van GS en al een paar uur nadien begon heel de linkerkant dan zeer te doen..
          Pijnloze injectie's van GS.. My ass ja pfff.. Zelfs nu ze de oplossing hebben aangepast!
          Van die omnadrens was het gewoon plaatselijk maar van die GS testo doet heel men spier pijn..  
          En toch blijf ik prikken haha.. I will become a bigg mothaf*cka!!  

          Grtz.



          **<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

          Comment


          • #65
            De injecties van g.s. zijn inderdaad niet altijd even pijnloos.
            Maar ik zou de sus 2x per week zetten.

            Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

            Comment


            • #66
              gewoon trainen thuis het vrouwtje prikken en dan lekker slapen
              klaar ben je
              geen gezeik met as troep




              Who's the Chef

              Comment


              • #67
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 24 2004,19:40)]Zet je de sust maar 1x per week?

                Succes met je kuur verder&#33;

                Greets...
                is het dan beter de sus te verdelen Mr C, ik begin in januari ook met sus en deca te kuren, sus 500 en deca 200
                sorry iets vergeten, ik zou wel om de 5 dagen willen zetten ipv 1 x per week

                Grtz



                stil growing

                Comment


                • #68
                  hey kerels,
                  zo te horen doe ik het niet helemaal goed,
                  ik ga het meteen aanpassen en de susta verdeeld zetten.
                  Dacht dat het niet zoveel uitmaakte omdat de susta langer werkt, ivm 4 testo&#39;s.
                  maar weer wat geleerd.
                  groetjes patrick
                  patrick

                  Comment


                  • #69
                    Ik denk dat je die susta het beste kan vergelijken met omnadren..
                    Daar zitten ook 4 soorten testo in maar sommige werken maar heel kort.. Dus lijkt me eens per week een beetje weinig.

                    Grtz.
                    **<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Pumake @ Dec. 24 2004,20:50)]@Triker: Van de deca van GS heb ik niks van last gehad maar kheb me eergisteren een testo enanthate gezet van GS en al een paar uur nadien begon heel de linkerkant dan zeer te doen..
                      Pijnloze injectie&#39;s van GS.. My ass ja pfff.. Zelfs nu ze de oplossing hebben aangepast&#33;
                      Van die omnadrens was het gewoon plaatselijk maar van die GS testo doet heel men spier pijn..  
                      En toch blijf ik prikken haha.. I will become a bigg mothaf*cka&#33;&#33;  

                      Grtz.
                      Niets gemerkt van pijn hoor &#33;

                      Misschien door het mengen van de deca en enth.  

                      Grtz.. 100%
                      Alias Homer Simpson ...

                      Comment


                      • #71
                        @snipke hier een stukje over de verschillende soorten test.
                        met dank aan b&amp;f forum.
                        Er stond alleen geen bron bij

                        TESTOSTERON


                        Naar mijn beste weten, zitten de verschillen in de soorten testosteron alleen in de duur van hun effect op het lichaam. Hoewel hun karakteristiek in verschillende mate bijverschijnselen en spiergroei oproept al naar gelang het soort ester, als men de doses van de korter werkende samenstellingen niet voldoende verdeelt.

                        Orale testosteronvarianten

                        Omdat orale toediening van het natuurlijke testosteron nagenoeg geen effect sorteert doordat het maagdarmkanaal en de lever het volledig neutraliseren voordat het z&#39;n werk kan doen, is men aan het testosteron molecuul gaan sleutelen om dit tegen te gaan. De eerste bewerking die zo is ontstaan is het vermaarde methyltestosteron. Door alkylering van de C-17 positie kan methyl-testosteron de ontberingen van het maagdarmkanaal weerstaan, en wordt het na passage van de lever afgegeven aan het bloed. Inname geeft al na 90 tot 120 minuten een fikse verhoging van de testosteronspiegel in je bloed. Ruim 2 uur later ben je de helft al weer kwijt, het is dus een kortwerkend middel. Op de keeper beschouwd behoort methyltestosteron tot de groep van de C-1 7 alfa gealkyleerde middelen. Het heeft ook het karakter van die groep, het is namelijk zo levertoxisch als het maar kan. Methyltesto is één van de weinige anabolen waarbij een verband is aangetoond tussen langdurig gebruik en levertumor. In de reguliere geneeskunde is dit middel, evenals bijvoorbeeld Dianabol, volledig uit de gratie en &#39;notdone&#39;. In het circuit heeft het, het respectabele image van junkensteroïde verkregen.

                        Testosteron-undecanoaat

                        Midden jaren tachtig kwam er een tweede orale testosteron-variant op de markt, het testosteron-undecanoaat wat onder de merknamen Undestor® en Andriol® verkrijgbaar is. Het meest opmerkelijk verschil met zijn andere orale soortgenoot is dat undecanoaat de lever juist in het geheel niet belast. Via de lymfevaten vindt het undecanoaat zijn weg nog voor het bij de lever aankomt. De lever wordt buitenspel gezet. Dit heeft het te danken aan zijn specifieke chemische structuur die er tevens de oorzaak van is dat het niet aromatiseert. In de reguliere geneeskunde wordt het vandaag de dag nog steeds toegepast, zij het echter in steeds mindere mate. De reden hiervoor zijn de sterke schommelingen van de testosteronspiegel in je bloed bij gebruik van bijvoorbeeld Andriol® omdat het zo verrekte kort werkt. Om een constante verhoging van je testosteronspiegel te verkrijgen dien je het undecanoaat verspreid over de dag in te nemen. Dan nog treden er duidelijke schommelingen op. Er is immers ook een tijd van slapen. Om deze reden en omdat je het gekoeld moet bewaren, is de populariteit van het undecanoaat ook in het bodybuilding-circuit zeer gering.

                        Injecteerbare testosteron-esters

                        Een andere chemisçhe bewerking om het natuurlijke testosteron een langere werking mee te geven is het zogeheten veresteren. Waarover hieronder meer. Hieruit zijn de testosteron-esters ontstaan. Deze esters vertonen een zeer grote gelijkenis met het natuurlijke testosteron en vinden in het bodybuildingcircuit gretig aftrek. Met uitzondering van het undecanoaat dat we zojuist bespraken, worden alle esters geinjecteerd waardoor de lever in grote mate ontlast wordt. Let wel in grote mate. Qua effect verschillen de esters niet veel van elkaar. Het enige onderscheid wat is aan te brengen is de werkingsduur. Dit onderscheidt het langwerkende enanthaat, cypionaat en heptylaat van het korter werkende propionaat. Lees hierover op deze site “Testeron-esters”.

                        Lang werkende testo-esters
                        De lang werkende esters worden in de reguliere geneeskunde gebruikt tegen hypogonadisme en uitgeprobeerd als mannelijke anti-conceptiemiddel. Ze blijven zo&#39;n twee tot drie weken in het lichaam adtief met een duidelijke piek kort na toediening. Qua werking is er geen onderscheid aan te brengen tussen het enanthaat en cypionaat. Het enige verschil tussen de beide langwerkende esters is hun geografische verkrijgbaarheid. Daar waar enanthaat, zoals Delatestryl®, voor het overgrote deel in Europa wordt geproduceerd en gedistribueerd, is dat het cypionaat voor de Amerikaanse landen. Alleen het cypionaat Testex Leo® is zo nu en dan in Europa te verkrijgen. Enanthaat en cypionaat zijn ook
                        bij vervalsers zeer populair. kijk dus niet raar op als je thuis fakes hebt liggen.

                        Onder de naam Testosteron Heptylaat Theramex® is er nog een derde lang werkende testosteron-ester verkrijgbaar het testosteron heptylaat. Het heeft een werkingsduur van om en nabij de 20 dagen en schijnt ie**************** &#39;sterker&#39; te zijn dan het enanthaat en cypionaat. Tegelijkertijd kun je erdaarom donder opzeggen dat ook de specifieke testosteronbijwerkingen die zo meteen de revue passeren er steviger in zullen hakken.

                        Kortwerkende testo-esters

                        Testosteron propionaat onderscheidt zich van de hierboven genoemde esters door een veel kortere werkingsduur. Het blijft in het lichaam zo&#39;n twee tot drie dagen actief. Dientengevolge sta je bij gebruik ervan meerder keren per week op het toilet met een spuit in je hand. Tel hierbij op de mildere werking van het propionaat in vergelijking met de andere esters en de geringe populariteit ervan in het bodybuildingcircuit is verklaard. Iets wat zeker niet gesteld kan worden van de mengvormen.

                        Mengvormen
                        Onder mengvormen zoals Sustanon® , Testoviron Depot® en Omnadren® verstaan we middelen die meerdere van de hierboven testosteron esters bevatten. Zo bevat Testoviron Depot de esters propionaat en enanthaat. Deze mengvormen zouden garant moeten staan voor een snelle en langdurige werking door de combinatie van het snellere propionaat met enanthaat of een ander lang werkend testosteron-ester.

                        Maar eerst, pure nandrolone, testosteron en andere steroïden zijn niet efficiënt. Ze zijn moeilijk op te lossen in water en olie, als de steroïde 17-alfa-veresterd is, is de oplosbaarheid in olie verbeterd, en maakt het zodoende mogelijk om het middel hoog te concentreren tot 200 mg/cc of meer. Test-propionaat bijvoorbeeld is niet erg oplosbaar in olie . Daarom kan de samenstelling alleen opgelost worden in 50 mg/cc, eigenlijk is 65 mg/cc mogelijk, maar het is makkelijker doses te berekenen in meervouden van 50 ( 50 mg/cc, 100 mg/cc, 200 mg/cc etc ). Dit gegeven is verantwoordelijk voor de korte verblijfstijd in het lichaam, het propionaat wil vrij zijn van het vet / olie in het lichaam en zo snel mogelijk in de bloedstroom, want bloed lijkt meer op water dan op olie. Hoe meer koolstofatomen het ester bevat, ofwel hoe langer de keten, hoe lager de wateroplosbaarheid en hoe hoger de lipide-oplosbaarheid ( lipid betekent vet ) wordt.

                        Nadat de veresterde steroïde is geïnjecteerd, moet het ester van de molecuul worden verwijderd, voordat het zich kan binden met een receptor en effectief wordt. Het in vet opgeloste ester is beschermd tegen deze reactie door zijn sterke lipide ( vet ) gebondenheid. Het ester wordt langzaam en gelijkmatig vrijgegeven uit het vetdepot en dus wordt de duur van de actie opgerekt en is zo verantwoordelijk voor het langdurige effect van de verschillende esters.

                        Voorbeeld

                        Laten we stellen, jij injecteert elke maandag 300 mg cypionaat. Het half-leven van cypionaat is langer dan van enanthaat, met een paar dagen of langer dan de propionaat versie met bijna een week ( laat je door internet niet vertellen dat enanthaat langer werkt, want dat doet het niet ). Als het tijd wordt op opnieuw 300 mg te injecteren op de volgende maandag, zal er nog een heleboel in je lichaam actief zijn en je test-spiegels zullen erg stabiel zijn, met slechts minieme fluctuaties.

                        Laten we nu stellen, dat ik 300 mg test enanthaat elke maandag injecteer. Tegen de tijd dat de volgende maandag om de hoek komt kijken, zullen mijn spiegels een heel eind zijn gedaald, dan als ik opnieuw injecteer, zullen ze in een dag of twee weer stijgen. Er zal een periode van een paar dagen zijn, waarin ik lage test-spiegels heb, te laag voor significante spiergroei. De onstabiele spiegels werken contra-productief op spiergroei, dus in dat opzicht Cypionaat is beter en betere resultaten worden behaald, als een enkele wekelijkse dosis wordt overwogen.

                        Maar alles wat ik hoef te doen om jouw spiergroei te evenaren, is het injecteren van 150 mg op
                        maandag en de andere 150 mg op vrijdag, en zo door elke 4 tot 5 dagen en het zal hetzelfde werken als Cypionaat. Hetzelfde is waar met Propionaat, verdeel de doses, en injecteer het iets vaker, zoals elke twee tot drie dagen totdat je dezelfde wekelijkse dosis hebt als bij Cypionaat, behoud dezelfde wekelijkse doses ongeacht welke soort ester je hebt.





                        Sustanon is erg interessant. Het bevat 30 mg test-propionaat, 60 mg test-phenylpropionaat en 60 mg isocaproate en 100 mg deconaat per cc de prop. Testprop. en Phenylprop. zijn kortwerkend terwijl de andere twee langwerkend zijn. Noteer het totaal aantal miligrammen van het lang-werkende esters is 160 mg per cc. Laten we eens kijken waarom de mensen claimen dat de aromatisering met deze combinatie ( blend ) minder is dan met een enkele ester.

                        Laten we zeggen dat we op maandagmorgen een dosis van 250 mg zetten.’s Woendags zullen de spiegels van de propionaat en phenylpropionaat de helft van hun oorspronkelijke hoogte zijn, gelijk aan een dosis van ongeveer 15 mg en 30 mg, terwijl de Isocaproate en decanoate spiegels onveranderlijk hoog zijn. Tegen zaterdag, is het ester isocaproate-ester ongeveer op de helft dan zijn oorspronkelijke hoogte. Het half-leven van test decanoate is ongeveer 10 dagen, dus die houdt het wel uit, tot de volgende donderdag, op een effectief spieropbouwend niveau, voordat het afzakt. De isocaproate en decanoate ester spiegels blijven hoog in vergelijking met hun oorspronkelijke dosis. De gezamenlijke hoogte van deze twee is slechts 160 mg ( 100 mg van de Decanoate en 60mg van de Isocaproate ). Dit is de reden dat omzetting naar oestrogeen lager is met sustanon dan met Cypionate en Enanthaat. Als je 250 mg Cypionate neemt, blijft de effectieve dosis de gehele week actief en dus is er een hogere kans op bijverschijnselen. Te meer omdat vaak een veelvoud van deze doses wordt genomen.


                        Hoe vaak je Sustanon nemen . De doses zouden niet meer als 7 dagen uit elkaar moeten liggen. Je kan niet vaak genoeg injecteren. Het enige negatieve kan zijn dat je niet vaak genoeg injecteert. Als je 1000 mg Sustanon per week wilt nemen zou je 250 mg om de andere dag kunnen nemen of 2 keer 500 mg per week met dezelfde resultaten. Het kan geen kwaad om de doses te verdelen, maar het kan wel kwaad als je de doses niet frequent genoeg injecteert.

                        Met test. propionaat, bijvoorbeeld, kun je elke dag 100 mg pakken, als je tegen de dagelijkse injecties kunt of 200 mg om de twee dagen met praktisch dezelfde resultaten, die ongeveer gelijk is aan 800 mg in de week. Maar als je de volle 800 mg in één keer injecteert, zullen de resultaten niet hetzelfde zijn. Want je test-spiegels zullen inzakken voordat je opnieuw injecteert. Je hebt hoogstens een hoog
                        genoeg gedoseerde dosis voor ongeveer 4 a 5 dagen. Welnu als je 1000 mg propionaat één keer per week neemt, als het half-leven is bereikt, na 4 of 5 dagen, 500 mg zijn nog steeds effectief in je systeem, maar een veel beter resultaat zou je kunnen bereiken door de injecties over de week te verdelen.

                        Het heeft alles te maken met de test-spiegels in het lichaam op elk moment van de dag. Als ze fluctueren en te laag raken, verlies je het anabole effect. De sleutel voor het behouden van stabiele test-spiegels, is het weten hoe lang elk type ester actief blijft, zodat je een schema kunt samenstellen. Het één keer per week schema voor zowel cypionaat, sustanon, enanthaat is niet bijzonder accuraat, omdat de samenstellingen (compounds) allemaal een verschillende werkingsduur bezitten. Maak je niet druk op welke dag je injecteert maandag of elke andere dag. In plaats daarvan, maak een frequentie van bijvoorbeeld elke 5 dagen, elke 2 dagen, elke 8 dagen etc. Afhankelijk van het testosteronester dat je gebruikt. Met enanthaat injecteer ik elke 3-4 dagen. Cypionaat is goed om elke 4-6 dagen te injecteren. Deca-Durabolin, één keer per week is goed of zelfs 2 keer elke 11 dagen. Een goede regel is 2 keer per half-leven of beter nog 1,5 keer per half-leven. Dus met Test Cypionaat die een half-leven van ongeveer 6-7 dagen heeft, kun je 2 keer per 10 dagen injecteren. Enanthaats half-leven is ongeveer 4-5 dagen, dus je kunt twee keer per 7-8 dagen, als je de regel van een injectie per 1,5 half-leven eraan houdt.

                        Het switchen van test propionaat naar cypionaat is zinloos. Het testosteron ester is gebonden in olie en creëert een depot in de lipides ( vetten ) van het lichaam, kijk naar de namen primobolan-depot, testosteron-depot etc. Hoe langer de veresterde keten, die vastgemaakt is aan het steroïde, hoe meer de molecule in de olie wil blijven, dat is waarom langwerkende steroïden zich langzaam losmaken en langer werkzaam zijn, in verhouding met de esters met een kortere keten zoals de propionates. Propionaat wil niet gebonden blijven in olie, dus het bevrijdt zich behoorlijk snel en eenmaal bevrijd, heeft het effect voor een paar dagen en dan is er weer een nieuwe injectie nodig.


                        Typische testosteron effecten

                        Door hun grote gelijkenis in chemische structuren werking, kunnen er typische testosteron bijwerkingen optreden. Bijwerkingen die ook bij gebruik van andere bollen kunnen optreden, maar bij gebruik van testosteron-varianten eerder regel dan uitzondering zijn.

                        Aromatisering

                        Aromatisering is de conversie van testosteron naar oestrogeen, in een uiterste poging van het lichaam om het natuurlijk evenwicht tussen de beide hormonen te herstellen. Het enzym aromatase is hiervoor verantwoordelijk vandaar de naam &quot;aromatiseren&quot;. Met name de pieken in de testosteronspiegel bij gebruik van de testosteron varianten, veroorzaakt een relatief sterk aromatiseringsproces. De toename van het vrouwelijk hormoon oestrogeen dat hierdoor ontstaat, resulteert in meer vet (vooral op de heupen en rug) en pijn in de tepels en een grote kans op het ontstaan van borstvorming (gynaeco-mastie). Dit manifesteert zich in eerste instantie als een verharding onder je tepels die vervolgens in omvang toenemen en je getrainde borstkas op een vreselijk manier ontsieren, hetgeen alleen operatief kan worden verholpen. Dit alles kan je voorkomen door het gelijktijdig gebruik van anti-oestrogenen ( kijk hiervoor op deze site)

                        Vocht

                        Een pufferige kop en een kneedbaar uiterlijk zijn typische kenmerken waaraan met name een notoire testosterongebruiker te herkennen is. Door het gebruik van anabolen wordt het Natrium - Kalium evenwicht in het lichaam verstoord. Een evenwicht dat van elementair belang is voor de vochtregulatie in het lichaam. In reactie op het gebruik van anabolica gaat het lichaam extra vocht vasthouden. Een effect dat zich met name manifesteert bij het gebruik van testosteron-varianten. Deze overvloed aan vocht zorgt voor een grotere belasting van je hart, verhoging van je bloeddruk en een grotere belasting van je aanhechtingen. Ook het relatief grote massaverlies na afloop van een testo-kuur bestaat eveneens voor een zeer groot deel uit vocht.

                        Endogene testosteron productie
                        Mede door hun grote gelijkenis met het natuurlijke testosteron zijn de testosteron-varianten als geen ander in staat de testosteronspiegel van je bloed te doen stijgen. Deze kunstmatige verhoging zal leiden tot een verminderde endogene (lichaamseigen) productie, hetgeen weer leidt tot een verminderde vruchtbaarheid. Bij volharding in gebruik, zet deze neerwaartse spiraal zich voort en zullen de zaadballen gaan krimpen om uiteindelijk volledig improductief te worden. Dit kan men voorkomen door halverwege de kuur HCG te nemen, dit verhinderd/verminderd het krimpen van de zaadballen. Na de kuur neem je natuurlijk eveneens HCG met aansluitend Clomid als opstarter van de endogene (lichaamseigen) testosteronproductie.



                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                        Comment


                        • #72
                          dus om de 5 dagen zetten is de beste oplossing, als ik het goed begrepen heb

                          Grtz
                          stil growing

                          Comment


                          • #73
                            Als je het echt goed wil doen om de 3,5 dag.....

                            Comment


                            • #74
                              Of 4...
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                              Comment


                              • #75

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X