NOS doet verslag over doping

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by budybuilder View Post
    ipv zich bezig te houden met 13 jarige kindjes die blowen op de schoolplein, wiens schooltasjes en die achterlijk lelijk nektasjes volzitten met wiet en hasj te controleren en af te pakken doen ze dit...... lol

aas horen bij bodybuilding en geen een enkel andere sport dus het is best dikke bs om dat af te schaffen...

als je tog aan die aas controles begint, klinkt als onzin... maar: bodybuilding sportscholen zoals kneets etc, niet doen en fitnesscentras wel daar lopen al die cooldudes en beachboys winstrol tabs te snoepen als m&ms voor de show om wijs te doen bij de chicks

iemand mee eens?
    ik niet iig, hoezo ga je onderscheid maken, echte BB wel en neppers niet?? gaan we dat ook doen voor andere shizzle, speed alleen voor gabbers, xtc alleen voor hippies en hasj alleen voor marrokanen?
    nee of je verbiedt het voor allen of voor niemand, maar die controles gaan er nooit doorkomen in nl gok ik zo.
    ze kunnen wel meer willen, maar dit zie ik echt niet gebeuren, zelfs voor preventief fouilleren zijn regels, laat staan dat ze je verplicht in een potje laten plassen.

Btw met vechtsporten/wielrennen/rugby/american football/schaatsen etc. wordt inderdaad geen as/doping gebruikt het is echt alleen maar in de BB

Comment

Originally posted by quibus View Post
      ah oke, zoals ik al zei ik heb er niet echt veel verstand van, maar moet je dan blijven tot je gepist hebt ofzo.......ik meen het serieus ik kan dit gewoon echt bijna niet geloven.
      In nl mag je voor eigen gebruik, coke,pillen,speed etc, bij je hebben, hoe de fuck willen ze dan AS wat je notabene al hebt ingenomen wel verbieden.
      Inderdaad, ze nemen er een paar gasten uit, soms moet gewoon heel het krachthonk pissen. En dan blijf je daar tot je gepist hebt. Weiger je dit wordt je onmiddellijk positief bevonden en volgt een zware boete en sanctie... Weet niet hoe de wet is in Nederland maar dacht dat je daar voor eigen gebruik mag bezitten? Hier in belgie is dealen EN bezit strafbaar ookal gaat het om heel kleine hoeveelheden...

Comment

Das toch te absurd, moet je naar je werk ga je eerst even snel trainen, moet je daar pissen van die gasten, lekker als het niet lukt en je bent te laat op je werk.
        Maar goed dat ik het absurd, belachelijk vond etc. had ik al eens gezegd denk ik

Comment

Je bent niet de enige die het absurd vind. Wiet paffen en helemaal KO gaan op de alcohol kan allemaal en word zelden bestraft, maar wie een kuurtje zet en betrapt wordt krijgt een boete die niet om aan te zien is en word verbannen uit een sportschool.... Dat jij te laat komt op je werk is jouw probleem en niet dat van hun, dat is zo wat de mentaliteit van dopingcontroleurs...

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            Igg niet in een sportschool
            Dan zal ik je maar niet uit die droom halen
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

ik niet iig, hoezo ga je onderscheid maken, echte BB wel en neppers niet?? gaan we dat ook doen voor andere shizzle, speed alleen voor gabbers, xtc alleen voor hippies en hasj alleen voor marrokanen?
              nee of je verbiedt het voor allen of voor niemand, maar die controles gaan er nooit doorkomen in nl gok ik zo.
              ze kunnen wel meer willen, maar dit zie ik echt niet gebeuren, zelfs voor preventief fouilleren zijn regels, laat staan dat ze je verplicht in een potje laten plassen.

Btw met vechtsporten/wielrennen/rugby/american football/schaatsen etc. wordt inderdaad geen as/doping gebruikt het is echt alleen maar in de BB
              goed lezen voor je antwoord, ik zei aas HOREN alleen bij BB en geen enkel andere sport.
              maar helaas worden ze in bijna elke topsport gebruikt. waarom helaas? omdat het vals spelen is.
              in bb is het geen vals spelen want bb en aas horen nou eenmaal bij elkaar.

Comment

Wielrenners gebruiken niks hoor, ik heb dat zelf gezien dat ze dat zeiden op de tv als er werd gevraagd of ze doping hebben gebruikt.

Comment

goed lezen voor je antwoord, ik zei aas HOREN alleen bij BB en geen enkel andere sport.
                  maar helaas worden ze in bijna elke topsport gebruikt. waarom helaas? omdat het vals spelen is.
                  Dus je kan geen BB doen zonder aas?Ik snap dat voetballen zonder bal niet echt kan, maar BB zonder aas, BB zonder halters etc kan niet, maar BB zonder aas kan makkelijk.

Comment

Ok leg mij eens uit waarom het dan wel bij BB hoort, strikt genomen horen AAS alleen bij mensen met groeiproblemen of met een twekort of geen test aanmaak, medische redenen dus.
                    En de redenatie vind ik helemaal kul, bij BB is het ook valsspelen maar omdat op topnivo iedereen het doet moet je wel, bij wielrennen win je ook niet meer hoor zonder epo of andere shit.

En voor de duidelijkheid je zegt AAs horen bij BB, als je dat echt vind wat vind je dan van BB die geen AAS gebruiken??

Ik lees wel goed hoor je stelling is alleen wat vreemd te noemen.

Comment

ja robbie, Ronnie Coleman was tot zijn 40ste naturel, hij begon pas aas te gebruiken toen zijn eigen testosteron waarden begonnen te dalen om zo op top niveau te blijven en nog een mr. Olympia titel te behalen

Comment

laat me het zo stellen:
                        heb je serieuze podium plannen en denk je ooit echt op top niveau te kunnen competen tegen de big guys moetje wel kuren.
                        hobby bodybuilder? of wedstrijd een keer in de jaar ofso? tuurlijk kan je dan naturel blijven

dus verschil is
                        top bber moet aas gebruiken wilt die een top bber blijven
                        toptennisser, sprinter etc hoeft niet persee te gebruiken om aan de top te blijven. helaas word er tog veel gebruikt...

Comment

Hoe kom je daar nou bij man, elke vorm van topsport wordt shizzle gebruikt om aan de top te blijven.
                          Alleen bij BB wordt er niet te moeilijk over gedaan en is het semi geaccepteerd, maar in bv het wielrennen wordt nog zwaarder gekuurd dan in BB.
                          In rusland krijgen talloze atleten vooral turnen etc. dianabol bij het ontbijt, en voor het slapen gaan.
                          En omdat iedereen AAS gebruikt op het olympia podium hoort het erbij, wat nou als ronnie en ze maten zeggen dat ze elke dag 5 gram coke snuiven, gaat dat er dan ook bijhoren, dat is toch net de omgekeerde wereld.

Comment

Nu ga je er wedstrijdBBers op topniveau bijhalen, maar dat is niet waar het om gaat, BB is een manier van leven, ik kan het niet eens een sport noemen maar dat terzijde, dus ja iedereen kan BB doen zonder aas, ik train ook al weet ik hoe lang zonder die troep, nee ben geen wedstrijdBBer en nee ook nooit de ambitie gehad, maar ik weeg toch ook gewoon 82 kilo met 14% dus waarom zou ik dan aas gebruiken?

Comment

82 kg en 14% en je noemt aas "troep"
                              denk dat ik bijna klaar ben met deze discussie
                              hoe oud ben je als ik je vragen mag?

en aan quibus, als jij alle hoop verloren hebt in topsporters denk ik dat je meer bij jezelf moet kijken hoeveel je lichaam naturel aankan voordat je denkt dat de enige uitweg om aan de top te zijn aas is. dat is alleen bij bodybuilding het geval, maar bij tig andere sporten ken je aan de top staan zonder aas.

Comment

Ja dan is aas toch troep, als ik zoveel spiermassa kan aanzetten zonder aas dan is het toch onnodig en ik train pas 7 jaar dus het bewijs dat het zonder kan.
                                En tuurlijk mag je dat vragen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X