Zelf anabolen maken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dank je wel poseltje voor de heldere toelichting.

Comment

Originally posted by SuckerPunch View Post
      Laat ik het zo zeggen, wat je gemiddeld voor een flesje test betaald kan 5x goedkoper.
      als je continue on wil zijn kan dat interessant zijn maar als je 2x per jaar een kuurtje doet, afhankelijk van je leeftijd en herstel periode. waarom je al de moeite op de hals halen.. je kan dan zeggen heb het zelf gemaakt. persoonlijk zou ik voor het gemak kiezen in zo'n geval

Comment

Het schijnt dat bijvoorbeeld stanozolol poeder direkt besteld kan worden en het is al gelijk het eindprodukt.
        Je hoeft het dus maar enkel in te kapselen.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          als je continue on wil zijn kan dat interessant zijn maar als je 2x per jaar een kuurtje doet, afhankelijk van je leeftijd en herstel periode. waarom je al de moeite op de hals halen.. je kan dan zeggen heb het zelf gemaakt. persoonlijk zou ik voor het gemak kiezen in zo'n geval
          Steroiden op olie-basis blijft heel veel jaren goed en kan zelfs met 2x per jaar kuren lucratief zijn. Helemaal als je het met een aantal vrienden overweegt.

Comment

Je kan alles direct bestellen, interresanter is kun jij het laten testen op echtheid,en of het zuiver is.
            Die chinezen mengen zelfs giftige stoffen door babymelk heen.

Comment

wat ik me kan herinneren van foto's was het 2-3 jaar met vials. als je inderdaad met meerdere dit van plan bent. alleen wel zoals quibus aangeeft hoe weet je dat je goed spul hebt

Comment

wat ik me kan herinneren van foto's was het 2-3 jaar met vials. als je inderdaad met meerdere dit van plan bent. alleen wel zoals quibus aangeeft hoe weet je dat je goed spul hebt
                Ja, en daar gaat het om.
                Je dient met het juiste persoon zaken te doen.
                Het is aan jezelf hoe goed je daar in bent.
                Je kunt ook om een echtheids certificaat vragen.
                Deze staat verbonden aan een gezondheids instantie.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Je kan alles direct bestellen, interresanter is kun jij het laten testen op echtheid,en of het zuiver is.
                  Die chinezen mengen zelfs giftige stoffen door babymelk heen.
                  Precies, daarom gewoon helemaal niets meer ondernemen want alles is mogelijk op zo'n manier hahaha.

Comment

Precies, daarom gewoon helemaal niets meer ondernemen want alles is mogelijk op zo'n manier hahaha.
                    nouja dat lijkt me ook niet de juiste instelling, maar hier is naar mijn weten verder niemand meet die aan eigen maak doet

weet niet of deze er al bij stond

http://forum.dutchbodybuilding.com/f...en-maken-1967/

Comment

nouja dat lijkt me ook niet de juiste instelling, maar hier is naar mijn weten verder niemand meet die aan eigen maak doet

weet niet of deze er al bij stond

Zelf injecteerbare producten maken - DutchBodybuilding.com forum
                      Dat bedoel ik er ook mee.
                      Met zo een instelling kun je eigenlijk helemaal niets meer zelf ondernemen want dan is er werkelijk met alles alles mis.

Ik denk dat je gelijk hebt, zelfs met een enorme hoeveelheid leden is er niet 1 die aan eigen maak doet.
                      Enkel maar die snuf, is echter in geen velden of wegen te bekennen.
                      Toch wel jammer dat hij gebanned is, nu weet ik niet of ik kontakt met hem kan krijgen.
                      Moet wel een enorm slecht figuur zijn dan.

Comment

Valt wel mee, beetje koppig. Kunt hem op MB wel vinden geloof ik. http://forum.bodynet.nl/algemeen/556...nn-banned.html
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Je kunt dan idd niks meer maken, ik weet als ik iets koop dat het goed is dmv tests etc. ik.zou zulke shizzle nooit op goed vertrouwen kopen.

Comment

klopt, ik vind het overigens geen slecht figuur echter mijn kennis met betrekking tot anabolica is minder en leidde voor mij geen discussie daarin en kon altijd goed met hem overweg. echter daar gaan we het niet over hebben.
                            ------------

maar word flink zoeken en misschien op de grotere forums proberen. daar zitten naar mijn idee ook meer mensen die zich met dat soort zaken bezighouden

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Valt wel mee, beetje koppig. Kunt hem op MB wel vinden geloof ik. http://forum.bodynet.nl/algemeen/556...nn-banned.html
                              Ja klopt, op mucleboard echter is het enige tijd geleden dat hij daar actief was.
                              Maar heb hem gemaild, nu maar wachten.
                              Klopt het dat het er maar enkelen waren die hem niet konden uitstaan of was hij tegen iedereen onbeschoft?
                              Laten we hopen dat hij wel okay is tegen mij.
                              Zag dat hij ook gebanned is op dutch bodybuilding en op uk muscle.
                              Last edited by SuckerPunch; 21-10-2012, 19:12.

Comment

Ja klopt, op mucleboard echter is het enige tijd geleden dat hij daar actief was.
                                Maar heb hem gemaild, nu maar wachten.
                                Klopt het dat het er maar enkelen waren die hem niet konden uitstaan of was hij tegen iedereen onbeschoft?
                                Laten we hopen dat hij wel okay is tegen mij.
                                Zag dat hij ook gebanned is op dutch bodybuilding en op uk muscle.
                                Ownee, snuff was gewoon een eikel. (Kan ook aan dat half jaar 1g tren/week hebben gelegen. ) En imho had hij ook niet veel verstand van zaken. Een typisch voorbeeld was nog wel dat hij geen flauw benul had van het berekenen van gram naar mol, terwijl hij nota bene al een godganse tijd zijn eigen poedertjes maakt. (Waar je mijns inziens met molverhoudingen móet werken, en het móet kunnen omrekenen naar grammen.)

Maar nog even on topic: je kunt je androgene steroïden poeder vast wel laten testen bij een of ander officieel lab in het land. Het kost je alleen een aardige cent, en als je bezeikt bent, is het voor niets geweest. Een steriele oplossing maken is overigens een kwestie van voorkomen dat er stofdeeltjes in je oplossing komen, en de vials nadien een tijdje in kokend water leggen.
                                Last edited by scoobydoo; 21-10-2012, 20:25.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X