Dank je wel poseltje voor de heldere toelichting.
Zelf anabolen maken.
Collapse
X
-
Originally posted by SuckerPunch View PostLaat ik het zo zeggen, wat je gemiddeld voor een flesje test betaald kan 5x goedkoper.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postals je continue on wil zijn kan dat interessant zijn maar als je 2x per jaar een kuurtje doet, afhankelijk van je leeftijd en herstel periode. waarom je al de moeite op de hals halen.. je kan dan zeggen heb het zelf gemaakt. persoonlijk zou ik voor het gemak kiezen in zo'n geval
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postwat ik me kan herinneren van foto's was het 2-3 jaar met vials. als je inderdaad met meerdere dit van plan bent. alleen wel zoals quibus aangeeft hoe weet je dat je goed spul hebt
Je dient met het juiste persoon zaken te doen.
Het is aan jezelf hoe goed je daar in bent.
Je kunt ook om een echtheids certificaat vragen.
Deze staat verbonden aan een gezondheids instantie.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostJe kan alles direct bestellen, interresanter is kun jij het laten testen op echtheid,en of het zuiver is.
Die chinezen mengen zelfs giftige stoffen door babymelk heen.
Comment
-
Originally posted by SuckerPunch View PostPrecies, daarom gewoon helemaal niets meer ondernemen want alles is mogelijk op zo'n manier hahaha.
weet niet of deze er al bij stond
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...en-maken-1967/
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postnouja dat lijkt me ook niet de juiste instelling, maar hier is naar mijn weten verder niemand meet die aan eigen maak doet
weet niet of deze er al bij stond
Zelf injecteerbare producten maken - DutchBodybuilding.com forum
Met zo een instelling kun je eigenlijk helemaal niets meer zelf ondernemen want dan is er werkelijk met alles alles mis.
Ik denk dat je gelijk hebt, zelfs met een enorme hoeveelheid leden is er niet 1 die aan eigen maak doet.
Enkel maar die snuf, is echter in geen velden of wegen te bekennen.
Toch wel jammer dat hij gebanned is, nu weet ik niet of ik kontakt met hem kan krijgen.
Moet wel een enorm slecht figuur zijn dan.
Comment
-
Valt wel mee, beetje koppig. Kunt hem op MB wel vinden geloof ik. http://forum.bodynet.nl/algemeen/556...nn-banned.htmlBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
klopt, ik vind het overigens geen slecht figuur echter mijn kennis met betrekking tot anabolica is minder en leidde voor mij geen discussie daarin en kon altijd goed met hem overweg. echter daar gaan we het niet over hebben.
------------
maar word flink zoeken en misschien op de grotere forums proberen. daar zitten naar mijn idee ook meer mensen die zich met dat soort zaken bezighouden
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostValt wel mee, beetje koppig. Kunt hem op MB wel vinden geloof ik. http://forum.bodynet.nl/algemeen/556...nn-banned.html
Maar heb hem gemaild, nu maar wachten.
Klopt het dat het er maar enkelen waren die hem niet konden uitstaan of was hij tegen iedereen onbeschoft?
Laten we hopen dat hij wel okay is tegen mij.
Zag dat hij ook gebanned is op dutch bodybuilding en op uk muscle.Last edited by SuckerPunch; 21-10-2012, 19:12.
Comment
-
Originally posted by SuckerPunch View PostJa klopt, op mucleboard echter is het enige tijd geleden dat hij daar actief was.
Maar heb hem gemaild, nu maar wachten.
Klopt het dat het er maar enkelen waren die hem niet konden uitstaan of was hij tegen iedereen onbeschoft?
Laten we hopen dat hij wel okay is tegen mij.
Zag dat hij ook gebanned is op dutch bodybuilding en op uk muscle.
Maar nog even on topic: je kunt je androgene steroïden poeder vast wel laten testen bij een of ander officieel lab in het land. Het kost je alleen een aardige cent, en als je bezeikt bent, is het voor niets geweest. Een steriele oplossing maken is overigens een kwestie van voorkomen dat er stofdeeltjes in je oplossing komen, en de vials nadien een tijdje in kokend water leggen.Last edited by scoobydoo; 21-10-2012, 20:25.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment