Originally posted by quibus
View Post
Zelf anabolen maken.
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostDan is het dus niet zelf maken maar zelf mixen, dan weet je nog niks, wi je het echt goed doen begin je bij de basis, sean begijpt de materie iig heel wat beter dan jou.vel plezier met je eigen mix, heeft snuff ook.veel goeds gedaan...
Injectbare anabolen steroiden maken is heel erg simpel en waarom zou je het moeilijk moeten gaan maken, lijkt mij niet echt nodig.
Mag ik vragen, ken jij die snuf persoonlijk?
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostKun je anabolen poeder ook snuiven?Of in je anus poeren, daar word het toch sneller opgenomen, testzetpillen zou handig zijn.
Vind je het fijn om van alles in je anus te stoppen? Trechters, poeders, zetpillen, wat nog meer?
Comment
-
Je kan beter gewoon de beste whey zoeken uit china/taiwan met hoog eiwit percentage en daar dik winst opmaken dan anabolen te gaan maken.
Koop een lot van de euro loterij, daar is de kans op succes groter knul.Make it count!
Always look on the bright side of life...
Comment
-
Originally posted by SuckerPunch View PostJa, hij komt zeer geleerd over maar alles wat gezegt wordt hoeft helemaal niet want het is niet belangrijk, het boeit niet.
Injectbare anabolen steroiden maken is heel erg simpel en waarom zou je het moeilijk moeten gaan maken, lijkt mij niet echt nodig.
Mag ik vragen, ken jij die snuf persoonlijk?In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Moet wel even zeggen dat Knulletje uit z'n nek aan het lullen is want meneer heeft zelf enorm veel uit China lopen bestellen.
Het is focking lastig om mijn eigen persoonlijkheid niet prijs te geven.
Ow, en Robbie, jezus man, jij bent echt de grootste trol hier op BN, je zou je ogen uit je kop moeten schamen man!Last edited by SuckerPunch; 22-10-2012, 18:32.
Comment
-
Originally posted by SuckerPunch View PostMoet wel even zeggen dat Knulletje uit z'n nek aan het lullen is want meneer heeft zelf enorm veel uit China lopen bestellen.
Het is focking lastig om mijn eigen persoonlijkheid niet prijs te geven."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by SuckerPunch View PostHahaha, het duurde even maar geloof dat het nu duidelijk gaat worden.
Enfin, ban is ban.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ik denk niet dat het snuff is igu.
Ik ken snuff niet persoonlijk nee.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, wel als je echt de basisingredienten koopt kun je die namelijk zonder problemen uit nederland halen.
Omdat je dan.weet wat je doet en weet wat je maakt, omdat je er dan over nagedacht hebt, omdat dat pas echt goedkoop en kwaliteit is.
Jij wilt alleen.de laatste stap in het proces zelf doen, het oplossen van een poeder in een olie, dat is geen as maken, dat is zoals ik eerder zei oplossen.
Ik kan die dingen die jij wilt zo krijgen en ik neem aan vele anderen met mij.
De enige reden waarom jij dit doet is kostenbesparing, wordt dan.gewoon reseller dan betaal je nog de helft.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk denk niet dat het snuff is igu.
Ik ken snuff niet persoonlijk nee.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, wel als je echt de basisingredienten koopt kun je die namelijk zonder problemen uit nederland halen.
Omdat je dan.weet wat je doet en weet wat je maakt, omdat je er dan over nagedacht hebt, omdat dat pas echt goedkoop en kwaliteit is.
Jij wilt alleen.de laatste stap in het proces zelf doen, het oplossen van een poeder in een olie, dat is geen as maken, dat is zoals ik eerder zei oplossen.
Ik kan die dingen die jij wilt zo krijgen en ik neem aan vele anderen met mij.
De enige reden waarom jij dit doet is kostenbesparing, wordt dan.gewoon reseller dan betaal je nog de helft.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by SuckerPunch View PostOw, en Robbie, jezus man, jij bent echt de grootste trol hier op BN, je zou je ogen uit je kop moeten schamen man!
Ik schaam me ook dieptis geen makkie om trol te zijn terwijl ik zo geniaal ben in deze sport, maar goed ik ben schizo dus geef de schuld aan de rest
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-