lekken van test/deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by AnonyMouse View Post
    Jullie hebben blijkbaar een andere mening
    mening, mening waar is de mening....is dat hetzelfde als een iiiiiiii....mago ?

Originally posted by AnonyMouse View Post
    Oke hobbyhoer,ook jij bedankt.Ik wacht het verder af.Ik ben er blij mee want alle info is welkom!
    k zou test e echt 2 wkn langer doortrekken en wat knul zegt. Verder zou ik een kikker starter nemen anders wordt het een laaaaaaanggge zit, alvorens je wat merkt.

Oops die hoeeer wordt doer he!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      mening, mening waar is de mening....is dat hetzelfde als een iiiiiiii....mago ?
      Gaat ie lekker?

k zou test e echt 2 wkn langer doortrekken en wat knul zegt. Verder zou ik een kikker starter nemen anders wordt het een laaaaaaanggge zit, alvorens je wat merkt.
      ga ik zeker overwegen voor de volgende x

Oops die hoeeer wordt doer he!

misschien tijd om naar bed te gaan?

Comment

Najib Amhali.

@ ts
        Hcg imiteert LH inderdaad. De receptoren daarvoor moeten juist geprikkeld blijven worden door hcg toediening om de boel op grootte te houden. Hcg in de nakuur is gewoon onzin. Wil het hele verhaal best aan je uitleggen als dat per se moet voor je het snapt, maar heb het idee dat je toch niet gaat luisteren, en dan vind ik het nogal zonde van mijn tijd.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Najib Amhali.

@ ts
          Hcg imiteert LH inderdaad. De receptoren daarvoor moeten juist geprikkeld blijven worden door hcg toediening om de boel op grootte te houden. Hcg in de nakuur is gewoon onzin. Wil het hele verhaal best aan je uitleggen als dat per se moet voor je het snapt, maar heb het idee dat je toch niet gaat luisteren, en dan vind ik het nogal zonde van mijn tijd.
          Ik denk dat hij het niet eens leest Gen, ik probeerde dat al 2 pagina's uit te leggen.
          En ik had er nog wel 10 pagina's aan willen besteden, maar je praat tegen de muur. En hij heeft al besloten, om het niet te doen.
          Om n reden, die niet bestaat. (dat heeft die wedstrijd bbr echt niet zo gezegd)
          Dus, hij zal ook niet naar hem hebben geluisterd, neem ik aan.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Najib Amhali.

Wil dr x naar toe die kerl is altijd heeeul snel uitverkocht, zwaar irri. :S
            We like it

Comment

@ knulletje
              Dat denk ik ook, en op basis van de reacties die hij jouw geeft, heb ik ook niet meteen het hele verhaal uitgelegd. Wil iedereen best helpen, maar mijn tijd verdoen vind ik zonde.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

@ GeneralIx en @ Knulletje,

Ik stel het wel degelijk op prijs dat jullie met mee meedenken.En jullie hebben goede argumenten
                Ik ga mij verder inlezen...

Comment

Akkoord, dat klinkt als een goed plan.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X