Wie heeft er ervaring met winstrol van gs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Prop van gs is bij mijn weten een stuk beter hoor tegenwoordig, de nieuwe zijn veel minder pijnlijk.

Comment

@Shanasse de prop van GS is toch wel 100mg/ml??
      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (banaan @ Feb. 16 2005,15:19)]@Shanasse de prop van GS is toch wel 100mg/ml??
        Yep maar zeker niet pijnloos.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zambon is inderdaad 2mg per tab. Maakt het erg duur. Goed alternatief is imo Britisch Dragon met 5mg tabs.

GS heeft inderdaad tren en als Red zegt dat deze top is geloof ik dat direct.
          Andere spullen van GS zijn altijd goed getest maar wat betreft werking hoor ik steeds vaker negatieve geluiden..

Greets...

Comment

De rede waarom ik vraag of ze er ook zijn in 100mg per ml is omdat 75mg/ml EOD te weinig is of niet??
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Ik heb zelf ook tren gebruikt van g.s. vond het echt tegenvallen, ik had er veel meer van verwacht.
              Als er een tren van een ander merk te krijgen is zou ik zeker daar voor kiezen.
              Ik vind alle injecs. van g.s. pijnlijk ben nu met deca en sus bezig en heb nu nergent last van. Heb ik bij de tren, prop, test enth. niet kunnen zeggen.
              De prop vond ik nog de pijnlijkste van allemaal, maar vreemd genoeg ging het na een paar prikken over..

grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Volgens mij zijn alle spullen van Gs gewoon goed, alleen als je toch voor prop gaat kan imo altijd beter voor Virormone gaan dat is toch wel de beste test die er is!!!
                Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Virormone is ook imo de beste..

Greets...

Comment

waarom is de eene anabool pijn lijk en de ander niet of scheeld dat per merk??
                    Who's the Chef

Comment

Scheelt zeker wel per merk, komt door de samenstelling van de a.s.
                      welke stoffen er voor de pijnlijke plek zorgen weet ik ook niet precies..

Grtz..

Comment

Komt vooral door de verhouding van BA en BB !!!
                        Mr. HOLLAND 2006 NAC
                        Mr. HOLLAND 2007 NAC
                        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (banaan @ Feb. 16 2005,15:08)]Heb inderdaad vaker gehoord dat prop pijnlijk is. Ik heb dat ook als ik sustanon zonder bijvoorbeeld deca zet. Kan goed zeer doen. Ik zet hem nu samen met tren misschien is dat hetzelfde als met deca.

Is er geen tren verkrijgbaar in 100mg/ml? Ik geloof van wel en zo ja welke merken??
                          Die is er idd van Australian Pacific 100mg/ml maar die is wel vrij pijnlijk want heb hem zelf gebruikt.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (bigbardie @ Feb. 16 2005,16:42)]Volgens mij zijn alle spullen van Gs gewoon goed, alleen als je toch voor prop gaat kan imo altijd beter voor Virormone gaan dat is toch wel de beste test die er is!!!  
                            Helemaal mee eens!

Sommige mensen verkloten gewoon hun kuur en dan is het erg makkelijk om te zeggen dat het aan GS gelegen heeft.

Je weet het pas zeker als je precies dezelfde kuur gaat doen met dezelfde spullen maar dan van een ander merk,maar wel onder dezelfde omstandigheden!!

Dus niet ineens beter gaan eten/trainen/rusten en dan met je vinger naar GS wijzen....

Comment

Hoe vond je de resultaten daarvan arie?

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (red @ Feb. 16 2005,14:34)]Heeft er al iemand ervaring met winny inject van gs? is de oplosbaarheid al verbetert of is die nog steeds ###?
                                Die is nu prima.

Ik heb de nieuwe net binnen en is perfect dun zonder bezinksel.

Ze gaan per vial van 11ml(raar maar waar).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X