Ervaringen met deze monster massakuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Der kan nog wel wat meer bij hor

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Een vriend van jou?
      Ik geloof er niets van..
      Zo wel, is het een zelfmoordpoging.
      Hij is een kennis van mij. volgend jaar wil hij knallen op de Holland in de superzwaar klasse.

Comment

Originally posted by Riuari View Post
        Hij is een kennis van mij. volgend jaar wil hij knallen op de Holland in de superzwaar klasse.
        hahahaha 2000mg Test e per week, lekker hoge osmotische waarde, zal z'n lever ook echt leuk gaan vinden.

Comment

Zo die zal het niet makkelijk maken voor zijn behandelende artsen....
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Zwaar myocardinfarct incoming! Bloed met de viscositeit van een toffee... Genieten.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Zwaar myocardinfarct incoming! Bloed met de viscositeit van een toffee... Genieten.

Misschien nog 5gr asperine erbij of wat verfstripper voor de viscositeit.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

reden

wat is de reden dat hij zoveel wilt nemen? wat denkt hij daar mee te bereiken dan? ben wel benieuwd naar zijn redenen waarom zo belachelijk veel te nemen.
                www.goldgear.webs.com

Comment

Beste BB,

Een vriend van mij in de gym kwam met een voorstel betreffende een massa kuur die ik belachelijk hoofg vind en onverantwoord.
                  Desondanks wil hij ermee gaan starten...
                  Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Stats:

8e kuur
                  110 KG
                  BF 15%
                  1.90M
                  12 jaar trainingservaring en is 35 jaar oud
                  Geen wedstrijdambities

W1-13

Test E 2000 mg per week
                  Tren E 1000 mg per week (2 doses)
                  Masteron (1000 mg per week) (2 doses)
                  Turinabol 60 mg per dag (2 doses) W1-6

Pre workout:
                  30 mg dianabol+20 mg anavar+ 4 gr creatine

Daar wil hij mee starten. Later komt waarschijnlijk Gh 14iu +insuline 30iu (2 doses) per dag erbij

Ik vind het absurd.

Iemand ervaringen hiermee?
                  dit is gewoon paar ROIDS bij elkaar gooien en een dubbele dosis nemen, hier is totaal niet bij nagedacht.
                  2000mg test e erin douwen slaat al nergens op per week.
                  Snap dat als je vaker kuurt wat meer erin gooit maar zou dan nog niet boven de 1000mg gaan zitten.
                  verder ga ik er niet inhoudelijk op in aangezien ik de kennis niet heb.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

---

Als mensen op 2000mg willen gaan zitten in de week moeten ze dit maar eens gewoon doen dan zal je daarna snappen waarom je het daarna nooit meer doet, ik had toen ooit eens 1500 in de week en ik werd er gek van in me hoofd alsof bepaalde energie er niet uit kan die er wel inzit...roidrage... ( dit zal voor iedereen anders zijn )

het ergste was na het kuren heb toen met alles wat ik erbij nam rond de 3 maanden geen harde gekregen, achteraf wel om te lachen maar als je vriendin aan je zit en hij beweegt niet zelfs niet na een maand ga je je toch wel zorgen maken, daar komt nog eens bij hoe vaak je je down zult voelen.

Met zulke hoge dosisen is het vragen om moeilijkheden.

er komt een vraag in met, hij wilt dit en dat en niemand weet wat zijn verleden is, waarom ie het doet, hoe zijn voeding is, hoe zijn training is enz...

laat hem zelf eerst maar eens wat informatie halen van de forums zodat ie eens inleest waar ie mee bezig is...

bekende spreekwoorden zullen hier terecht zijn: Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, wie ................. moet op de blaren zitten
                    www.goldgear.webs.com

Comment

Originally posted by goldgear View Post
                      wat is de reden dat hij zoveel wilt nemen? wat denkt hij daar mee te bereiken dan? ben wel benieuwd naar zijn redenen waarom zo belachelijk veel te nemen.
                      De NK Holland gaan winnen volgend jaar.

Comment

Originally posted by goldgear View Post
                        Als mensen op 2000mg willen gaan zitten in de week moeten ze dit maar eens gewoon doen dan zal je daarna snappen waarom je het daarna nooit meer doet, ik had toen ooit eens 1500 in de week en ik werd er gek van in me hoofd alsof bepaalde energie er niet uit kan die er wel inzit...roidrage... ( dit zal voor iedereen anders zijn )

het ergste was na het kuren heb toen met alles wat ik erbij nam rond de 3 maanden geen harde gekregen, achteraf wel om te lachen maar als je vriendin aan je zit en hij beweegt niet zelfs niet na een maand ga je je toch wel zorgen maken, daar komt nog eens bij hoe vaak je je down zult voelen.

Met zulke hoge dosisen is het vragen om moeilijkheden.

er komt een vraag in met, hij wilt dit en dat en niemand weet wat zijn verleden is, waarom ie het doet, hoe zijn voeding is, hoe zijn training is enz...

laat hem zelf eerst maar eens wat informatie halen van de forums zodat ie eens inleest waar ie mee bezig is...

bekende spreekwoorden zullen hier terecht zijn: Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, wie ................. moet op de blaren zitten

Hij heeft al 7 kuren achter zijn kiezen zitten en wilt nu flink gaan knallen. minimaal 10-15 kg VVM gainen
                        Daarbij 5000 KCal per dag eet hij

Comment

Ik denk eerder dat hij de NK tussen zes planken gaat winnen.

Comment

Gast je lult maar wat, in je eerste post zet je nog neer dat hij geen wedstrijdambities heeft, 10 iu ins is wel een beetje de max, de as is ook ongekend hoog en grote onzin, ga lekker op dbb trollen ofzo.

Comment

Amen.

Comment

Heeft die "vriend" van jou nou wel of geen wedstrijdambities?

Beste BB,

Een vriend van mij in de gym kwam met een voorstel betreffende een massa kuur die ik belachelijk hoofg vind en onverantwoord.
                                Desondanks wil hij ermee gaan starten...
                                Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Stats:

8e kuur
                                110 KG
                                BF 15%
                                1.90M
                                12 jaar trainingservaring en is 35 jaar oud
                                Geen wedstrijdambities
                                En is hij na al dat kuren nog mooie man met een weelderige haardos of is hij nu een kale lelijkerd?
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X