Test only 600 ew

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dwo69 View Post
    Waarom de test op 750? Het is mijn eerste kuur.. Eerst even kijken hoe ik erop reageer.. Ja kwark bevat veel eiwitten en is makkelijk weg te eten.. 5% vet ja gemeten bij mijn arts van mijn werk.. Ben heel droog
    Pff en dan wel 600 doen ?

Doe gewoon of 500 of 750

Dus dat word gewoon 500 en dan kijken hoe je reageerd!
    5 % vet vraagt om foto's en ik vraag je om je gewicht

Comment

gewoon 500 mg

Comment

Kerel post eens een foto als je 5% bf heb je wel een super lichaam

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
          Pff en dan wel 600 doen ?

Doe gewoon of 500 of 750

Dus dat word gewoon 500 en dan kijken hoe je reageerd!
          5 % vet vraagt om foto's en ik vraag je om je gewicht
          Ok tnx
          Voor de
          Tip! Ja foto's komen als ik start met mijn log before and after foto's.. Mijn gewicht staat bovenaan de topIc 80 kilo

Comment

600 is misschien nog zo gek niet. Komt overeen met 2,4ml test. Dan heb je op elke potje van 10ml uiteindelijk 0,4ml speling, en hoef je in het ergste geval niet te gaan kutten omdat je uiteindelijk net niet uit komt met de inhoud van het potje.

Omdat 750 geen 750 is maar minder en het makkelijker meten is gezien test e standaard op 250 mg de ml is.
            Zijn 5ml spuiten niet op 0,1ml precies dan?

Of je zet ipv 600mg e7d, 500 e6d of e5d. Dan kun je 2ml spuitjes kopen.

_____

Maar dat gezegd hebbende is het voor een eerste kuur nog een stevige dosis. 250mg e4 of e5d lijkt me voor de eerste keer voldoende. Door tevens wat vaker kleinere injects te zetten, hou je je bloedwaarden ook wat stabieler, en naar het schijnt doet dat ook minder pijn. Het nadeel is alleen dat je vaker pijn hebt. :')
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
              600 is misschien nog zo gek niet. Komt overeen met 2,4ml test. Dan heb je op elke potje van 10ml uiteindelijk 0,4ml speling, en hoef je in het ergste geval niet te gaan kutten omdat je uiteindelijk net niet uit komt met de inhoud van het potje.

Zijn 5ml spuiten niet op 0,1ml precies dan?

Of je zet ipv 600mg e7d, 500 e6d of e5d. Dan kun je 2ml spuitjes kopen.

_____

Maar dat gezegd hebbende is het voor een eerste kuur nog een stevige dosis. 250mg e4 of e5d lijkt me voor de eerste keer voldoende. Door tevens wat vaker kleinere injects te zetten, hou je je bloedwaarden ook wat stabieler, en naar het schijnt doet dat ook minder pijn. Het nadeel is alleen dat je vaker pijn hebt. :')
              Ik denk dat OH bedoelt dat practich alle Test-E ondergedoseerd is. Dus 180-200mg/ml in plaats van 250mg/ml.
              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Ik dacht
                Als ik 3 potjes haal.. Met elk potje doe je met 500 mg per week.. 5 weken dus uiteindelijk na mijn 12 weekse kuur heb ik voor 3 weken over dus ik dacht die 1500 mg die ik dan over zou hebben gooi ik bij mijn kuur erbij van 12 weken.. Dan houd ik uiteindelijk maar 300 mg over waar ik nog mee zou kunnen schommelen eventueel.. Dat betekent dus 600 mg p week en dan 300 mg over houden met 3 test e flesjes.. Snap je? ��

Comment

Ik dacht
                  Als ik 3 potjes haal.. Met elk potje doe je met 500 mg per week.. 5 weken dus uiteindelijk na mijn 12 weekse kuur heb ik voor 3 weken over dus ik dacht die 1500 mg die ik dan over zou hebben gooi ik bij mijn kuur erbij van 12 weken.. Dan houd ik uiteindelijk maar 300 mg over waar ik nog mee zou kunnen schommelen eventueel.. Dat betekent dus 600 mg p week en dan 300 mg over houden met 3 test e flesjes.. Snap je? ��
                  Valt te snappen maar even een heel simpel voorbeeld :

Als iemand die nooit drank drinkt 1 fles bier drinkt word hij er anders van

Als iemand die elke dag drank drinkt dat doet word hij er niks anders van !

Het is je eerste kuur dus beter zet je gewoon niet te hoog in, results komen echt wel !

En bij een volgende kuur ga je gewoon lekker stacken met deca oid

Evt kun je test dan wat hoger gaan doseren

Comment

Test

Dus 500 is hoog genoeg voor eerste keer? Maar ik heb nog een vraag als je de eerste 2 weken meer injecteert 600-700 slaat je test dan sneller in? Of blijft dat pas inslaan na 3-4 weken ?

Comment

http://forum.bodynet.nl/anabolen/491...rekenwerk.html

Misschien moeilijk en veel leeswerk maar probeer het eens te begrijpen en dat kun je gebruiken om een frontload uit te rekenen
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Dus 500 is hoog genoeg voor eerste keer? Maar ik heb nog een vraag als je de eerste 2 weken meer injecteert 600-700 slaat je test dan sneller in? Of blijft dat pas inslaan na 3-4 weken ?
                        500 is genoeg voor een eerste x !

Zorg dat verhoging mogelijk blijft en zorg dat je training, voeding en rust optimaal zijn !

Zelf ging ik voor de 500 mg in 2 x , puur omdat ik betere ervaringen heb met 2 x pw dan 1x pw

Wat betreft het verhogen ( frontload ) zie de post van laurann hierboven

Comment

Iemand een idee voor frontloaden? Als ik 500 mg in de week zou doen?

Comment

Iemand een idee voor frontloaden? Als ik 500 mg in de week zou doen?
                            *uch*

http://forum.bodynet.nl/anabolen/491...tml#post905433
                            Last edited by scoobydoo; 31-05-2012, 09:23.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Te lui om te rekenen ??

Comment

Ben benieuwd naar foto's op 5% dat is klaar voor wedstrijden...?
                                Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X