Pienter's as vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hallo,
    Hier ben ik weer, ben zeer tevreden over kuren en resultaten ,mijn gewicht blijft hetzelfde maar mijn bf is 15 %ik weet alleen niet of ik hier tevreden over moet zijn verder geen sides alleen pijnlijke plek na het injecteren met test niet met deca.Wil graag weten of anderen hier ook ervaring mee hebben injectieplaats benen.

groeten Pienter.

Comment

waarom zet je het niet in 1 spuit tegelijk ? kan makkelijk.. Ik heb soms even wat spierpijn wat na 2 dagen wel weer weg is, vaak genoeg helemaal geen last
      Een dag niet getraind...

Comment

bedoel je deca mengen met test ?

Comment

Ja dat kan gewoon.... hoef je ook niet 2 x te prikken.

ben nu bezig met test tren en primo.. allemaal in spuit zet dan wel 2x in de week omdat ik niet meer dan 4 ml per x wil spuiten zeg maar
          Een dag niet getraind...

Comment

Heb je ook nog tijd om te trainen? Van dit schema zou ik echt helemaal dol worden.

Originally posted by jxh0101 View Post
            je eet zowiezo te weinig, al zeker tijdens een kuur want de bedoeling hiervan is toch massa te gainen niet?

ik zal je even zeggen wat ik eet terwijl ik niet aant kuren ben;

indien ik ga werken;

6u: 4 volkoren boterhammen met kaas of kip + 500ml brinta met whey + 2koppen espresso

8u: grote proteinereep of shake met koolhydraten

10u: rijst, tonijn, gekookt ei, sambal

12u: 4boterhammen met kipfilet of rosbief + 2potjes magere yoghurt

14u: shake+banaan

17u: warme maaltijd, meestal rijst of pasta, 1x per week aardappelen en hierbij vooral groene groenten zoals broccoli, spruiten, bonen enz en kip of runds

19u: shake met banaan erdoor of soms een pakje kipfilet (150g) en glas melk

21u: 500g magere kwark met goede handvol noten

vlak voor slapengaan nog een caseineshake

In de weekends of op verlofdagen eet ik dan weer vaker omelet (5eieren met kalkoenreepjes en beetje kaas) omdat ik dan meer tijd heb

grtz

Comment

Originally posted by pienter View Post
              Hallo,
              Hier ben ik weer, ben zeer tevreden over kuren en resultaten ,mijn gewicht blijft hetzelfde maar mijn bf is 15 %ik weet alleen niet of ik hier tevreden over moet zijn verder geen sides alleen pijnlijke plek na het injecteren met test niet met deca.Wil graag weten of anderen hier ook ervaring mee hebben injectieplaats benen.

groeten Pienter.
              Deca en test gebruik je om massa aan te zetten, niet om droger te worden. Zou je winstrol gebruiken dan zou je best tevreden mogen zijn met een daling vetpercentage en op gewicht blijven. Alleen als je straks stopt met je deca en test ben ik bang dat je snel in vetpercentage zal stijgen en misschien ook op gewicht blijft of zelfs in gewicht afvalt. Je levert dan dus ook nog eens spiermassa in die je misschien voor je kuur al opgebouwd hebt. Met winstrol hoef je daar niet zo bang voor te zijn, krijg je meestal geen terugval.
              Het zou jammer zijn als je na 20 jaar trainen straks in zo'n dip komt en helemaal niet meer gaat trainen.
              En ja je moet meer gaan eten om veel massa op te bouwen, want als je stopt moet je weer wat massa inleveren.
              Vocht voorkom je nooit helemaal. De een is gevoeliger hiervoor dan de ander en het is gewoon een bijwerking van deca en test. Met voeding kun je wel invloed uitoefenen.
              Google is naar vochtafdrijvende voeding. Kom je veel groentes tegen die je aan je rijst kan toevoegen. Rijst is goed (mits geen witte) en gooi er dus geen zout bij. Met 20 jaar ervaring neem ik aan dat je niet elke week bij de mac zit, dus vet en goede koolhydraten ga van uit dat dit in orde is.

Comment

dank voor de reacties.

Begrijp dat je met deca veel vocht vasthoudt, daarom volgende kuur met een andere combinatie op de test reageer ik wel goed alleen soms een beetje geagiteerd, ik zit te denken aan winstrol inject maar dit is duur aangezien je dit elke dag moet zetten winstrol tabs lijkt me wat meer levertoxies.

Comment

Hallo,

groeten Pienter.
                  Wat zijn je fysiek- en krachtstats nu dan? Een vetpercentage van 15% is helemaal niet bijzonder. Er zijn forumleden die zonder kuren beneden de 10% zijn gezakt, om jou een indicatie te geven.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

dank voor de reacties.

Begrijp dat je met deca veel vocht vasthoudt, daarom volgende kuur met een andere combinatie op de test reageer ik wel goed alleen soms een beetje geagiteerd, ik zit te denken aan winstrol inject maar dit is duur aangezien je dit elke dag moet zetten winstrol tabs lijkt me wat meer levertoxies.
                    Als je met Deca veel vocht vasthoud is je voeding niet in orde.
                    Winstrol injecteer je niet elke dag maar beter eod.
                    Het verschil tussen winstrol tabs en spuiten scheelt niet zoveel voor de lever.
                    Het gaat alleen 1x vaker door de lever.
                    Alles wat je in je lichaam zet ziet je lever als n gif. Het moet beide worden afgebroken door de lever.

En ja natuurlijk meng je de Testosteron met de deca in de spuit. Alle op olie gebaseerde middelen kun je mengen.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Als je met Deca veel vocht vasthoud is je voeding niet in orde.
                      Winstrol injecteer je niet elke dag maar beter eod.
                      Het verschil tussen winstrol tabs en spuiten scheelt niet zoveel voor de lever.
                      Het gaat alleen 1x vaker door de lever.
                      Alles wat je in je lichaam zet ziet je lever als n gif. Het moet beide worden afgebroken door de lever.

En ja natuurlijk meng je de Testosteron met de deca in de spuit. Alle op olie gebaseerde middelen kun je mengen.
                      Ja, want als iets wordt afgebroken door de lever dicteert dit direct de mate van hepatotoxiciteit? Hoop dat je zelf ook inziet dat dat een hele domme generalisatie is.
                      Last edited by Spuitelf11; 11-12-2012, 20:58.
                      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                        Ja, want als iets wordt afgebroken door de lever dicteert dit direct de mate van hepatotoxiciteit? Hoop dat je zelf ook inziet dat dat een hele domme generalisatie is.
                        Je post te vluchtig gelezen, dacht dat je deca gelijkstelde aan stanozolol aan hepatotoxiciteit.
                        Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                          Je post te vluchtig gelezen, dacht dat je deca gelijkstelde aan stanozolol aan hepatotoxiciteit, excuses knulletje voor mijn overdreven reactie.
                          Want knulletje is nogal een begrip hier spuitje 11

Comment

wat is slechter voor de lever test e, deca of winstrol.inject.

gr Pienter.

Comment

wat is slechter voor de lever test e, deca of winstrol.inject.

gr Pienter.
                              het is allemaal slecht ervoor

Comment

dit was mijn vraag niet,als je er tegen bent reageer dan niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X