Energie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Energie

hoi allen,

weet iemands een goed werkende energie pil???
    ik gebruik een lpg tje meestal voor trainen (liquid gruana of zo iets )

maar het helpt echter niet het laatste tijd.
    en ik wordt sneller moe en weet niet hoe het in elkaar zit misschien door de kou of zo iets??
    heeft misschien iemand van jullie ook het zelfde klachten?

groetjes

Zit 'm in de maand, denk ik. Ik heb er momenteel ook een beetje last van. Ik zou zeggen: voorlopig ff geen pillen en eerst een weekje rust. Vanaf 3 januari weer knallen en slopen!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik had ook zo iets gehoord in het sportschool maar ik dacht dat misschien heeft iemand raad voor me, maar ik ga het effe probren beetje rusten en daarna keihard er weer tegen aan.
      bedankt voor je raad

Groeten

Comment

Boosters helpen heel goed! Heb ze in het verleden gebruikt en ze doen echt hun werk

Het kan ook niet anders. Er zit per pilletje 200 mg Cafeïne in

Aquiles

Comment

booster???
          kan ik dat op het net vinden???
          en wat is het merk?

Comment

Met booster bedoeld hij een energiegevend drankje,
            worden meestal aangeprezen als vetburners. Zitten meestal stoffen in als caffeine en guarauna en bij sommige ook nog ephdrine of Ma Hu Hang. Dit zijn stoffen die energie geven.

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik zou van die boosters af blijven voor je het weet kan je niet meer zonder om dat energie gevoel te hebben, gewoon een weekje rusten zoals Mr symmetrie aangaf .
              Kan ook aan je voeding liggen, drink je veel koffie of weinig water

Grtz
              stil growing

Comment

De belangrijkste tips heb je al gehad. Mocht je per se extra energie willen voor de trainen zou ik ephedra nemen. Het is wel verboden, maar er is nog zeer makkelijk aan te komen.

Let wel op de dosis, niet te hoog nemen. Zoek ff uit tot welke hoeveelheid je het het beste kan nemen.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

als je geen energie hebt is je licham moe of je voedingspatroon niet correct. Als je je lichaam dan kunstmatig energie gaat geven is dit nadelig voor de spiergroei.

Just my 2 Cents
                  Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Welja, iemand meteen ff ephedra aanpraten, terwijl het lichaam niet meer wil! Kun je een hartaanval van krijgen!
                    De sportschool binnenlopen geeft mij al dermate veel energie, als ik al die ijzers hoor en ruik, dat ik echt niets extra's nodig heb. Geen fut = rust nemen!
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Dec. 29 2004,11:52)]Welja, iemand meteen ff ephedra aanpraten, terwijl het lichaam niet meer wil! Kun je een hartaanval van krijgen!
                      De sportschool binnenlopen geeft mij al dermate veel energie, als ik al die ijzers hoor en ruik, dat ik echt niets extra's nodig heb. Geen fut = rust nemen!
                      Komop Mr. Symmetrie, lees mijn post nog eens goed!

1. ik praat hem geen ephedra aan.
                      2. je kunt een hartaanval krijgen van ephedra op lange termijn en met een zéér hoge dosis.

Vandaar dat ik ook zeg dat je eerst uit moet zoeken welke dosis geen kwaad kan.
                      Ik ben er niet voor om het te gebruiken, vandaar dat ik ook zeg dat hij de meeste tips al heeft gehad. En als hij per se energie wil voor de training hij het zou kunnen nemen.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Of zoek een trainingsbuddy die je hier en daar kan aanmoedigen!

Aquiles

Comment

helemaal mee eens als je lichaam moe is moet je er niet permanent energie bij douwen dan raakt het daar aangewend en dan heb je alleen nog maar meer nodig
                          gewoon ff een weekje geen pillen geen sport dan zal je misschien nog wel afkick versijnselen krijgen hoor maar daar moet je door heen
                          Who's the Chef

Comment

ik zal effe tot 3 januari gaan rusten en daarna als het weer niet lukt met dat energie ga ik effe verschillende soorten boosterdrankjes proberen.
                            bedoelen jullie met efederine arsan???
                            wat mag het dosis zijn???

Comment

redbull help ook
                              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X