experience T3+clen+....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• experience T3+clen+....

hey heeft hier iemand ervaring met: (mentaal/fysiek)
    T3/T4+clen+winn

en bijvoorbeeld:
    0-2 week: 75mcg T3 + 50mg winstrol
    2-4 week: 75/100mcg clen + 50mg winstrol
    4-6 week: 75mcg T3 + 50mg winstrol+(100mcg clen)
    6-8 week: 75/100mcg clen
    8-10: nolva 20/30mg

lees er maar weinig over op nederlandse boards. wel veel T3/eca/tren/test.
    toch erg benieuwd hoe dat zou uitpakken bij een BF van rond de 12%.
    Make it happen, shock everyone!

T3 is wat anders dan n T4 kerel.
    T4 (Thyroxine) word door de schildklier gemaakt uit jodium en thyrosine.
    T3 is T4 zonder het joodatoom en heet dan tri joodthyronine.
    Ze beinvloeden beide het stofwisselings proces en de groei.
    De aanmaak van T4 word geregeld door de hypothalamus en de hypofise, de hypothalamus registreerd ook de hoeveelheid in het boed. Als deze concentratie te hoog word word de TRH ook minder afgegeven.

Comment

heb je zelf ook ervaring met t3/t4 icm clen en een AAS?

Comment

Ja ik heb eigenlijk alles wat er is al eens gebruikt.
        Ik vind T3/T4 eigenlijk alleen geschikt voor in een HGH kuur, en dan alleen nog tegelijk met n IGF.
        Ik moet eerlijk zeggen dat ik clen ook niet zo'n bijzonder fijn middel vind tesamen met T3/T4.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Ja ik heb eigenlijk alles wat er is al eens gebruikt.
          Ik vind T3/T4 eigenlijk alleen geschikt voor in een HGH kuur, en dan alleen nog tegelijk met n IGF.
          Ik moet eerlijk zeggen dat ik clen ook niet zo'n bijzonder fijn middel vind tesamen met T3/T4.
          hoezo alleen met HGh en IGF en geen AAS stand alone?
          t3 afwisseld met clen en laatste 2 weken alle 2 samen.

wat was je ervaring op T3 en clen? +roid?

Comment

Clenbuterol is in de meeste gevallen antie katabool, maar niet in alle gevallen. Groeien doe je er niet van! Het verlaagt ook je insuline gevoeligheid, en je kunt er hartkloppingen van krijgen, terwijl het je Kcal behoefte aanzienlijk omhoog zet.. Daarbij wil je nog n T3/T4 gebruiken?
            Ja het klinkt prachtig deze middelen samen. Maar het is een gevaarlijke combi, en dat blijft het.

Ik persoonlijk zou kiezen voor 1 van deze.

Comment

Als ik dan toch wat mag zeggen, neem dan alleen de T3 met de Winstrol.
              Dan heb je de minst schadelijk van de 2, en het werkt prima.
              Ook zou ik erna geen Na-kuur nemen, het scheelt weer een chemisch middel. En het is niet echt nodig na n Winny kuurtje.

Als je toch wilt nakuren?
              Neem er dan n Test bij, dat helpt je ook bij het vetverbranden. En is je nakuur ook niet voor niets.
              Zet bv:
              250-500 Sustanon (testblend)------ mooi voor 6-8 weken,zeker met de korte esters.
              50mg Winstrol pd.--- 4-6 weken.
              75mcg T3/pd.--------- 4-6 weken.

Comment

heb toen 7 weken 40mg winny gedaan met 80/100mcg clen, was van ongeveer 12% naar rond de 4% gegaan (wedstrijd shape).
                maar ik dacht juist erbij nemen, of week 1-4 T3 en dan 4-8 clen. en winny tot einde week 6..

Comment

Thyroid is eigelijk alleen maar aan te raden om de nadelige effecten van langdurig diëten tegen te gaan. In lage doseringen is het echt magnifiek tijdens een langdurige lowcarb waarbij normaal je metabolisme met de neus over de grond sleept.

Thyroid en clen werken wel perfect synergistisch aangezien T3 de adrenergische béta-2 receptor densiteit schijnt te verhogen terwijl clen een béta-2 agonist is. Maar of het goed is voor je hart betwijfel ik. Ik zou eerder kiezen voor een fijn dieetje met wat ECA en na een weekje crashen 40mcg T3 erbij voor het metabolisme een beetje aant hummen te houden. Ik zou het in ieder geval wel echt als aanvulling gebruiken en niet om je basis om de supplementen heen te bouwen. Met lichte ondersteuning, maakt verder niet uit wat, kan je echt lekker gaan zo.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

mijn intentie was om eerst normaal de BF te verlagen en dan bij 10-12% winny+clen op low carb dan na 4 weken leeg trekken met winny+T3 voor 1-2 weken en dan langzaam laden 2 weken.

100mcg was prima uit te houden na 2 weken merkte ik niks meer.

@kevster, begrijp ik het goed dat je alleen T3 + eca bedoelt? dat vreet wel wat massa mee....

dus dan krijg je dit...
                    1-4 week 50mg winny/80-100mcg clen (low carb)
                    4-6 week 50mg winny/T3 75mcg ('no' carb depleten)
                    6-8 week clen (laden)
                    week 9: eindproduct.
                    Last edited by gain is pain; 31-12-2012, 12:12.

Comment

D8 dat je geen roids meer wou gebruiken voorlopig?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        D8 dat je geen roids meer wou gebruiken voorlopig?
                        dat dacht ik ook, maar dit is pas voor richting juni. verleiding is echt weer groot om ripped te staan... extra massa erbij gooien en dan weer ripped staan.
                        en ik doe nooit echt gekke dingen, hou het altijd nog wel redelijk 'safe'

Comment

Wist niet dat clenbutrol onder safe viel. Heb daar de gekste verhalen over gehoord. Maar je kan toch gewoon ripped staan zonder roids als je het ''safe''wilt spelen. Kost alleen iets meer tijd en werk.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            Wist niet dat clenbutrol onder safe viel. Heb daar de gekste verhalen over gehoord. Maar je kan toch gewoon ripped staan zonder roids als je het ''safe''wilt spelen. Kost alleen iets meer tijd en werk.
                            ik bedoelde meer richting een androgeen middel met hoge dosering om massa aan te komen. als ik kuur zijn dat simpele stand allone's met wellicht een wat sterkere fatburner wat ook niet echt safe is. maar ik doe niet en-en.

tsjaa dat kan ook, maar je kunt geen resultaten behalen die een 'gebruiker' bereikt.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                              je kunt geen resultaten behalen die een 'gebruiker' bereikt.
                              Als beide fysiek aan elkaar gewaagd zijn en als zij beide alles goed geregeld hebben qua training en dieet, dan zal de gebruiker betere resultaten behalen. Dat is gewoon logisch. Maar als de gebruiker maar wat doet en de naturel zijn zaken wel goed geregeld heeft, dan wordt het weer een ander verhaal.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X