Bedankt voor je duidelijke reactie, ik zal eerst wat meer over mezelf vertellen ik ltrain al 20 jaar de laatste jaren ga ik niet meer noemenswaardig vooruit , na me toch wel redelijk ingelezen te hebben heb ik besloten een kuurtje te nemen het is dus niet zo dat ik dacht kom op we gooien er even een kuurtje in ik train dus al 20 jaar natural.
Daarom dacht ik aan een lichte kuur 8 of 10 wkn 200 deca en 375 test e ew. ik ben wat hoger begonnen al met al llijkt mij dit een licht kuur gezien het aantal kuren die ik op dit forum langs zie komen van mensen die zeker niet zo lang trainen.
Ook heb ik mijn voedings interval aangepast meerdere momenten voor wat betreft de deca hoor ik veel verschillende meningen van plofkippen tot plofkoppen.Mijn gedachte
is om de deca te schrappen en verder te gaan met test e.
gaarne advies groeten Pienter.
Daarom dacht ik aan een lichte kuur 8 of 10 wkn 200 deca en 375 test e ew. ik ben wat hoger begonnen al met al llijkt mij dit een licht kuur gezien het aantal kuren die ik op dit forum langs zie komen van mensen die zeker niet zo lang trainen.
Ook heb ik mijn voedings interval aangepast meerdere momenten voor wat betreft de deca hoor ik veel verschillende meningen van plofkippen tot plofkoppen.Mijn gedachte
is om de deca te schrappen en verder te gaan met test e.
gaarne advies groeten Pienter.
Comment