Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (JTB @ Dec. 29 2004,11:49)]als je geen energie hebt is je licham moe of je voedingspatroon niet correct. Als je je lichaam dan kunstmatig energie gaat geven is dit nadelig voor de spiergroei.
Just my 2 Cents
Sluit ik me helemaal bij aan.
Geniet even van wat rust en dan komt het wel weer goed.
Misschien heb je wel gewoon tekenen van overtraining, en ga je ook nog eens boosters nemen. Die je eigenlijk gewoon nog meer uitputten.
Zou dus gewoon even lekker rustig aan doen
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (Etem @ Dec. 29 2004,14:56)]ik zal effe tot 3 januari gaan rusten en daarna als het weer niet lukt met dat energie ga ik effe verschillende soorten boosterdrankjes proberen.
bedoelen jullie met efederine arsan???
wat mag het dosis zijn???
dus ookal heb je geen energie op 3 januari dan ga je zomaar weer aan de boosters weet je wat jij zou moeten doen als het zo is naar de doktor lijkt mij het beste
je kan wel boosters nemen maar als die zijn uitgewerkt voel je je eigen alleen maar meer klote en je zult steeds meer boosters nodig hebben
en wat doe je aan je voeding?
laat me weten
greetz kevin!!!!
Benchpress 8 x 160 kg
Legpress 10 x 400 kg
Deadlift 1 x 275 kg
_
smorgens 4 snee bruine boterhammen met kalkoen en of kipfile.
en rond 12 uur eet ik nog eens 4 boterhamen met kalkoen  file
en rond 2 uur eet ik rijst met kipfile en een beetje groente
en rond 4 uur neem ik een proteine shake met brinta
en rond 6 uur neem ik 1 banaan en 3 snee bruin brood met gekookte ei 3 zonder eigeel en 1 met eigeel.
na trainen neem ik een proteine shake met 4 lepel brinta er in en een half uur later eet ik een
4 sneetje's brood met honing of vlees en een  potje kwark
Ik zou wat meer fruit eten, 2 stuks per dag minimaal. Je zegt dat je een klein beetje groente eet. Dat mag een ruime hoeveelheid worden, minimaal 200 gram.
Je vetten zitten erg laag. Je kan die ei-gelen gewoon opeten, die hoef je niet weg te gooien. Denk er ook eens aan om wat noten/vette vis/lijnzaadolie toe te voegen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment