lekken van test/deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

is normaal bro , altijd even met je vinger een watje op je injecteer plek houden zodat de olie er in blijft zitten en eventueel een plakkertje.

Comment

Lastige kerel,

Ok,
      Hou voor de kortste ester (Test E) een vaste dag, net zoals je nu doet.
      Zet dan de Deca Norma, wanneer jou dat t beste uitkomt.

Zet dan wanneer het niet uitkomt ivm werk (1xpw), deze 2 toch tegelijk.

Je basis is de testosteron, je Deca is de bijstof.
      Ga niet klooien (wisselen in dagen) met je basisstof, ik mag aannemen dat je geen decadick wilt?

Dus: zet telkens op dezelfde dag je Test E.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Lastige kerel,

Ok,
        Hou voor de kortste ester (Test E) een vaste dag, net zoals je nu doet.
        Zet dan de Deca Norma, wanneer jou dat t beste uitkomt.

Zet dan wanneer het niet uitkomt ivm werk (1xpw), deze 2 toch tegelijk.

Je basis is de testosteron, je Deca is de bijstof.
        Ga niet klooien (wisselen in dagen) met je basisstof, ik mag aannemen dat je geen decadick wilt?

Dus: zet telkens op dezelfde dag je Test E.
        bedankt voor de duidelijke uitleg.zo ga ik het doen

Comment

Denk je ook aan je olienoten, oftewel je testikels?

HCG?

Comment

Denk je ook aan je olienoten, oftewel je testikels?

HCG?
            ik kuur maximaal 10 weken.ik heb nolvadex voor evt erbij en sowieso erna.

Comment

Gebruik in bodybuilding

Eigenschappen

Humaan choriongonadotrofine kan omschreven worden als een enigszins vreemd hormoon. Het komt alleen voor in de placenta van zwangere vrouwen. Voor vrouwen zijn er weinig toepassingen, maar voor de mannelijke bodybuilder/sporter heeft het één interessante eigenschap. Het kan namelijk de actie van luteïneserend hormoon (LH) in het lichaam nabootsen. LH is een hormoon dat door de hypofyse wordt vrijgegeven en signalen stuurt naar de testikels zodat deze testosteron gaan produceren. De geslachtshormonen in het lichaam werken via een negatief feedback-systeem, waarbij er bij een teveel aan geslachtshormonen (zoals androgene anabole steroïden en oestrogenen) een signaal gestuurd wordt naar de hersenen om de afgifte van LH te stoppen. Tijdens langdurende kuren, waarbij testosteron voor aanzienlijk lange tijd onderdrukt wordt, zal een mannelijke gebruiker een atrofie van zijn testikels gaan opmerken, wat betekend dat ze zullen krimpen omdat ze op dat moment niet normaal functioneren. Door het toedienen van een LH-nabootsend middel, gaan de testikels weer functioneren, wat toelaat dat ze hun normale omvang behouden. In bodybuilding is dit het belangrijkste gebruik van HCG.

Pregnyl Organon

Aangezien het tot op zekere hoogte testosteron kan vormen in het lichaam, kan het voor een zeker verbetering van prestaties zorgen, maar meestal is dit effect niet zeer groot. De bijwerkingen die gepaard gaan met het gebruik van HCG (meestal androgene, zoals extreme acne), het minimale effect, de kosten in vergelijking met de meer doeltreffende steroïden, enzovoort, zal atleten meestal weerhouden om het middel voor dit doel te gebruiken. Bovendien kan het opgespoord worden in tests bij atletische wedstrijden, dus de meesten zullen er ver van wegblijven. Maar voor de serieuze steroïdengebruiker is HCG een bijna essentieel onderdeel van de kuur. Vanwege het effect op de testikelgrootte, kan het helpen bij het herstel van de natuurlijke testosteronvorming, omdat de eerste natuurlijke signalen dan onmiddellijk zullen zorgen voor een grotere hoeveelheid testosteron in het lichaam. Het is voor de bodybuilder van cruciaal belang om het natuurlijke testosteron na een kuur met anabole steroïden zo snel mogelijk terug op normaal niveau te brengen, om de gewonnen spiermassa voldoende te behouden. Zonder een snelle terugkeer van het normale natuurlijke testosteronniveau, is het bijna niet mogelijk om de verworven spiermassa grotendeels te behouden.
              Het nadeel is dat ook HCG onderdrukkend is voor het natuurlijke testosteron, omdat het in de plaats komt van LH. LH is niet de eerste stap in de keten van het proces, het wordt aangemaakt in de hypofyse als respons op gonadotropin releasing hormoon (GnRH), wat afgescheiden wordt vanuit de hypothalamus. En aangezien een LH-nabootsend middel exogeen wordt toegediend, zal het negatieve feedback signaal dat naar de hypothalamus gaat, nog steeds de stopzetting van de GnRH productie veroorzaken, en dus zal er geen natuurlijke LH worden geproduceerd. Dit is de reden waarom het product altijd gebruikt wordt in combinatie met een potente oestrogeen receptor antagonist zoals Clomid of Nolvadex. Wanneer het androgeenniveau in het lichaam is gedaald, zullen deze antagonisten zorgen voor een lagere oestrogene reactie, wat een steroïdentekort creëert dat de hypothalamus signaleert om te beginnen met de aanmaak van GnRH. Wanneer dit het geval is, zal na de HCG-therapie de testikelgrootte weer normaliseren en kort daarna kan de natuurlijke testosteronaanmaak dan terug tot een normaal niveau stijgen. Maar om die reden is het van cruciaal belang dat gebruikers weten dat, hoewel HCG essentieel is tijdens en na een lange kuur, het na een kuur niet mag worden gebruikt zonder er Clomid of Nolvadex naast te nemen. HCG-gebruik moet ook ten minste twee weken vóór het einde van de Nolvadex/Clomid kuur stopgezet worden, anders zal het het natuurlijke testosteron zelf onderdrukken. Het is ook belangrijk om te vermelden dat langdurig gebruik van HCG, met name aan hoge doseringen, de testikels ongevoelig kan maken voor het effect van LH, waardoor de gebruiker weer staat waar hij begon.
              Aan het gebruik van Pregnyl zijn ook enkele bijwerkingen verbonden; bepaalde androgene verschijnselen zoals acne kan men verwachten en er is een risico op haaruitval en prostaathypertrofie. In de meeste gevallen zal dit middel echter gebruikt worden voor 3 tot 4 weken, zodat deze bijwerkingen zich niet in ernstige mate manifesteren. Er zal ook wat opstapeling van oestrogeen zijn, maar aangezien de gebruiker Clomid of Nolvadex moet gebruiken, mag dit niet voor problemen zorgen. Daarnaast moet men er zich van bewust zijn dat HCG een vruchtbaarheidsmedicijn is, waardoor een verhoogde bloeddruk en bloedstolling kan optreden.

Comment

Nu weet je wat het is..

10 weken maar? Betekend wel dat je testikels 10 weken krimpen, en dus zelf geen testosteron aanmaken.
                Ik adviseer je toch, om 800 tot 1000iu per week HCG te zetten, zolang je de testosteron zet.

Wat je met dit advies doet, is geheel jouw keuze..

Comment

En denk tijdens een kuur ook eens aan bv Proviron (Mesterolon).
                  Jezelf goed inlezen kerel.

Tenslotte wordt Proviron ook gebruikt tijdens een kuur met bepaalde hormonen zoals nandrolon, waarbij er een duidelijk gebrek is aan androgene kenmerken, of misschien met 5-alfa gereduceerde hormonen die niet dezelfde affiniteiten hebben die DHT heeft. Dergelijke stoffen, in het bijzonder trenbolon en nandrolone, zijn bekend om het verminderen van het libido.

Comment

Nu weet je wat het is..

10 weken maar? Betekend wel dat je testikels 10 weken krimpen, en dus zelf geen testosteron aanmaken.
                    Ik adviseer je toch, om 800 tot 1000iu per week HCG te zetten, zolang je de testosteron zet.

oke,hartelijk dank.ik ga me beraden.

Comment

Nu weet je wat het is..

Om nog even terug te komen daarop.
                      Ik heb besloten om geen HCG mee te laten lopen.
                      Ik heb mij laten voorlichten door een professionele wedstrijdbodybuilder en tevens mijn supplier.Hij zegt het volgende:" hcg dient ervoor om je eigen hormoonhuishouding na een kuur weer op gang te helpen, neem je dit ook te veel tijdens je kuur dan raakt je lichaam er aan gewend en doet het niets meer op het moment dat je het juist nodig hebt".
                      Ik geloof en vertrouw hem volkomen.
                      Maar evengoed bedankt voor je advies knulletje.We zijn er op dit forum om elkaar te helpen.
                      Ik zit er trouwens over te denken om een log te starten met mijn ervaringen.

Comment

Test E altijd 2 wkn langen doortrekken dan Deca......standaard m8. Had je moeten weten.

kuur moet dus zijn 10 wkn deca, 12 teste

Waar is toch die hardcore standaard oldskool info. gebleven

" hcg dient ervoor om je eigen hormoonhuishouding na een kuur weer op gang te helpen, neem je dit ook te veel tijdens je kuur dan raakt je lichaam er aan gewend en doet het niets meer op het moment dat je het juist nodig hebt".
                        ooh dear, contradictio in termenis, wel de mooiste die ik tijden heb gzien..... geef de voorzet GiX maakt m af.

Treffer Holland 3-0

Dus ff wachten op GiX
                        Last edited by onderhandelen; 14-06-2012, 15:52.
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

BS. Dat heeft een wedstrijdbodybuilder nooit tegen jou gezegd.
                          Ik ga er niet eens verder op in.
                          Zoek het maar uit dan.. Bye bye.

BTW, ik weet het natuurlijk na meer dan 25jaar gebruiken nog niet he.

Comment

BS. Dat heeft een wedstrijdbodybuilder nooit tegen jou gezegd.
                            Ik ga er niet eens verder op in.
                            Zoek het maar uit dan.. Bye bye.

BTW, ik weet het natuurlijk na meer dan 25jaar gebruiken nog niet he.
                            Letterlijk citaat van hem.
                            Jullie hebben blijkbaar een andere mening
                            Ik snap trouwens niet waarom je zo geiriteerd doet.Ik bedank je toch netjes voor je advies?
                            Maargoed,bye,bye it is then...

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                              Test E altijd 2 wkn langen doortrekken dan Deca......standaard m8. Had je moeten weten.

kuur moet dus zijn 10 wkn deca, 12 teste

Waar is toch die hardcore standaard oldskool info. gebleven

ooh dear, contradictio in termenis, wel de mooiste die ik tijden heb gzien..... geef de voorzet GiX maakt m af.

Treffer Holland 3-0

Dus ff wachten op GiX
                              Oke hobbyhoer,ook jij bedankt.Ik wacht het verder af.Ik ben er blij mee want alle info is welkom!

Comment

Beste kerel, ik ben niet geiriteerd.
                                Maar ik kan er met mn pet niet bij dat: jij niet begrijpt dat je niet alleen met n bbr te maken hebt maar ook met n dealer van jouw spullen..

Ffies simpel met mij meedenken ok?
                                Waarom zou hij jou niet adviseren om HCG mee te laten lopen?

Juist omdat hij de dealer is!
                                Vergeet niet dat de tijd die je nodig hebt om weer op te starten, verlies tijd is..
                                Dus dan verlies je onnodig spiermassa.
                                Wat betekend dat?
                                Dat jij snel weer naar de dealer moet voor n nieuwe kuur, en dat het vele malen langer duurt voor je bent waar jij wezen wilt.
                                Dan kan er meer verkocht worden????

Snappie?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X