Zelf anabolen maken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Dan is het dus niet zelf maken maar zelf mixen, dan weet je nog niks, wi je het echt goed doen begin je bij de basis, sean begijpt de materie iig heel wat beter dan jou.vel plezier met je eigen mix, heeft snuff ook.veel goeds gedaan...
    Hij is wel 120 kilo met 2 meter en 20% vet?Al is dat vet% als je zolang bent niet veel.....
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Dan is het dus niet zelf maken maar zelf mixen, dan weet je nog niks, wi je het echt goed doen begin je bij de basis, sean begijpt de materie iig heel wat beter dan jou.vel plezier met je eigen mix, heeft snuff ook.veel goeds gedaan...
      Ja, hij komt zeer geleerd over maar alles wat gezegt wordt hoeft helemaal niet want het is niet belangrijk, het boeit niet.
      Injectbare anabolen steroiden maken is heel erg simpel en waarom zou je het moeilijk moeten gaan maken, lijkt mij niet echt nodig.

Mag ik vragen, ken jij die snuf persoonlijk?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Kun je anabolen poeder ook snuiven?Of in je anus poeren, daar word het toch sneller opgenomen, testzetpillen zou handig zijn.
        Jij hebt nogal wat met je anus hahaha.
        Vind je het fijn om van alles in je anus te stoppen? Trechters, poeders, zetpillen, wat nog meer?

Comment

Je kan beter gewoon de beste whey zoeken uit china/taiwan met hoog eiwit percentage en daar dik winst opmaken dan anabolen te gaan maken.

Koop een lot van de euro loterij, daar is de kans op succes groter knul.
          Make it count!
          Always look on the bright side of life...

Comment

Originally posted by SuckerPunch View Post
            Ja, hij komt zeer geleerd over maar alles wat gezegt wordt hoeft helemaal niet want het is niet belangrijk, het boeit niet.
            Injectbare anabolen steroiden maken is heel erg simpel en waarom zou je het moeilijk moeten gaan maken, lijkt mij niet echt nodig.

Mag ik vragen, ken jij die snuf persoonlijk?
            Vanwaar deze oprechte zeer opvallende interesse in Snuff door een nieuw lid met een engels Ip adres?
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
              Vanwaar deze oprechte zeer opvallende interesse in Snuff door een nieuw lid met een engels Ip adres?
              Hahaha, het duurde even maar geloof dat het nu duidelijk gaat worden.

Comment

Moet wel even zeggen dat Knulletje uit z'n nek aan het lullen is want meneer heeft zelf enorm veel uit China lopen bestellen.

Het is focking lastig om mijn eigen persoonlijkheid niet prijs te geven.

Ow, en Robbie, jezus man, jij bent echt de grootste trol hier op BN, je zou je ogen uit je kop moeten schamen man!
                Last edited by SuckerPunch; 22-10-2012, 18:32.

Comment

Ja en dat had nog niemand door

Comment

Originally posted by SuckerPunch View Post
                    Moet wel even zeggen dat Knulletje uit z'n nek aan het lullen is want meneer heeft zelf enorm veel uit China lopen bestellen.

Het is focking lastig om mijn eigen persoonlijkheid niet prijs te geven.
                    De naam Suckerpunch is nu wel heel erg leuk

Comment

• Originally posted by SuckerPunch View Post
                      Hahaha, het duurde even maar geloof dat het nu duidelijk gaat worden.
                      Ok, er valt iets voor te zeggen dat je het toegeeft..

Enfin, ban is ban.
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• No shit
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Ik denk niet dat het snuff is igu.

Ik ken snuff niet persoonlijk nee.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, wel als je echt de basisingredienten koopt kun je die namelijk zonder problemen uit nederland halen.
                          Omdat je dan.weet wat je doet en weet wat je maakt, omdat je er dan over nagedacht hebt, omdat dat pas echt goedkoop en kwaliteit is.
                          Jij wilt alleen.de laatste stap in het proces zelf doen, het oplossen van een poeder in een olie, dat is geen as maken, dat is zoals ik eerder zei oplossen.
                          Ik kan die dingen die jij wilt zo krijgen en ik neem aan vele anderen met mij.
                          De enige reden waarom jij dit doet is kostenbesparing, wordt dan.gewoon reseller dan betaal je nog de helft.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Ik denk niet dat het snuff is igu.

Ik ken snuff niet persoonlijk nee.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, wel als je echt de basisingredienten koopt kun je die namelijk zonder problemen uit nederland halen.
                            Omdat je dan.weet wat je doet en weet wat je maakt, omdat je er dan over nagedacht hebt, omdat dat pas echt goedkoop en kwaliteit is.
                            Jij wilt alleen.de laatste stap in het proces zelf doen, het oplossen van een poeder in een olie, dat is geen as maken, dat is zoals ik eerder zei oplossen.
                            Ik kan die dingen die jij wilt zo krijgen en ik neem aan vele anderen met mij.
                            De enige reden waarom jij dit doet is kostenbesparing, wordt dan.gewoon reseller dan betaal je nog de helft.
                            Uhm, hij geeft het al toe hoor..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by SuckerPunch View Post
                              Ow, en Robbie, jezus man, jij bent echt de grootste trol hier op BN, je zou je ogen uit je kop moeten schamen man!
                              Nee geen Jezus maar God!
                              Ik schaam me ook diep tis geen makkie om trol te zijn terwijl ik zo geniaal ben in deze sport, maar goed ik ben schizo dus geef de schuld aan de rest

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                                Uhm, hij geeft het al toe hoor..

Wat een kneus dan....
                                Srry igu....
                                En hoezo dan dit topic, uberkneus suckersnuffpunch wat een baby

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X