Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
volgens mijn electronische weegschaal met vetmeting heb ik ook maar 6% vet
ik weet dat dit veeleer 13 zal zijn momenteel ik hoop naar de 8-9 te gaan tegen juli
Ja ik snap dat rekenen niet echt.. Daarom vraag ik het ook? Wedstrijden? Lol ik heb geen brede bouw van mezelf hoor ben alleen vrij droog.. Verwacht er niet teveel van haha
Ja ik snap dat rekenen niet echt.. Daarom vraag ik het ook? Wedstrijden? Lol ik heb geen brede bouw van mezelf hoor ben alleen vrij droog.. Verwacht er niet teveel van haha
Volgens mij snap je ook niet hoe je moet lezen. In mijn link verwijs ik namelijk door naar een mooi excelsheetje *credits gaan naar mezelf daarvoor btw* waarin je alleen maar hoeft in te vullen wat je wanneer gebruikt. Frontload kun je daarna heel eenvoudig zelf bepalen.
Er wordt hier ook wat eigen inzet verwacht. Dat is toch eigenlijk wel het minste wat je kan doen als jij van plan bent te gaan kuren.
Hou er alleen rekening mee dat ik me her en der wat vergist heb met de dagen van de week; soms duurt een week maar 6 dagen. Dat moet je eventjes aanpassen.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Ik heb het vage vermoeden dat je helemaal niet klaar bent om te gaan kuren.
Omdat ik al gelezen heb dat iemand je vertelde dat 3x 250mg test E geen 750mg testosteron is.. Je moet de ester er aftrekken dan blijft er van 250mg Test E +-180mg Testosteron over. Daar reageer je niet eens op. Alleen dat je denkt dat het ondergedoseerd zal zijn, en nee dat is vaak helemaal niet zo. Vaak is het zelfs overgedoseerd.
Dan lees ik dat je 600mg Test E wilt gaan zetten omdat je dan zo mooi uitkomt met de potjes? Ik kan je nu al vertellen dat je dat met geen mogelijkheid gaat lukken, je hebt ook nog het verlies van de naald met optrekken uit de vial. Dan lees ik ook nog dat je word verteld dat je n kickstartje kunt gebruiken, waar je ook niets op zeg. En dan informeer je naar een frontload?
Kerel voor je een naald in je gluteus maximus steekt, mag je best eens wat meer info gaan zoeken, en het wat beter bestuderen allemaal.
Het zijn en blijven wel medicijnen waarmee jij denkt te gaan expirimenteren.
Ik wil niet lullig doen, of je iets afraden. Maar weet waar je aan begint.
Verder wens ik je natuurlijk succes en de beste gains toe. En dat je dat ook mag behouden na je kuur.
Ik zou voor de eerste keer 500mg Test E zetten per week, zo kun je zien wat het voor je kan doen en ervaar je ook de gains ervan. 500mg is zeker voldoende voor de eerste keer..
Tnx voor je kritiek ik heb me inderdaad wel verdiept in het grootste gedeelte de reden dat ik geen kickstart wil is omdat het dubbele belasting voor de lever is.. En inderdaad in frontloaden heb ik me niet echt verdiept.. Toch bedankt
Hallo ik ga volgende week beginnen met mijn eerste kuur 14 weken een test enth only kuur 600 mg in de week,mijn status zijn:
20 jaar
1.82
5% vetpercentage
80 kilo
Ik train nu 4 jaar waarvan 2 echt serieus met juiste voeding,alleen heb 14 maanden geleden 3 maanden moeten stoppen wegens blessure
Ik ben benieuwd naar jou manier van trainen en jou krachtstats.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment