dbol en winstrol kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iguana View Post
    Dat is een hele mond vol, zou je kunnen kappen met deze achterklap en me gewoon ff willen quoten.
    Zelfde dat je in een ander topic de discussie niet met mij aangaat maar een andere mod lastigvalt priveberichten over het betreffende onderwerp.
    Vanaf nu negeer ik alles van jou straal, je probeert over te komen als iemand die de sport half uitgevonden heeft en hebt overal commentaar op terwijl ik foto's van jou de zichzelf benoemde "kuurder" ben tegengekomen waar ik me echt hardop heb afgevraagd waar de fuck jij al die jaren mee bezig bent geweest..
    Gaat het wel goed met je kerel?
    Wat heb ik jou in hemelsnaam aangedaan, hm?
    Zou als ik jou was wat meer laid back geraken bro want wat je nu uitkraamt slaat werkelijk helemaal nergens op.
    TS mag hier topics openen om advies in te winnen. Zeggen dat hij lastig is is gewoon te krom voor woorden.
    In mijn ogen heeft hij niets verkeerd gedaan of gezegt en kunnen personen, die weten waar ze het over hebben, hem helpen.

Comment

Ik ken genoeg jongens in mijn omgeving die een stuk groter dan onze zelfbenoemde goeroe zijn, en nagenoeg niet hebben gekuurd..
      Ik heb mezelf nooit een goeroe genoemd, dat maak jij ervan.
      Het lijkt wel of je het gewoonweg niet kan hebben, jaloezie of zoiets bespeur ik.

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Dat wilde ik eigenlijk even weten, want als iemand advies geeft erover verwacht ik wel een monster, ofwel fysiek gezien ofwel kwa krachtstats.
      Stop in je kont en mond wat je wilt, maar voeding is de basis, je spieropbouw en behoud krijg je door?....juist ja, niet door spuiten en slikken van steroids als je voeding niet op orde is.
      Dat steroids werken is een feit, maar alles moet wel in orde zijn voor je eraan gaat beginnen, slecht eten en onregelmatig trainen zal vooral dbol niet lekker werken, zeker op het psychische vlak niet als je er gevoelig voor bent.
      Je eerste zin is echt enorme onzin, echt waar.
      Sinds wanneer dien je een beest te zijn om know how te bezitten betreffende roids??? Hehehe, ongelovelijk.
      En probeer nu eens te lezen wat ik te melden heb dan is deze post van jou helemaal niet nodig kerel.

Comment

Tuurlijk mag TS dat..

Als je ff leest geef ik hem op blz 1 een normaal antwoord en anderen met mij, daar praat hij compleet over heen en reageert op wat hij "wil" lezen..

Jij mag je mening ook hebben, geen probleem maar als je mij bedoelt met een opmerking quote me dan ook even..
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Ik heb mezelf nooit een goeroe genoemd, dat maak jij ervan.
          Het lijkt wel of je het gewoonweg niet kan hebben, jaloezie of zoiets bespeur ik.
          Ja je hebt gelijk, ik wou dat ik jou was..
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Tuurlijk mag TS dat..

Als je ff leest geef ik hem op blz 1 een normaal antwoord en anderen met mij, daar praat hij compleet over heen en reageert op wat hij "wil" lezen..

Jij mag je mening ook hebben, geen probleem maar als je mij bedoelt met een opmerking quote me dan ook even..
            Ik hoef jou helemaal niet te quoten kerel, is dat een huisregel ofzo???
            Ik heb vrijheid van meningsuiting en ik moet helemaal niets.
            Ik heb helemaal niets verkeerd gedaan.
            Jij valt mij persoonlijk aan, dat is een poepie erger, en dat is enorm kinderachtig, kom op man, wees een vent!

En als jij ff leest zul je erachter komen dat hij er nog helemaal niet mee is begonnen, hij wint enkel maar advies in, alle advies is welkom, tis aan hem wat hij ermee doet.
            En het is jou mening dat hij eroverheen praat en enkel maar leest wat hij wil, wie zegt dat het werkelijk zo is? Je gist maar wat gozer.
            Maar zeggen dat hij lastig is slaat werkelijk helemaal nergens op, begrijp je dat zelf niet?

Comment

Ja je hebt gelijk, ik wou dat ik jou was..
              Je hoeft mij helemaal niet te zijn maar waarom nu zo eneorm vijandig tegenover mij, hm?
              Dat deed je ook eventjes in mijn topic, net toen het gesloten werd door Gen vond je het ff nodig om je mening te geven, eigenlijk was het gewoon om te sarren, zo onvolwassen, zo kinderachtig.
              En ik zou het kunnen begrijpen als ik jou altijd een klootzak gevonden had maar ik heb jou nooit wat aangedaan gozer, nooit, dus ik begrijp heel jou instelling niet.
              Je bent haatdragend, vijandig, persoonlijk en waarom?
              Omdat ik enkel mijn mening geef, mensen probeer te helpen?
              Waar gaat het in vredesnaam eigenlijk om bij jou???

Comment

Je hoeft mij helemaal niet te zijn maar waarom nu zo eneorm vijandig tegenover mij, hm?
                Dat deed je ook eventjes in mijn topic, net toen het gesloten werd door Gen vond je het ff nodig om je mening te geven, eigenlijk was het gewoon om te sarren, zo onvolwassen, zo kinderachtig.
                En ik zou het kunnen begrijpen als ik jou altijd een klootzak gevonden had maar ik heb jou nooit wat aangedaan gozer, nooit, dus ik begrijp heel jou instelling niet.
                Je bent haatdragend, vijandig, persoonlijk en waarom?
                Omdat ik enkel mijn mening geef, mensen probeer te helpen?
                Waar gaat het in vredesnaam eigenlijk om bij jou???
                Ga nu niet martelaartje spelen en net doen of ik je kwets, staat je niet en komt nogal nep over..
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Wat een gejank hiero zeg. Waarvoor zou je een beest moeten zijn om mensen advies te geven? Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Niet iedereen gebruikt alle kennis die die heeft. Bijna iedereen weet dat je goed moet eten, bijna de helft doet dat pas na een jaar/half jaar..

Comment

Ga nu niet martelaartje spelen en net doen of ik je kwets, staat je niet en komt nogal nep over..
                    Spelen????

Man, ik vind dat jij behoorlijk kwetsend overkomt, en dat jij je haatdragend en vijandig opstelt.
                    Mijn mening hoe jij je gedraagt is verre van nep.
                    Het slaat werkelijk nergens op hoe jij mij aanspreekt omdat er niet direkt een reden voor is.
                    Jij mag mij waarschijnlijk niet maar geef mij nu eens een grondige reden waarom niet dan weet ik het ook.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                      Wat een gejank hiero zeg. Waarvoor zou je een beest moeten zijn om mensen advies te geven? Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Niet iedereen gebruikt alle kennis die die heeft. Bijna iedereen weet dat je goed moet eten, bijna de helft doet dat pas na een jaar/half jaar..
                      Netjes gezegt bro!
                      Karma voor jou.

Comment

Spelen????

Man, ik vind dat jij behoorlijk kwetsend overkomt, en dat jij je haatdragend en vijandig opstelt.
                        Mijn mening hoe jij je gedraagt is verre van nep.
                        Het slaat werkelijk nergens op hoe jij mij aanspreekt omdat er niet direkt een reden voor is.
                        Jij mag mij waarschijnlijk niet maar geef mij nu eens een grondige reden waarom niet dan weet ik het ook.
                        Ik wist niet dat het je zo diep zou raken, mijn welgemeende excuus als je je gekwetst voelt..
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

@iguana en robbie, waren jullie niet diegene die zeiden dat genen het belangrijkste is? Misschien heeft snuff wel hele slechte genen maar perfect roid gebruik. Wie zijn jullie dan om daar commetaar op te hebben.

Dat is toch wat er fout is in deze sport. Mensen luisteren naar de grootste persoon, niet wetend dat het te maken heeft met zijn roid gebruik/genen.
                          Last edited by Silk; 11-09-2012, 21:26.

Comment

Nu wordt hij mooi, Snuff krijgt het nog voor mekaar dat leden hem zielig gaan vinden ook..
                            Wat was zijn oude onderschrift ook alweer? Personenfrustreerder?

Kan me herinneren dat Snuff op elke foto wel wat aan te merken had, maargoed je hebt gelijk Silk ik had Snuff niet moeten aanvallen hij kan er ook niks aan doen de arme drommel..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Lol, ik heb niks met snuff sann en vind zijn reactie erg overdreven in dit topic.

Echter, ik kan me herinneren dat jij en robbie zeiden dat genen alles zijn waar ik zei dat iedereen groot kan worden met roids (epic pics topic). Nu hebben we te maken met snuff die geen beest is en opeens ligt het niet aan zijn genen meer maar zou het liggen aan zijn onjuiste trainingswijze/etenswijze/roidgebruik. Dat is het enige wat ik hier vermeld.

Comment

Nu wordt hij mooi, Snuff krijgt het nog voor mekaar dat leden hem zielig gaan vinden ook..
                                Wat was zijn oude onderschrift ook alweer? Personenfrustreerder?

Kan me herinneren dat Snuff op elke foto wel wat aan te merken had, maargoed je hebt gelijk Silk ik had Snuff niet moeten aanvallen hij kan er ook niks aan doen de arme drommel..
                                En je blijft maar doorgaan met je kinderachtig, onvolwassen en zielig gedoe.

Thnx Silk, voor je support.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X