Pienter's as vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt voor je duidelijke reactie, ik zal eerst wat meer over mezelf vertellen ik ltrain al 20 jaar de laatste jaren ga ik niet meer noemenswaardig vooruit , na me toch wel redelijk ingelezen te hebben heb ik besloten een kuurtje te nemen het is dus niet zo dat ik dacht kom op we gooien er even een kuurtje in ik train dus al 20 jaar natural.
    Daarom dacht ik aan een lichte kuur 8 of 10 wkn 200 deca en 375 test e ew. ik ben wat hoger begonnen al met al llijkt mij dit een licht kuur gezien het aantal kuren die ik op dit forum langs zie komen van mensen die zeker niet zo lang trainen.
    Ook heb ik mijn voedings interval aangepast meerdere momenten voor wat betreft de deca hoor ik veel verschillende meningen van plofkippen tot plofkoppen.Mijn gedachte

is om de deca te schrappen en verder te gaan met test e.

gaarne advies groeten Pienter.

Comment

Over jou voeding is al het een en ander gezegd. Je traint al 20 jaar en je hebt een bp van maar 100kg en een vetpercentage van 17% bij een lichaamsgewicht van ongeveer 85kg. Dat klinkt niet echt indrukwekkend. Wat zijn de rest van jou stats en hoe ziet jou trainingsschema eruit?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

je eet zowiezo te weinig, al zeker tijdens een kuur want de bedoeling hiervan is toch massa te gainen niet?

ik zal je even zeggen wat ik eet terwijl ik niet aant kuren ben;

indien ik ga werken;

6u: 4 volkoren boterhammen met kaas of kip + 500ml brinta met whey + 2koppen espresso

8u: grote proteinereep of shake met koolhydraten

10u: rijst, tonijn, gekookt ei, sambal

12u: 4boterhammen met kipfilet of rosbief + 2potjes magere yoghurt

14u: shake+banaan

17u: warme maaltijd, meestal rijst of pasta, 1x per week aardappelen en hierbij vooral groene groenten zoals broccoli, spruiten, bonen enz en kip of runds

19u: shake met banaan erdoor of soms een pakje kipfilet (150g) en glas melk

21u: 500g magere kwark met goede handvol noten

vlak voor slapengaan nog een caseineshake

In de weekends of op verlofdagen eet ik dan weer vaker omelet (5eieren met kalkoenreepjes en beetje kaas) omdat ik dan meer tijd heb

grtz
        -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Na 20jaar trainen had je wel wat verder mogen zijn dunkt mij.
          85kg bij 17%bf is dan ook n lachertje. Daarbij durf ik te zeggen dat je jezelf helemaal niet hebt ingelezen.. Of bedoel je alleen het ass topic?
          Zoals hierboven al word aangegeven zijn je krachtstats ook nog van n beginner.
          Rijst mij de vraag, waarmee ben jij al die jaren in hemelsnaam bezig geweest?
          Geef jezelf nu n schop onder je reet en werk aan je voeding en training verdorie. Je moet een goede basis hebben na zo lang trainen, ik weet zeker dat het je geen windeieren zal leggen als je het nu op de juiste manier gaat doen....
          De juiste manier, ik zeg niet dat je steroiden in je lichaam moet storten he.

Comment

Dit is allemaal zeer duidelijk en ik zal de adviezen opvolgen: Beter ten halve gekeerd als ten hele gedwaald ik meldt me binnen afzienbare tijd weer,

groeten Pienter.

Comment

nou ja, een positieve noot: ik zie er genoeg die de 20 maanden niet eens halen dat ze trainen en 100kg banken doet ook niet iedereen, en: we weten niet of je serieuse doelen had al die tijd, of beetje tijdverdrijf in fitness en bewegen. ipv groot worden.
              als die ambitie NU is gekomen, dan ben je mooi op tijd om de zaak op orde te zetten
              maar idd 20 jaar is vrek veel. dat haal ik nog niet eens. ghehehe
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja ik had wat duidelijker moeten zijn die 20 jaar omvatten boksen op a klasse niveau hardlopen fitnessde laatste 5 jaar alleen specifiek bodybuildingde laatste tijd geen merkbare vooruitgang.

Dus daarom dacht ik na me toch wel redelijk ingelezen te hebben over anabolica eens een kuurtje te nemen de kuur die ik nu neem is mijns inziens niet een zware kuur (test e en deca)van gg.Ik neem deze kuur nu 3 wkn en merk toch al enige vooruitgang misschien placeboeffect maar het begin is er ook zegt mij omgeving je wordt zwaarder , hoe komt dat?

Ik had niet verwacht dat ik zoveel kritiek ook opbouwend over me heen zou krijgen ik zie hier vaak op het forum jongens die na een jaar trainen al een kuur overwegen ja dan is deze kriteik wel op zijn plaats,
                .port groeten Pienter.

Comment

gezien de voeding is de kritiek alsnog op zijn plaats.
                  aangezien je al bezig bent
                  per direct goed gaan eten en blijven eten. gezond schone kcal.

probeer de kcal innname in de ochtend in ieder geval op te schroeven. kan ook met een brinta/havermout shake oid. kcal knallen

succes verder met je kuur ben benieuwd wat je uit eindelijk overhoud

grts

Comment

dank voor de reacties, ik kan heel goed leven met kritiek en neem het ook ter harte heb mijn voeding nu opgeschroefd en ben nu in de 3 week merk dat ik zwaarder wordt nb. niet dikker,

spieren worden harder en een goede pomp na het trainen. gr. Pienter.

Comment

We willen alleen maar helpen, mooi dat je dat begrijpt, succes verder.

Comment

Zoals possel zegt voeding in de ochtend stuk meer doen en middag... savond beperkt houden met marge kwark enz.
                        Een dag niet getraind...

Comment

kijk en hardlopen houdt je licht. das niet iets om met 120kg te doen
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hallo,

Ben nu bijna 4 wkn bezig heb meer voeding tot me genomen ,brinta 500ml magere kwark meer whey prot elke dag blik tonijn groenten en rijst de hoeveelheden zijn bijna verdubbeld het advies dus opgevolgd. daarvoor mijn dank.

In gewicht niet aangekomen wel is mijn vetpercentage afgenomen van 17 naar 16 % voel me verder uitstekend ik denk dan ook dat kuren toch wel zorgt voor enige euforische werking.

Nogmaals dank voor de goede raad, ik zal me weer melden over een week.

groeten Pienter.

Comment

Die muesli in de ochtend naturel nemen he!

En beter alles uitrekenen ipv op gevoel te eten.. Je komt echt voor verrasdingen te staan als je de getalletjes ziet.

Comment

Originally posted by pienter View Post
                                Ik neem deze kuur nu 3 wkn en merk toch al enige vooruitgang misschien placeboeffect maar het begin is er ook zegt mij omgeving je wordt zwaarder , hoe komt dat?
                                is geen placebo, t werkt al. Dit soort effecten zie je voornamelijk de eerste 12 wkn....daarna neutraliseert het zegmaar en denkt men dat het niet meer werkt

Verder heeft eea ook te maken met je voeding, good luck
                                Last edited by onderhandelen; 24-11-2012, 23:43.
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                                We like it
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X