Ervaringen met deze monster massakuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Gast je lult maar wat, in je eerste post zet je nog neer dat hij geen wedstrijdambities heeft, 10 iu ins is wel een beetje de max, de as is ook ongekend hoog en grote onzin, ga lekker op dbb trollen ofzo.
    Scherp opgemerkt van je. Hij heeft door die kuur die hij wilt gaan doen wel plotseling ineens interesse gekregen om een wedstrijd te gaan doen.dit door zijn dealer gestimuleerd.
    Volgend jaar C/B/A
    Ik weet het ook niet zeker want hij springt weleens van de hak op de tak en wisselt weleens van gedachten.
    Hij weet dat dit erg hoge verantwoorde doseringen zijn maar naar eigen zeggen heeft hij dit schema van een USA side gehaald van een prof bodybuilder en dat wilde hij een keertje gaan proberen. Nu knallen en later zien we wel is zijn motto.
    (zeker niet het mijne)

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Heeft die "vriend" van jou nou wel of geen wedstrijdambities?

Nu wel.

En is hij na al dat kuren nog mooie man met een weelderige haardos of is hij nu een kale lelijkerd?
      Hij is een kale lelijkerd maar wel een beer van een vent.
      Jij vind kaal dus lelijk begrijp ik hieruit?

Comment

Ik geloof niet dat hij zoveel gebruikt.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Als hij dit echt gaat gebruiken ga dan maar vast de goedkoopste uitvaartbegeleiding 'voor je vriend' zoeken..

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Ik geloof niet dat hij zoveel gebruikt.
            Ik betwijfel zelfs of het echt wel een vriend is, waarom zou hij het zelf dan niet vragen.

Comment

Het is echt wel een vriend, hij leeft in rouari zijn hoofd.

Comment

hahah dat idee krijg ik ook.
                En steeds maar zeggen dat hij de kuur zelf ook HELEMAAL niks vind
                Never Never Never Give Up !!!

Comment

Soort van inception dan

Comment

Originally posted by Riuari View Post
                    Hij is een kale lelijkerd maar wel een beer van een vent.
                    Jij vind kaal dus lelijk begrijp ik hieruit?
                    Is lelijk ja... ben zelf ook kalend.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Is lelijk ja... ben zelf ook kalend.
                      Ik vind kaalgeschoren juist vet uitzien, vooral als je dan een pak aan doet. Als Hitman zegmaar

Comment

Als je kaal bent of word, ben je alpha. Je haar word bang van je alpha status en verdwijnt. Is echt waar, want stond op bodybuilding.com.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ALS je + 115 kg weegt en een wedstrijd gaat doen zal dit ZEKER niet teveel zijn.

Comment

kun je gerust doen mijn vriend heeft ook een dealer en die zegt dat hij nog wel 4x zoveel kan gebruiken dus doe dit maar

Comment

Originally posted by jorngerlofs View Post
                              kun je gerust doen mijn vriend heeft ook een dealer en die zegt dat hij nog wel 4x zoveel kan gebruiken dus doe dit maar
                              ALS je er niks vanaf weet , commentaar voor je eigen houden

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
                                ALS je + 115 kg weegt en een wedstrijd gaat doen zal dit ZEKER niet teveel zijn.
                                Dat er wedstrijdgasten zijn die kuren als een Cutler op een A wedstrijd, wil niet zeggen dat dat niet teveel is. Als je mr O wil worden, ja, dan kom je wellicht op dit soort kuren uit. Tot die tijd echter is het gewoon volkomen debiel.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X