lekken van test/deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lekken van test/deca

goedendag,

ik ben gisteren begonnen met een kuur.500mg test E(2ml) en 400mg deca(4ml).voor 10 weken aansluitend nolva.
    nu heb ik er voor gekozen om1 x per week te prikken en dan dus in twee x.eerst heb ik de 2ml test gezet en toen de 4ml deca.dat ging allemaal heel soepel en pijnloos.
    nou werd ik vanochtend wakker en zag tot mijn schrik best een grote lichtgelige vlek in mijn bed op de de hoogte van de bil waar ik geprikt heb.
    is er nou een heleboel olie teruggevloeit of zou het gewoon wat vocht zijn?
    ik heb geen idee,is er iemand die hier wat over kan zeggen of hier ervaring mee heeft?
    ik hoor het graag ,want ik zou goed balen als een groot deel van de roids verloren zou zijn....
    verder heb ik nauwelijks last van pijn in mijn bil.

lees ff de forum regels maat!

voor de rest geen idee, klink iig niet helemaal lekker.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

heb jij 100mg deca dan? hmmm.... 4ml is een redelijke drup. Huid flink opzij trekken dan de spuit er in en na het zetten trekt de huid over het gaatje. Dan blijft de olie er beter in zitten. Zet je ook wel diep genoeg? minimaal 3 cm......
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by AnonyMouse View Post
        goedendag,

ik ben gisteren begonnen met een kuur.500mg test E(2ml) en 400mg deca(4ml).voor 10 weken aansluitend nolva.
        nu heb ik er voor gekozen om1 x per week te prikken en dan dus in twee x.eerst heb ik de 2ml test gezet en toen de 4ml deca.dat ging allemaal heel soepel en pijnloos.
        nou werd ik vanochtend wakker en zag tot mijn schrik best een grote lichtgelige vlek in mijn bed op de de hoogte van de bil waar ik geprikt heb.
        is er nou een heleboel olie teruggevloeit of zou het gewoon wat vocht zijn?
        ik heb geen idee,is er iemand die hier wat over kan zeggen of hier ervaring mee heeft?
        ik hoor het graag ,want ik zou goed balen als een groot deel van de roids verloren zou zijn....
        verder heb ik nauwelijks last van pijn in mijn bil.
        Waarom in 2x?, 6ml past in n 5ml spuit.

En ja origineel Deca van Norma is 100mg/ml.
        Last edited by Knulletje; 12-06-2012, 15:10.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Waarom in 2x?, 6ml past in n 5ml spuit.

En ja origineel Deca van Norma is 100mg/ml.
          ow okee. ik heb altijd fake... euhh UG... 200mg/ml.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Waarschijnlijk olie.. heb na het zetten ook dat er wat uitvloeit...

Norma deca is overigens wel lekker
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

klopt,ik heb het bovengenoemde merk deca.
              tsja,2x omdat ik 6ml echt heel veel in 1 x vind.maar misschien moest ik het maar gewoon proberen.(heb de 5ml spuit)
              heb geprikt met 0,8 x 40.wel volledig erin.
              heb de huid niet weggetrokken(glutes)en ook vrijwel meteen eruit gehaald nadat de spuit leeg was.
              misschien dat er daarom toch olie s'nachts uitgevloeit is....(eerste paar uur iniedergeval niets,want er zat nix in mijn boxer)

Comment

Originally posted by AnonyMouse View Post
                klopt,ik heb het bovengenoemde merk deca.
                tsja,2x omdat ik 6ml echt heel veel in 1 x vind.maar misschien moest ik het maar gewoon proberen.(heb de 5ml spuit)
                heb geprikt met 0,8 x 40.wel volledig erin.
                heb de huid niet weggetrokken(glutes)en ook vrijwel meteen eruit gehaald nadat de spuit leeg was.
                misschien dat er daarom toch olie s'nachts uitgevloeit is....(eerste paar uur iniedergeval niets,want er zat nix in mijn boxer)
                Als jij zeker weet dat je in de gluteus maximus hebt geinjecteerd, vind ik het raar dat er uren later wel olie terug vloeit.
                Na het injecteren heel even laten zitten, en dan snel eruit trekken, even drukken op de spuitplaats (niet met alcohol deppen) en klaar.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Als jij zeker weet dat je in de gluteus maximus hebt geinjecteerd, vind ik het raar dat er uren later wel olie terug vloeit.
                  Na het injecteren heel even laten zitten, en dan snel eruit trekken, even drukken op de spuitplaats (niet met alcohol deppen) en klaar.
                  ah,ik heb dus wel mijn alcoholdoekje erop gedrukt.
                  tegen evt bloed.misschien maar niet meer doen.
                  en ja,ik heb zeker in mijn gluteus maximus geprikt.
                  ik zal alle tips voor de komende x gebruiken.alvast bedankt!
                  nu maar hopen dat er niet teveel test/deca uit is gelopen...

Comment

ik ben 1.85 lang ,weeg 83 kilo met ongeveer 15% viezigheid.
                    ik begon twee jaar geleden met gewichten te trainen.ik woog toen 77 kilo en was mager.heb dankzij mijn inzet (minimaal 4 x per week trainen en goed eten) en deze site 6 kilo weten te pakken.
                    Denk je niet dat het te vroeg is om hieraan te beginnen?

Comment

heb er geen last van gehad, vind het wat vreemd dat uren later de vloeistof eruit zou lopen..
                      ik heb zelfs niet gehad dat het eruit liep net nadat ik had geprikt..
                      wat ik deed was HEEL rustig de vloeistof injecteren en de naald er nog een tientallen secondes erin laten zitten en dan rustig eruit trekken...
                      effe alcoholdoekje erop en klaar is kees, en ik heb nog niet gehad dat de vloeitstof eruit loopt...

weet je zeker dat je niet gepist heb in je bed?
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
                        Denk je niet dat het te vroeg is om hieraan te beginnen?
                        dat weet ik wel zeker .
                        maar ik ben 37 en zit goed met voeding en training.weet natuurlijk ook wel dat er "natural"nog veel meer uit te halen was.
                        maargoed,heb er lang over nagedacht en ik wil het gewoon op deze manier doen.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          heb er geen last van gehad, vind het wat vreemd dat uren later de vloeistof eruit zou lopen..
                          ik heb zelfs niet gehad dat het eruit liep net nadat ik had geprikt..
                          wat ik deed was HEEL rustig de vloeistof injecteren en de naald er nog een tientallen secondes erin laten zitten en dan rustig eruit trekken...
                          effe alcoholdoekje erop en klaar is kees, en ik heb nog niet gehad dat de vloeitstof eruit loopt...

weet je zeker dat je niet gepist heb in je bed?
                          Hahahaha!
                          ja dat weet ik zeker!
                          maar bedankt voor het meedenken

Comment

Idee om 2x in de week te gaan zetten... pas het ook normaal in je spuitje.. en beter voor je bloedwaardes. Aangezien het prikken niet vervelend vond.
                            Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                              Idee om 2x in de week te gaan zetten... pas het ook normaal in je spuitje.. en beter voor je bloedwaardes. Aangezien het prikken niet vervelend vond.
                              dat is misschien een goed idee.dan hoef ik"maar"3ml per x te zetten.
                              probleem is dat dat niet altijd gaat lukken deze komende 10 weken.
                              ik werk in de luchtvaart en ben regelmatig op reis.ik wil en durf geen roids mee te nemen ivm luchthavenchecks.
                              dus misschien kan ik het afwisselen.2x per week als het kan.dan volledige dosis 1 x per week als ik op reis moet.
                              iemand hier ervaring mee.is dat gek of ongewenst?

oja,die plek in mijn bed was gewoon een grote zweetplek kwam ik achter.paniek om nix.ik ben sinds mijn eerste inject(2 dagen geleden) behoorlijk aan het zweten s'nachts.echt drijfnat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X