experience T3+clen+....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

DNP+T3 bijwerkingen, alle hulp is welkom!
    .ad_300x250 {float:right; background-color:transparent; margin:-5px 0 0 5px; padding:0px; border-left:0px solid #d1d1e1; border-bottom:0px solid #d1d1e1}.ad_300x250 div.label {text-align:right; font-size:9px; color:#aaa; padding-right:10px; height:12px}.ad_300x250 {float:right; background-color:transparent; margin:-5px 0 0 5px; padding:0px; border-left:0px solid #d1d1e1; border-bottom:0px solid #d1d1e1}.ad_300x250 div.label {text-align:right; font-size:9px; color:#aaa; padding-right:10px; height:12px}Advertentie

Oke guys

Hier komt EM!

Ik heb DNP-Dinitrophinol genomen 3dagen op 200mg en dan verhoogt naar 400mg tot dag 10 en dan ben ik 1 dag op 600mg geweest maar dat kon ik niet aan het was een levende hel!!! Ik heb heel de nacht geen oog dicht gedaan en het zweet bleef uit mijn lijf komen NON-STOP heel de nacht!
    Ik heb de laatste 4dagen 400mg terug genomen en heb er 25mcg T3 voor 4dagen bij genomen omdat DNP je schildklier onderdrukt en ik wou het met T3 opvangen maar wel laat pas tot de conclusie gekomen! Ik heb de T3 ook niet meer afgebouwd en ben dan direct met DNP en T3 gestopt na dag 14!
    En toen was alle akeligheid pas begonnen, Duizelig in't hoofd en concentratieproblemen, koude handen en voeten, pijn in gewrichten, Spierkrampen die je kan vergelijken met Stuiptrekkingen heel angstaanjagend, mijn spieren voel ik heel de tijd kloppen als een hartslag en mijn hartslag voel ik soms ook kloppen.
    Het begint altijd in mijn hoofd dat ik draaierig wordt en dan volgen de koude handen en voeten en dan beginnen de spierkrampen! Ik neem nu 2x 450mg magnesium en 3x per dag Vitaminen-B (Befact Forte) en nu neem ik ook nog eens Paracetamol+codeine (Algo Cod) en Sedinal Plus. allemaal op aanraden van mijn dokter! en ik drink een shitload water! Het is van verleden woensdag dat ik al gestopt ben met de T3 en DNP te nemen en het is inmiddels al 8dagen verder en de sides zijn er nog om naar huis te schrijven! niks helpt! Ik zit in ziekenverlof van mijn werk en ik heb al 1maand niet kunnen trainen en ik zie er niet uit!
    De dokter heeft bloed getrokken om mijn schildklier te testen en zaterdag moet ik teruggaan voor de resultaten dus hou ik jullie op de hoogte!
    Mijn hartslag was normaal toen hij die gemeten had maar ja... Het komt in een keer op, op't moment dat je het niet verwacht gewoon!
    Soms heb ik 1 hand dat koud word en dan zie ik duidelijk dat mijn hand die koud is bleek ziet tegenover de andere dus ik denk dat er iets met mijn bloedcirculatie aan de hand is. Ook heb ik veel diarree als ik naar de wc ga en het is heel ambetant want mijn billen verkrampen zelfs als ik gewoon op de wc zit! Gisteren had ik ook een moment dat ik gewoon begon te huilen zonder enige reden, en ik kon het niet controleren! misschien iets door de medicatie die ik neem
    Is er iemand die mij aub meer duidelijkheid kan geven? Is er een deskundige die veel weet en mij AUB goeie onderbouwde raad kan geven of het ook heeft meegemaakt?
    Waar is Krieltje als je hem nodig hebt

Leuk stukje :P
    Een dag niet getraind...

Comment

Is het vreemd als ik om bovenstaande post moest lachen?

Comment

Originally posted by Silk View Post
        Is het vreemd als ik om bovenstaande post moest lachen?
        Het is niet voor niets een "leuk" stukje, hoewel die persoon had wel serieuse schade aan zijn lichaam toe kunnen brengen.
        Last edited by Tails; 03-01-2013, 16:26.

Comment

Wat een debiel joh.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

en van wie komt die ?
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Jezus, zoveel shit om alleen maar een droomfysiek sneller te behalen......
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nee, zoveel shit omdat iemand een idioot is.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ben wel benieuwd hoe het afgelopen is.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Nee, zoveel shit omdat iemand een idioot is.
                    Dat zal het zijn hahaha.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dit is echt wel heeeel erg ernstig. Echt diep triest om zo je lichaam te verpesten. Wat moet die man zich kut gevoeld hebben (of zich nog steeds kut voelen.... xD)
                      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Haha wat een dwaas.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Yes lees allemaal negatieve reactie's van gebruikers van dnp, ik raad je het ook erg af..
                          Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                            Yes lees allemaal negatieve reactie's van gebruikers van dnp, ik raad je het ook erg af..
                            linken.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Check dbb eens

Comment

Kuurlog op Dbb staat die log.
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse