Kuurtje gs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje gs

Ik heb net een kuurtje binnengekregen met oa Deca,Testo Enanthate en Methandrostenolone van GS.
    Veel info vind ik er niet van terug op internet behalve dn een paar losse foto's.
    Is er iemand die al ervaringen heeft met producten van GS want die verpakkingen zien er mij maar vrij amateuristisch uit.
    **<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Beter een amateuristische verpakking met goede inhoud dan een prachtig etiketje op de verpakking met troep erin&#33;

Ik kan je gerust stellen,kerel.

GS is een van de weinige producten op dit moment(nog wel)wat absoluut goed werkt&#33;

Heb alleen maar positieve labresultaten gezien dus je hoeft je echt geen zorgen te maken.

Comment

G.s. heeft inderdaad gewoon goed spul, waar nog geen fake&#39;s van bekend zijn

grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Spullen van GS zien er inderdaad weinig proffesioneel uit maar zijn gewoon goed.
        Post anders wat foto`s ofzo.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Over het algemeen heb ik er goede resultaten mee geboekt, alleen de testo enath. die als ik me niet vergis in een flesje van 10ml geleverd wordt, daar had ik een hele slechte ervaring mee. De spier waar ik injecteerde deed een dag na de injectie zo zeer dat ik een paar dagen moeilijk liep. En volgens mij zijn daarover vorig jaar meerdere klachten over geweest op bodynet.

Comment

testo enath van gs heb ik ook gebruikt paar weken geleden, ik heb er niet egt last van gehad, ja wel dat t vaak wat stijf was en als je ging zitten voelde je t ook wel een beetje, maar t was niet zo erg dat k bijna niet kon lopen ofzo, volgens mij hoort dat er gewoon een beetje bij en t was meestal na 2 dagen wel weer over

grtz
            kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

Comment

D8 dat jij een frikandellenkuurtje had gedaan Joeyp

Ontopic : Je heb het kuurtje nu toch al binne en betaald..Probern maar en open ff een logje

Comment

Hoor vaker dat het injecteren niet lekker is met spullen van GS.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (joeyp @ Dec. 15 2004,16:06)]testo enath van gs heb ik ook gebruikt paar weken geleden, ik heb er niet egt last van gehad, ja wel dat t vaak wat stijf was en als je ging zitten voelde je t ook wel een beetje, maar t was niet zo erg dat k bijna niet kon lopen ofzo, volgens mij hoort dat er gewoon een beetje bij en t was meestal na 2 dagen wel weer over

grtz
                  Ja dat is inderdaad wel normaal, ik niet echt een paar dagen moeilijk lopen, mijn kameraad kreeg meestal na de injectie koorts. denk dat het spul wat ik had niet steriel was en dat het om een uitzondering betrof.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 15 2004,16:27)]Hoor vaker dat het injecteren niet lekker is met spullen van GS.

Greets...
                    Ja vooral bij de prop, die is de eerste dagen echt pijnlijk..

Grtz..

Comment

Hoor ook vaker dat de resultaten tegenvallen
                      Heb zelf meedere malen spullen van GS laten testen en dat was helemaal in orde. Toch waren de resultaten er niet naar.
                      Geen idee hoe of wat verder maar hoor het steeds vaker.

Greets...

Comment

Daarom is mijn volgende kuur ook gewoon echte sus ,en deca..
                        Alleen de dboll niet die is wel van gs maar die vond ik wel goed..

Grtz..

Comment

Kies zelf uitsluitend voor generiek maar dat was niet de reden.
                          D-boll van GS ging bij jou dus goed begrijp ik?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jeroen1976 @ Dec. 15 2004,15:28)]Over het algemeen heb ik er goede resultaten mee geboekt, alleen de testo enath. die als ik me niet vergis in een flesje van 10ml geleverd wordt, daar had ik een hele slechte ervaring mee. De spier waar ik injecteerde deed een dag na de injectie zo zeer dat ik een paar dagen moeilijk liep. En volgens mij zijn daarover vorig jaar meerdere klachten over geweest op bodynet.
                            Dat zou 2 oorzaken kunnen hebben...

1e;als je voor het eerst sinds tijden injecteerd moet je lichaam er even aan wennen en daarom krijg je vaak flu-like symptoms,dwz een grieperig gevoel omdat je lichaam zich aan gaat passen aan nieuwe stoffen.

2e is dat Gs de benzylalcohol verhouding veranderd heeft waardoor je nu wel pijnloze injecties hebt.

Gebruik zelf nu cypionaat,deca en anavar van GS en daar is niks mis mee,zoals gewoonlijk alles laten testen met prima resultaat.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (harold @ Dec. 15 2004,16:41)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 15 2004,16:27)]Hoor vaker dat het injecteren niet lekker is met spullen van GS.

Greets...
                              Ja vooral bij de prop, die is de eerste dagen echt pijnlijk..

Grtz..
                              Ik kreeg laatst een goeie tip van een homeopaat: voeg bij pijnlijke injecties de stof lidocaïne toe en de pijn is zowel bij de injecties als daarna verdwenen&#33;
                              Punt is alleen: hoe kom je aan lidocaïne...
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X