Wat is dit voor onzin dan? ff melde dat je vriendje dat gaat nemen boeiee
Ervaringen met deze monster massakuur
Collapse
X
-
Originally posted by Kevster View Post60mg halotestin ED
100mg dbol ED
100mg anadrol ED
Onmogelijk. Na 1 dag ben je zo geel als een banaan en explodeert je lever. Als je niet al een hart-infarct te pakken hebt door alle waterretentie.
De osmotische waarde in je lever wordt dan inderdaad zo hoog dat-ie spontaan gaat scheuren.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Posthahaha
De osmotische waarde in je lever wordt dan inderdaad zo hoog dat-ie spontaan gaat scheuren.
Halotestin Op 30 mg en de oxy op 150 is ok voor mij maar hangt weer af van aantal jaren en voorhene kuren.
Comment
-
halo
halo zuigt..... en zeker als je de goeie hebt wat tegenwoordig al moeilijk is met dit product dan kan je zwaar agressief worden maar goed sommige denken dat ze daar meer kracht van krijgen ( het lijkt me dat je zowieso altijd tot het uiterste gaat ) daarbij verschillende pillen tegelijk nemen....hoeraaaaa we hebben er weer 1.... ik zou zeggen proberen allemaal...
denk dat we niet eens meer hoeven praten over dat soort dingen...
vroeger gebruikte ik toen ik jong was ook ghb,xtc,drank en anabolen tegelijk moet je kijken wat er van mij terecht is gekomen
een kuur hoeft niet groot te zijn voor goeie resultaten, het is je geest en doorzettingsvermogen die je het verst helpen
evengoed succes met je keuzes
Comment
-
Originally posted by leroyw View Postvroeger gebruikte ik toen ik jong was ook ghb,xtc,drank en anabolen tegelijk moet je kijken wat er van mij terecht is gekomenI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
---
laten we het daar maar niet over hebben.... verleden is iets wat achter iemand ligt, heden is waar je mee bezig moet zijn....
achteraf zie ik het als een groot stuk levenservaring die ik anders had moeten aanpakken maar goed, nieuwe start,nieuwe kansen zeggen...
tis nooit te oud om te leren en leren doe je iedere dag
Comment
-
dat zijn lul-kuren. NIET EEN olympia kanon zet op internet wat ie gebruikt. als je kan lachen zegt ie zelfs dat ie niks gebruikt en goed eet. simpel zat. allemaal bullshit, want je kan maar een bep. hoeveelheid verwerken. de rest is ontstekingen en bijwerkingen en shit.
gelul, bullshit, homo talk modderfucker drekzooi onzineen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Hieronder een interview van een paar jaar geleden met een zekere Paul Boresson, een guru op het gebied van AAS en het begeleiden van Prof BB zoals Paul DIllet en Dorian Yates.
Hij was voorstander van het principe extreem zwaar kuren maar wel voor een hele korte tijd dus zoals 1000 mg test per dag. 800 mg deca per dag..
Wie an zich hier wat bij voorstellen? dus hele korte extreem zware kuren om je lichaam te choqueren en niet te laten wennen.
Paul Boresson is al een tijdje dood. Ik heb de link geplaatst voor jullie
Lees en huiver. zal dit echt waar zijn?
Here's an interesting interview from a few yrs back with Paul Borresen R.I.P.
Comment
-
Originally posted by Riuari View PostHieronder een interview van een paar jaar geleden met een zekere Paul Boresson, een guru op het gebied van AAS en het begeleiden van Prof BB zoals Paul DIllet en Dorian Yates.
Hij was voorstander van het principe extreem zwaar kuren maar wel voor een hele korte tijd dus zoals 1000 mg test per dag. 800 mg deca per dag..
Wie an zich hier wat bij voorstellen? dus hele korte extreem zware kuren om je lichaam te choqueren en niet te laten wennen.
Paul Boresson is al een tijdje dood. Ik heb de link geplaatst voor jullie
Lees en huiver. zal dit echt waar zijn?
Here's an interesting interview from a few yrs back with Paul Borresen R.I.P.
een prof leeft voor de sport en gaat dood door de sport
wil jij dat ook graag ?
En of dingen die op internet staan waar zijn ? : wat denk je zelf ??
Comment
-
Als de man echt zo goed was en daar zijn geld mee verdiende, zou hij dan zijn trade-secrets openbaren?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment