Manieren om nieuwe spieren te behouden na een kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Manieren om nieuwe spieren te behouden na een kuur

Beste manieren om nieuwe spieren te behouden na een kuur!

-----------------------------------------------------------

1) Houd eiwit inname hoog.

2) Houd caloriën hoog (clean indien mogelijk om vetwinst tegen te gaan)

3) Verminder je training volume, maar stop nooit met trainen, misschien een extra dag rust ofzo de eerste paar weken van je nakuur.

4) Blijf bij lage reps/hoog gewicht en redelijk laag volume.

5) Creatine, 5-10g per dag

6) Glutamine 10-20g per dag

7) HCG (enorm verschil in nakuur herstel IMO)

8) Clomid, nolvadex

9) Veel slapen

10) Vermijd alcohol en andere recreatieve drugs (zeker drugs als mdma, coke, speed, ritalin, adderall, etc. Al is dit hopelijk niet eens een probleem voor je, maar ik dacht het er maar bij te vermelden).

11) Vermijd veel cardio

12) Neem op tijd een maaltijd, sla geen maaltijden over (altijd met eiwit, of het nu een shake of vaste voeding is... vaste voeding is echter altijd beter)

13) Neem ZMA 's nachts. Het verschil is waarschijnlijk minimaal maar het is geen slecht idee omdat ik een betere slaap ondervond, en als er in je voeding een zink tekort moest zijn dan kan dit je eigen testosteron verlagen.

Sommigen zeggen dat clen na een kuur anti-catabool kan werken, maar omdat ik er geen eigen ervaring mee heb en verder ook geen studies kon vinden die dat onderbouwen raad ik het niet aan of af.

greetz kevin !!!
    Benchpress 8 x 160 kg
    Legpress 10 x 400 kg
    Deadlift 1 x 275 kg
    _

Mooie info

Maar best vermeld je ook hoe hoog je eiwit-inname mag zijn.
    Ik heb gelezen dat een TE hoog eiwit-inname juist zorgt voor een daling van de testosteron.

Jeof
    If you wanna get big...
    You've got to eat like a pig!

Comment

je houd je eiwit inname rond de 2.5

greetz kevin!!!
      Benchpress 8 x 160 kg
      Legpress 10 x 400 kg
      Deadlift 1 x 275 kg
      _

Comment

2 tot 2,5 g eiwit per kg lichaamsgewicht
        Who's the Chef

Comment

ben jij die man op die foto!!

zoja volg ik het meteen op
          Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Bedoel je de HCG in de nakuur? Zo ja in welke hoeveelheden dan?

Comment

Dat dacht ik ook eerst te lezen, maar volgens mij is het tijdens de kuur hcg gebruiken. En dit is beter voor het herstel in de nakuur.

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (kevinlorenzini @ Jan. 05 2005,14:57)]Sommigen zeggen dat clen na een kuur anti-catabool kan werken, maar omdat ik er geen eigen ervaring mee heb en verder ook geen studies kon vinden die dat onderbouwen raad ik het niet aan of af.

greetz kevin !!!
                Clen werkt inderdaad anti-catabool na een kuur. Ik vind het echter een gemeen goedje, dat NOOIT IN PLAATS VAN nolva of clomid gebruikt mag worden. Het kan wel als toevoeging of ná de nakuur.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

idd knap stukje, dat van het trainingsgedeelte is wel goed, want blijven trainen zoals in de kuur gaat je tot overtraining leiden , best is een rustdag meer te nemen zodat het lichaam goed kan recupereren van de zware last die het kreeg tijdens de kuur

Grtz
                  stil growing

Comment

leuk stukje alleen denk dat ie nog beter is als je de bron er gewoon bijzet

Comment

Prima stukjes allemaal hoor, zeker leerzaam en goed dat je ze hier neer zet. Er zullen allicht mensen zijn die ze nog niet kennen. Maar als ik een stukje van een andere site, of in de geval ander board haal zet ik de bron er wel ff bij.

Bij deze: ze zijn uit de sticky's van dbb.com
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

had ze ook al gezien op dbb maar is een goed stukkie

Comment

hcg niet in een nakuur maar tijdens de kuur bv. 500 iu pw vanaf week 4-5 afhankelijk van de lengte van de kuur dan herstel je zowiezo beter met je nakuur.

en natuurlijk de bron jongens: dbb

ik vind het namelijk leuk want ik heb gezien hier dat er nog genoeg van kunnen leren op dit forum aangezien dat ze gebruiken dus wil ik natuurlijk dat ze het allemaal zo goed mogelijk doen want zelf heb ik ook vele kuurfouten gedaan.

greetz kevin!!!
                          Benchpress 8 x 160 kg
                          Legpress 10 x 400 kg
                          Deadlift 1 x 275 kg
                          _

Comment

Ligt het nu aan mij of wisten we dit al? Zijn leuke stukjes, hoor, Kevin, begrijp me niet verkeerd, maar dit board bevat erg veel kennis. Er 'lopen' hier kanjers rond van 110-140 kilo, die bijzonder veel (kuur)ervaring hebben. Jouw citaten zijn een welkome toevoeging, maar houd ons alstublieft niet voor onwetend!  

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ben het wel met Mr. Symmetry eens, de stukjes zijn zeker niet verkeerd maar al deze kennis is wel degelijk ruimschoots op het board aanwezig. Alleen verkiezen de meesten ervoor om die kennis gewoon in eigen woorden door te geven aan de mensen die het nodig hebben, in de topics met mogelijke kuren enzo.
                              Dat hier niet de sticky's staan die van een ander board gehaald zijn betekent niet dat het nieuws is natuurlijk...

Mede daarom is bronvermelding een goed idee als er gequote wordt, maakt het wat duidelijker allemaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X